De Oris staat voor m'n neus....

Zolang ze dat niet weet.allen schreef:Jaja, met kerst uitpakken. Zo te zien eb je dat al gedaan. Je bedoelt dat je het horloge dan uit de doos haalt?
Och, gok dat je dat ook vast al hebt gedaan. Waarom zou je het dan opnieuw inpakken? Of je moet een kortetermijngeheugen hebben.
Dan heb je een fantastisch kerstcadeau.
tomgtr schreef:Erm, netto betaal ik alle kerstcadeautjes zelf! Ik wou dat ik ze allemaal zelf mocht uitkiezen. Dan had elk cadeau 4 wielen!
tomgtr schreef:Sterkte met inpakken Luco!
Hij komt ingepakt aan Tomtomgtr schreef:Sterkte met inpakken Luco!
Dat idee had ik ook al geopperd, maar werd niet echt gewaardeerd......Tim N schreef:Ik deed de Oris in de zak voor morgen, en het olive bandje onder de boom voor kerst![]()
Dank u sinterklaaaaasje
Sjeetje.. heb je nú al niks meer te zeggen :*-)ErikS schreef:Dat idee had ik ook al geopperd, maar werd niet echt gewaardeerd......Tim N schreef:Ik deed de Oris in de zak voor morgen, en het olive bandje onder de boom voor kerst![]()
Dank u sinterklaaaaasje![]()
Sterker nog.. Dan gaat de huidige collectie die week nog de deur uit om een pepsi gmt aan te schaffen..dan ben ik daar zeer zeker voor te porren
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Darudevampire, EricYellow, Kadett, MParallel, Philipoo, Sabberjoch, Wimo en 11 gasten