groot: https://www.flickr.com/photos/lasteraar/" onclick="window.open(this.href);return false;

Die horen in het filmdraadje!dvh schreef:Maar weer eens een fototje in dit topic posten![]()
![]()

Die bovenste is echt prachtig!Opa schreef:Inderdaad lekker sfeertje in je foto, David.![]()
Gebruik nog steeds dezelfde spullen[Sony A77 en Minolta 200mm f/2.8] en deze foto's zijn zelfs bijna allemaal[op nr.1 na] zonder teleconverter gemaakt, terwijl ik vogels zo goed als altijd maak met de teleconverter ertussen.
Heb ze ook niet meer naverscherpt dan anders, eerder iets minder, omdat 't zonder teleconverter nog scherper is dan met teleconverter, dus misschien is het de echte scherpte die je ziet.
Foto's worden hier iets kleiner weergegeven dan dat ik ze online zet en als je ze dan niet aanklikt zijn ze ook minder van kwaliteit, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Deze 2 vorige week gemaakt met teleconverter ertussen:
De TiltShift was meer een technisch probeerseltje voor mezelf, iMovie icm Photoshop, prima gelukt maar dat moet je inderdaad niet overdrijven, ik vind het wel wat hebben en was ook echt even de bedoeling hier.Robin Hartog schreef:Ik zie hem denk ik liever zonder het tilt-shift effect, maar: Modderfok wat vet! Do want!
gaaf filmpje! Geen idee, partner had dat ding besteld. Heb er nog niets van gehoord... maar ik zie heel veel potentie in de mogelijkheden...Booooh schreef:De TiltShift was meer een technisch probeerseltje voor mezelf, iMovie icm Photoshop, prima gelukt maar dat moet je inderdaad niet overdrijven, ik vind het wel wat hebben en was ook echt even de bedoeling hier.Robin Hartog schreef:Ik zie hem denk ik liever zonder het tilt-shift effect, maar: Modderfok wat vet! Do want!
Die Phantom is echt wel een leuk hebbedingetje trouwens, @Metchu, dat ding is nu toch zeker wel binnen of niet?
Ben

+1Petrolhead Tom schreef:Kolere Opa! Die dierenfoto's zeg. Iedere foto zou zo uit een National Geographic kunnen komen.![]()
Rolex foto's van DVH zijn ook te gek.