Ik zal kijken of ik in de buurt kom.
Geile schoenen draadje.
-
ErikS
Re: Geile schoenen draadje.
Ik zal kijken of ik in de buurt kom.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Geinig, ik ben net aan de Lusthofstraat gaan wonen. Zal beide adresjes eens even bezoekentomgtr schreef:Mocht je een keer in Rotterdam zijn en Niks bij Assem gevonden, Vos op Lusthofstraat is een hele fijne schoenenwinkel. En om de hoek zit op Kortekade. Daar zit Berlioz. Die verkopen handgemaakte schoenen. En ze hebben een Greve flagshipstore. Darnaast zit de gezelligste kroeg van Rotterdam, Stobbe. Als je nou een keer doordeweeks komt is lunch bij Stobbe op mijn kosten. Als dat nog geen aanbod is
-
Onlinetomgtr
Ha, meen je niet, vandaag nog bij kapper geweest. Gezelligste winkelstraat van Rotterdam vind ik (maar ben geen Rotterdam fan eigenlijk. Stobbe is zeker aanrader. Geweldige sfeer, altijd druk, lekker eten en Bas de eigenaar heft personeeel perfect gedrild. Je zal nooit (tenzij je dat wil) met een leeg glas zitten daar.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Nou, maatje 40 is binnen, nog steeds veel ruimte voor, dit gezien het spitse karakter.......
Hoort dat zo?
Ik bedoel, een beetje ruimte voorin is normaal.......maar dit lijkt meer dan gebruikelijk........
Verder een elegant schoentje......
Hoort dat zo?
Ik bedoel, een beetje ruimte voorin is normaal.......maar dit lijkt meer dan gebruikelijk........
Verder een elegant schoentje......
-
ErikS
Ik heb helemaal niks gekocht!Xave30 schreef:Loop dan ook BOTH aan de Lijnbaan binnen Erik. Top winkel.
Als eet-gek blijven hangen in de markthal, even lekker bij Basq wat hapjes gepakt, die zijn trouwens dikke prima. Heel kort centrum in geweest(V&D, voor de kleine.... Traphekjes etc bij de prenetal...), en toen met kwartels, hazenrug etc richting huis.
Zonder schoenen.
Overigens; Wat betreft de markthal..... Het niveau is aardig, maar ook niet meer dan dat.
Je kan er wel prima wat apartere dingen kopen die je niet op iedere straathoek kan kopen.... Maar eigenlijk alleen op het gebied van vlees en groente. Kwa kaas ed. vond ik er weinig speciaals aan. Krijg de neiging om er ook een paar meters te kopen en te laten zien hoe het wel moet....
De stand eigenaren moeten eens richting Parijs om wat winkels + rungis te bezoeken, dan begrijp je wat een markthal kán inhouden....
-
Onlinetomgtr
Vond het niks eigenlijk de markthal. Bij Schmidt zeevis wil je gewoon een lekker visje of brooodje kunnen eten met een glas wijn, bij Specker een kop koffie met een taartje. Kan niet. Zijn allemaal hele dure winkels die een onderafdelinkje in markthal hebben geopened. Doe mij maar mooie markt als in Barcelona. Dit is niks.
-
ErikS
tomgtr schreef:Vond het niks eigenlijk de markthal. Bij Schmidt zeevis wil je gewoon een lekker visje of brooodje kunnen eten met een glas wijn, bij Specker een kop koffie met een taartje. Kan niet. Zijn allemaal hele dure winkels die een onderafdelinkje in markthal hebben geopened. Doe mij maar mooie markt als in Barcelona. Dit is niks.
Dat is tussen de regels door dus eigenlijk ook gewoon mijn mening........
Voor je écht speciale marktgevoel moet het niveau nog wel wat tandjes omhoog.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
SANTONI BLUE MARLIN 22278, €714,95

SANTONI CIROCCO 21202, €699,95

-
Twist
Kwijlromo schreef:SANTONI BLUE MARLIN 22278, €714,95
-
Xave30
- romo
Ik ook, en ik wil ze.......
Alleen nog maat 6,5.....
Schuhmeister Xavier; hoe valt Santoni?..........
Alleen nog maat 6,5.....
Schuhmeister Xavier; hoe valt Santoni?..........
- Riceaux
Ben dan wel geen shuhmeister Xave. Maar Santoni valt vrij ruim.
- romo
Dan moet 6,5 kunnen...........

