Ik zal kijken of ik in de buurt kom.

Geinig, ik ben net aan de Lusthofstraat gaan wonen. Zal beide adresjes eens even bezoekentomgtr schreef:Mocht je een keer in Rotterdam zijn en Niks bij Assem gevonden, Vos op Lusthofstraat is een hele fijne schoenenwinkel. En om de hoek zit op Kortekade. Daar zit Berlioz. Die verkopen handgemaakte schoenen. En ze hebben een Greve flagshipstore. Darnaast zit de gezelligste kroeg van Rotterdam, Stobbe. Als je nou een keer doordeweeks komt is lunch bij Stobbe op mijn kosten. Als dat nog geen aanbod is
Ik heb helemaal niks gekocht!Xave30 schreef:Loop dan ook BOTH aan de Lijnbaan binnen Erik. Top winkel.
tomgtr schreef:Vond het niks eigenlijk de markthal. Bij Schmidt zeevis wil je gewoon een lekker visje of brooodje kunnen eten met een glas wijn, bij Specker een kop koffie met een taartje. Kan niet. Zijn allemaal hele dure winkels die een onderafdelinkje in markthal hebben geopened. Doe mij maar mooie markt als in Barcelona. Dit is niks.
Kwijlromo schreef:SANTONI BLUE MARLIN 22278, €714,95
SANTONI CIROCCO 21202, €699,95
dvh schreef:Mijn Santoni's bevallen goed
Riceaux schreef:Goed bezig Romo! Kan je wat foto's maken zodra ze binnen zijn? Die advertentie plaatjes komen meestal niet overeen met de werkelijkheid.
///Joost schreef: Duke & Dextrer, so suavvvveeeee...![]()
Xave30 schreef:Geniaal Romo.
Rijd eens naar de schoenenzaak.....