Jussi schreef: 05 nov 2020, 09:55
Moet toch iets met de 992 zijn dan. Ik heb een 991.2 Turbo S cabrio eens de sporen gegeven en dat vond ik nou niet zo spannend als hierboven wordt beschreven. Begrijp me niet verkeerd: het gaat serieus van zijn plek maar een gelijkaardige rwd Ferrari probeert je te vermoorden. Een Turbo (S) is veel beschaafder/handelbaar.
Neemt niet weg dat er heel veel fun te behalen is en als dat Romo past, dan moet hij er zeker voor gaan.
Was het nat? Op droog denk ik het dat het een mega ding is, wat wel vertrouwen geeft, want Porsche. Op nat vond ik hem eng, maar goed, ik vond mijn Cayman S op nat ook niet heel relaxt, zou ook aan de P-Zero's kunnen liggen waar ik op nat, zeker als ze koud zijn, niet zo'n fan van ben tov bijv PS4's.
Verder wel met Ilija eens over de sfeer op het forum, ik trek me er weinig van aan en vind juist bepaalde dingen leuk om te lezen, bijvoorbeeld waarom Romo nu wel een 911 overweegt en eerst niet. De problemen met de M2CS lezen is ook gewoon interessant, hoe iemand daar mee omgaat is voor iedereen verschillend. Wat jammer is, is dat er vaak een verwijt of waardeoordeel in zit. Het is aan iedereen persoonlijk en zichzelf om te bepalen wat je wil en hoe je ermee om gaat. Je hoeft niet voor iemand anders te bepalen dat "Je doet toch niet een auto weg omdat een raam niet goed vast zat????". Iets anders verwoorden en je bent er al: "Ach, shit happens, raam zit soms los, als je daardoor geen vertrouwen er meer in hebt, dan moet je hem lekker inruilen inderdaad. Ikzelf zou er niet zo'n moeite mee hebben en het nog een kans geven"
Nahjah, ik vind het hier nog steeds wel leuk, vind het jammer dat mensen er niet meer komen die juist in het verleden super veel toevoegden.