- dvh
Mijn Santoni's (be)vallen goed 
- romo
dvh schreef:Mijn Santoni's bevallen goed
Hebben ze jonkies gekregen?
Serieus; ik ga eens even informeren en wellicht, op advies, bestellen............
Dan kan ik voorlopig wel even weer vooruit met schoenen.......
- romo
En besteld, na mail overleg , hoppa..............................
Mail gestuurd naar Vousten, binnen 1 minuut antwoord, nou.......geen gezeik, afhandelen..........
Ik zie er, wederom, naar uit..................
Mail gestuurd naar Vousten, binnen 1 minuut antwoord, nou.......geen gezeik, afhandelen..........
Ik zie er, wederom, naar uit..................
- Riceaux
Goed bezig Romo! Kan je wat foto's maken zodra ze binnen zijn? Die advertentie plaatjes komen meestal niet overeen met de werkelijkheid.
- romo
Riceaux schreef:Goed bezig Romo! Kan je wat foto's maken zodra ze binnen zijn? Die advertentie plaatjes komen meestal niet overeen met de werkelijkheid.
Thanks.........man wat gaaf, al zeg ik het zelf...............
Nou, met die Magnanni 14602 klopt het anders erg goed qua foto en realiteit............FWIW
Wat een afhandeling, mail vliegt heen en weer, niks weekend of wachten, gewoon vraag, BAM antwoord, ik denk BAM BESTELLEN..............
Maat 7 staat in re-order, kan gewoon ruilen indien nodig, hij verwacht het niet, want valt idd wat groot.....
Als ze d`r zijn stuur ik wat platen........
-
Xave30
Zoveel "another level" schoentjes hier in Las Vegas!

Wat vinden we hiervan......Joost?

Wat vinden we hiervan......Joost?

- ///Joost
Mwah...ben er niet kapot van. Te rond, al kan ik het profiel niet zien natuurlijk.
Dit vind ik dan wel weer gaaf (en betaalbaar):

Duke & Dextrer, so suavvvveeeee...
Op het moment draag ik deze...Schoenen gemaakt in Turkije die ik eens wilde proberen, van een lokale schoenenboer in Eindhoven. Gelukkig in de uitverkoop want het is bagger. Zie ook de slijtplekken. En ze zagen er zo mooi en 'slick' uit toen ze nieuw waren. Dit bevestigt maar weer dat goedkoop duurkoop is bij schoenen.

Dit vind ik dan wel weer gaaf (en betaalbaar):
Duke & Dextrer, so suavvvveeeee...
Op het moment draag ik deze...Schoenen gemaakt in Turkije die ik eens wilde proberen, van een lokale schoenenboer in Eindhoven. Gelukkig in de uitverkoop want het is bagger. Zie ook de slijtplekken. En ze zagen er zo mooi en 'slick' uit toen ze nieuw waren. Dit bevestigt maar weer dat goedkoop duurkoop is bij schoenen.
-
Xave30
///Joost schreef: Duke & Dextrer, so suavvvveeeee...![]()
Jammer dat kwaliteit bagger is. Want ze zijn best leuk, en vooral "anders".
Ik ga vanochtend naar Brooks Brothers. Het is nu 7.30u, Kijken wat voor leuks ik kan scoren voor mijn schoentjes.
- ///Joost
- romo
Net de Santoni`s binnen..........
Wat een schoenen, maat 6,5..............valt helaas te groot, ik moet nog kleiner, ik hoop dat die verkrijgbaar zijn, heb mail gestuurd maar heb er een hard hoofd in.....

Wat een schoenen, maat 6,5..............valt helaas te groot, ik moet nog kleiner, ik hoop dat die verkrijgbaar zijn, heb mail gestuurd maar heb er een hard hoofd in.....
-
Xave30
Geniaal Romo.
Rijd eens naar de schoenenzaak.....
- romo
Xave30 schreef:Geniaal Romo.
Rijd eens naar de schoenenzaak.....
Het is een beetje een twijfel geval, de Santoni`s zijn qua afmeting gelijk aan de Magnanni`s, maar de laatsten zitten strakker voor het gevoel. Het zijn beide subliem ogende en afgewerkte top producten !!
De Santoni`s zitten ieder in een apart stoffen hoes verpakt
Voor de verzendkosten, ook al moet dat dan een paar keer, valt natuurlijk nooit tegen te rijden
Beide merken vallen voor mij aan de grote kant, ik kan echt met 1 schoenmaat minder toe ivm van Bommel en Greve.........