Dit. Ben helaas niet zo goed gefortuneerd dat ik de Calibra er bij kan houden dus zal er een offer gemaakt moeten worden hoe zonde het ook isRoy RS schreef:hij wil een Viper...snap ik...toch is dit enorm zonde...

Dit. Ben helaas niet zo goed gefortuneerd dat ik de Calibra er bij kan houden dus zal er een offer gemaakt moeten worden hoe zonde het ook isRoy RS schreef:hij wil een Viper...snap ik...toch is dit enorm zonde...
Daar keek ik inderdaad aardig tegenop in den beginne maar ben er achter gekomen dat je daar overheen kan komen door er de eerste kilometers mee te gaan rijden.Joopieboy schreef:Is wel zonde ja, maar goed, ik kan me voorstellen dat een deel van de lol ook wel zit in het bouwen en zoeken naar unieke spullen. Maar zie hem maar eens te verkopen...
Roy RS schreef:tip van de dag...
als ik een liefhebber zou zijn en dit geld uit ging geven aan een bijzonder project als dit, dan zou ik teleurgesteld zijn over de klima anlage die nog gedaan moet worden en het feit dat er geen functionerende radio in zit. Niet omdat ik dat niet zou kunnen fixen, maar degene die een superspeciaal ding als dit koopt, wat eigenlijk tot in het kleinste detail helemaal "af" is...vindt hoogstwaarschijnlijk ook dat het ook echt helemaal af moet zijn, want diegene heeft duidelijk geen zin om zijn handjes uit de mouwen te steken, anders kocht hij dit niet.
Just my 2 cents.
Gratis tip 2...tip autoblog over deze advertentie, die smullen vaak van echte liefhebbersprojecten en dit is er echt 1 van de bovenste plank. Je kunt vinden wat je wilt van een Calibra, maar dit zou ik bijna (!!) kopen omdat het zo compleet en maniakaal gedaan is. Vrijwel elke autogek met het autohart op de juiste plaats vindt dit minimaal bewonderenswaardig gedaan, los van wat voor auto het is.
Laatste gratis tip...doe het niet, houdt hem nog even, poets hem af en toe, ga erin zitten, ruik eraan, knuffel hem af en toe, maak de laaste finishing touches af en GENIET!
Ik weet precies hoe je je voelt, als het klaar is...wat dan, maar je krijgt spijt als je hem meteen wegdoet, houdt hem minimaal tot voorjaar volgend jaar, is tevens het beste moment om iets te verkopen, eind april in de verkoop, net voor het vakantiegeld, bij de eerste zonnestralen, als het bij iedereen weer begint te kriebelen. Dit is vrijwel het slechtste moment, de meeste hobbiesten zijn voorzien, verkoop gaat altijd pas na de winter gebeuren, waarom zou je hem dan zolang online laten staan, dat gaat de koper tegen je gebruiken.
Dat brengt sentimenten naar boven met HH-VF-97; maar dan 16-18 jaar terug in de tijd.InjectTheVenom schreef:Vandaag achter een splinternieuwe VW Golf 7 GTI op WOB platen (leek er op dat het iemand van VW zelf was) aan gezeten, kon me niet kwijt worden
InjectTheVenom schreef:Vandaag achter een splinternieuwe VW Golf 7 GTI op WOB platen (leek er op dat het iemand van VW zelf was) aan gezeten, kon me niet kwijt worden
Fixed it for yaArthur schreef:Wat zal die gebaald hebben dat hij dacht het nieuwste en het beste te hebben om vervolgens door een oude Calibra op z'n nummer gezet te worden
InjectTheVenom schreef:Vandaag achter een splinternieuwe VW Golf 7 GTI op WOB platen (leek er op dat het iemand van VW zelf was) aan gezeten, kon me niet kwijt worden
Bizar zulke dingen. Er heeft ook eens iemand een mail van drie alinea's gewijd aan het feit dat het stuur van mijn Honda toch echt rechts zat en hij dus niet in Nederland te koop aangeboden zou mogen worden.InjectTheVenom schreef:Wat een fatsoenlijke mensen heb je toch af entoe, kreeg vanavond deze reactie via Autoscout.
Hallo,
we zitte hier in nl hoor geen moffe praat aub
Met vriendelijke groet,
swein123@hotmail.com
Nu ook nog steeds ! APK'tje verloopt in 2 weken. Jammer dat TS hier niet meer is.....Vliet schreef:Volgens RDW nog bij dezelfde eigenaar.(...)
Gebruikers op dit forum: Fabian, jessedehaan en 7 gasten