Aerschtuner schreef:http://www.horlogeforum.nl/t/rolex-sea- ... 6600/63196
Scherpe prijs voor een Dweller. Ziet er netjes uit.
Nieuw bij RH watches voor €7.800,--
Nou, dan maar nieuw....
Aerschtuner schreef:http://www.horlogeforum.nl/t/rolex-sea- ... 6600/63196
Scherpe prijs voor een Dweller. Ziet er netjes uit.
Robin schreef:Ze moeten straks zelf ook weer duurder inkopen hè.
De prijs is inderdaad 'belangrijker' dan het product:)
RH is prima adres. Doe het nu of doe het niet. Over 'n jaar is er weer 'n prijsverhoging.
Ik heb misschien makkelijk praten, maar wat is 'het probleem'. Je loopt achter je eigen geld aan en als 't nu net niet kan(om wat voor reden dan ook, begrijpelijk is 'n hoop centen) dan morgen en volgende maand ook niet. Toch? En als 't wel kan? Wat is de bottleneck? Serieuze vraag.
Dit omschrijft het heel goed! Al heb ik wel degelijk ook nog een financiële belemmering dat ik niet zomaar altijd 8k heb liggen.tomgtr schreef:Het uitkijken naar ooit zo'n ding kopen of toch keuze maken voor ... is ook wat waard Robin. Ik heb ooit gezegd, als m'n bonus xxx usd wordt dan koop ik een rolex. Nu 10 jaar verder nog steeds niet gedaan, nog steeds twijfelend tussen SD of Pepsi, of toch eerst die mooie IWC. Heerlijk toch. Genieten om ergens naar uit te kijken en te wikken, wegen, lezen, beslissen, en dan toch niet.
Bezit van de zaak is.... Precies!
Mooi verwoordtomgtr schreef:Het uitkijken naar ooit zo'n ding kopen of toch keuze maken voor ... is ook wat waard Robin. Ik heb ooit gezegd, als m'n bonus xxx usd wordt dan koop ik een rolex. Nu 10 jaar verder nog steeds niet gedaan, nog steeds twijfelend tussen SD of Pepsi, of toch eerst die mooie IWC. Heerlijk toch. Genieten om ergens naar uit te kijken en te wikken, wegen, lezen, beslissen, en dan toch niet.
Nou, dan zien we die raket op drie wielen volgende week wel weer tekoop staan zeker?tomgtr schreef:Het uitkijken naar ooit zo'n ding kopen of toch keuze maken voor ... is ook wat waard Robin. Ik heb ooit gezegd, als m'n bonus xxx usd wordt dan koop ik een rolex. Nu 10 jaar verder nog steeds niet gedaan, nog steeds twijfelend tussen SD of Pepsi, of toch eerst die mooie IWC. Heerlijk toch. Genieten om ergens naar uit te kijken en te wikken, wegen, lezen, beslissen, en dan toch niet.
dvh schreef:Horlogegebeuren hier ook op een laag pitje.
Nieuw huis gekocht... Eerst maar kozijnen kopen enzo...
Tot die tijd afzien met onderstaande:
romo schreef:Zo voel ik het dus ook.........
Waarbij voor mij persoonlijk geen financiële rem geldt, althans voor deze klok, (niet arrogant bedoeld)
Het is meer om of ik gelukkig van de aanschaf wordt? Soms (wat heet vaak) kan je meer geluk proeven en ervaren van zaken als je d`r er alleen naar kijkt.
Das een beetje de afweging. Ook een beetje uitstel van behoeften, niet zo zeer om andere zaken, maar wel om de pragmatische afweging of ik het echt nodig heb.
Maar het blijft een (zeer) begerenswaardig horloge voor mij !
romo nog geen 8 minuten later... schreef:Heb wel eens gedacht om de IWC (=€SD*2) in te ruilen..........maar dat kan ik niet, ik ben te veel vervlochten met die klok.