Robin schreef:Dat zijn die PRO Hunters(ff googlen wat die qua meerprijs kosten, zijn geloof ik een stel Engelsen die dat doen)die zwarte Rolexen. Ik vind dat niet origineel, dus liever niet.... Zoiets als een 430 Scuderia voorzien van 'n turbo of compressor ofzo.
Lelijk is 't niet....
Dale Vito weet wel meer van de PRO Hunter Rolexen toch?
Pro Hunters zijn custom 'lexen van BJSonline.com, een van de meest bekende vintage rolex handelaren. Deze worden ook naar wens geleverd met een plastic tachymeterring, om de oude daytona's wat meer te benaderen. Hiervoor worden splinternieuwe rolexen gebruikt, met extra opdruk PRO HUNTER op de wijzerplaat en in het geval van de SUB/GMT/Seadweller gefixeerde bandpennen (geen stalen band te bevestigen dus, enkel zgn "NATO" banden)
Bij Bamford&Sons kan je van alles samenstellen.. Ze doen het erg mooi heb ik vernomen, het moet echter wel je smaak zijn... Zwarte daytona met knalgele wijzerplaat? Kan.. Ik dacht dat zij hiervoor gebruikte rolexen gebruikten... De platen kan je laten bedrukken met alles wat je wilt.
Ook duiken wel eens wat particuliere projectjes als deze op.. Je kan namelijk natuurlijk ook zélf je horloge wegbrengen naar iemand die hem kan coaten..
Op garantie bij Rolex hoef je niet meer te rekenen, vandaar ook dat de PH/ B&S dingen nogal duur zijn.. zij moeten de garantie overnemen. Als je hem opstuurt naar Rolex zijn er denk ik 2mogelijkheden: 1. je krijgt hem ongerepareerd retour of 2. je krijgt een standaard Daytona (bijvoorbeeld) terug, coating er af, maffe wijzerplaat er af etc... En dan een factuur van 3k erbij
Als je zoiets leuk vindt zou ik het lekker zelf laten doen..