Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door Wouter81 » 01 sep 2025, 15:03

Kurt Caz maakt goede video's, bang is hij ook niet. Heb deze video gisteravond ook gezien. Doet me denken aan ons eigen trip naar Parijs een paar jaar geleden. Ik had een leuk hotel geboekt in Saint-Denis, bleek dat zo'n buurt te zijn waar de politie alleen naar binnen durft met minimaal 4 man sterk. De apothekers en raketgeleerden stonden de hele dag drugs te dealen op 2 meter voor de ingang van het hotel. Onze kinderen vonden het gewoon een attractie, die zaten vanuit het hotelraam de hele tijd bolletjes te tellen die ze in de bloembakken aan het verbergen waren. 's Avonds gingen we een rondje lopen door de buurt, we waren letterlijk de enige blanken/witten (doorhalen wat niet meer is toegestaan). We werden ronduit vijandig bekeken door allerlei mannen in jurken. Niet een erg fijne sfeer. Het hotelpersoneel was overigens wel bijzonder aardig.

Een erg 'bijzondere' ervaring zeg maar.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Bericht door smiley » 01 sep 2025, 15:12

Op een gegeven moment wordt het toch wereldwijd wel bekend, en droogt het toerisme richting Parijs (wat minder sterk in de schoenen staat) wel op zou je zeggen.

edit; naïviteit van mijn kant. Er wordt groei verwacht voor 2025 als ik er zo naar google.

Plaats reactie