Mag best een beetje dikke band op zitten

Gisteren een Dodge D3 Pickup uit van rond de jaren 50 staan bewonderen........ stond op de brug......... daaronder stond de volledige V8 aandrijflijn van een 2013 Camaro klaar om in de Dodge te worden gelepeld. Alles wordt overgezet, Automatische CC, navigatie enz. Lag 5km kabel bij. Als je het zelf kunt, zeg maar een USA Djessey ofzo, is het een leuk project....... anders gaat het serieus in de papieren lopen. Eerst maar eens rijden in deze C10 en kijken of ik het wat vind. Onderstel van deze C10 is net gedaan, verse dempers en stabi’s. Stuurkogels enz worden nagelopen en bij twijfel vervangen. Maar die zijn zo te zien ook redelijk vers.RJK schreef: 13 jun 2020, 17:50 Lijkt mij erg gaaf zo’n C10. Denk alleen dat ik er na een paar maanden een LSx en rack&pinion steering in zou staan te knutselen. Ben benieuwd naar je ervaringen straks!
Voor niet al te veel bouw je blok om naar 383 stroker. Klinkt geweldig en al meer pk dan je zou moeten willen in zo’n truck.RJK schreef: 13 jun 2020, 22:05 Zo’n Camaro aandrijflijn is flink prijzig, maar een 5.3 LM7 truck motor valt mee en zou ook al mooi zat zijn. Maar je hebt gelijk hoor, het hoeft toch geen race-truck te worden? Gewoon mooi een beetje rondroffelen![]()
tomgtr schreef: 22 jun 2020, 17:17 Whahahahaaha geweldig dit. Tja, zak van sinterklaas ligt wat gevoelig tegenwoordig.
RS-Ron schreef: 20 jan 2020, 00:55 Nee klopt, maak erg weinig kilometers. Ben alleen bang dat ik in het voorjaar de Mini ga laten staan voor de fiets......... om dat te voorkomen moet er iets anders dan de Mini komen. Ik moet niet gaan doorslaan......
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], JdvPolo en 28 gasten