Schiphol ken ik natuurlijk, maar P3 paar keer gestaan, P1 ook (dúúr!) , P3 is die open 'zooi' toch?:)
Schiphol gaan wij de laatste '15 jaar' gewoon met trein. Station is hier <500m vandaan.
DUS P3 is 2 min lopen....(wordt gezegd)
Schiphol ken ik natuurlijk, maar P3 paar keer gestaan, P1 ook (dúúr!) , P3 is die open 'zooi' toch?:)
Doe Maar is ook uit elkaar!Opa schreef: 22 mei 2025, 16:11 Robin, ik heb geen flauw idee meer hoeveel km's het was vanaf het vliegveld, maar weet nog wel dat het een redelijk lange zit was en wij waren daar toentertijd inderdaad in de schoolvakantie in juli, volgens mij in 2000 of zo.
Maar als ik in Google Maps de route van Antalya Airport naar Kleopatra Beach in Alanya invoer dan zegt ie 125km. en geen 45km.![]()
Bredero had twee vrouwen las ik, deed ie goed:)
Let goed op je hart!Robin schreef: 22 mei 2025, 13:42 Nog nooit in Turkije geweest, maar ik hoorde er goede verhalen over
Uit de link: "Ik voelde een enorme verantwoordelijkheid en kon dat niet voor mij zien. Vooral ook omdat we in een wereld leven waarin oorlog en klimaatverandering steeds dichterbij komt. We moeten zorgen voor het leven dat er al is.”Elise schreef: 26 mei 2025, 23:58 Terugkomend op de abortus discussie:
Olga (35) wil geen kinderen: ’Hij wilde ze wel, we zijn uiteindelijk uit elkaar gegaan’
Ik heb nooit een kinderwens gehad en mijzelf in mijn 20'jaren laten steriliseren om "problemen&ongelukjes" te voorkomen.
Als je in een relatie, v.w.b. kinderen, niet op 1 lijn zit is de relatie gedoemd om te mislukken.
Ik had er heel goed over nagedacht en ook een stevig gesprek met de huisarts gehad destijds.
Olga is niet de slimste denk ik dan maarAan de andere kant gebruik ik ook geen hormonale anticonceptie meer. Ik merkte dat ik daar angstklachten van kreeg. Nu vertouw ik op mijn lichaam. En eerlijk gezegd geniet ik er ook wel van om een menstruatiecyclus te hebben, hoe gek dat misschien ook klinkt!”
Precies. Behoorlijk open doel ook. Man/vrouw combi is ter voortplanting. Als de een wel wil, de ander niet, dan direct stoppen ipv elkaars tijd verspillen. En dan vooral degene die kinderen wil.Elise schreef: 26 mei 2025, 23:58 ...
Als je in een relatie, v.w.b. kinderen, niet op 1 lijn zit is de relatie gedoemd om te mislukken.
Ik waardeer je standvastigheid wel. Duidelijk voor jezelf de juiste keuze gemaakt.Elise schreef: 27 mei 2025, 07:57Ik had er heel goed over nagedacht en ook een stevig gesprek met de huisarts gehad destijds.
En zeker geen spijt, achteraf blij dat ik mijzelf op zo'n jonge leeftijd onvruchtbaar hebt laten maken, zodat ongelukjes uitgesloten zijn.
Ik vind dat als je ergens voor kiest, je dat voor de volle 100% moet doen. Prima als je kinderen wilt, maar dan moet je je leven daarop inrichten/aanpassen, wil je dat offer niet brengen dan moet je er niet aan beginnen.
Omdat ze geen extra hormonale troep in haar lichaam wil stoppen?Elise schreef: 27 mei 2025, 07:57Olga is niet de slimste denk ik dan maarAan de andere kant gebruik ik ook geen hormonale anticonceptie meer. Ik merkte dat ik daar angstklachten van kreeg. Nu vertouw ik op mijn lichaam. En eerlijk gezegd geniet ik er ook wel van om een menstruatiecyclus te hebben, hoe gek dat misschien ook klinkt!”![]()
Seventeen is hier underage:)JP schreef: 27 mei 2025, 14:51 Seventeen had destijds eigenlijk best een vreemde naam voor wat er in stond, als ik de verhalen moet geloven.....![]()
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], MarcF en 8 gasten