Al kun je ipv die pakjes op het stuur misschien beter zoiets meenemen...

De headtube is inderdaad korter omdat ze een kleiner frame pakken dan eigenlijk nodig is, de maatvoering lossen ze dan op met andere zadelposities en stuurpennen, vraag het maar na, ik ben benieuwd naar het antwoord.Gijzert schreef:
Ik zal de man van Specialized die verantwoordelijk is voor de racing teams hier in Europa zeggen dat hij geen gelijk heeft en dat de head tube geen 1,5 inch lager is maar dat ze negatieve stems gebruiken.
Het 56 frame heeft plat gezegd een 54 headtube enz voor de andere frame maten. Aparte mallen zijn ervoor. Voor de rest kreeg ik te horen dat ik het daar maar bij moest laten.RobS schreef:De headtube is inderdaad korter omdat ze een kleiner frame pakken dan eigenlijk nodig is, de maatvoering lossen ze dan op met andere zadelposities en stuurpennen, vraag het maar na, ik ben benieuwd naar het antwoord.Gijzert schreef:
Ik zal de man van Specialized die verantwoordelijk is voor de racing teams hier in Europa zeggen dat hij geen gelijk heeft en dat de head tube geen 1,5 inch lager is maar dat ze negatieve stems gebruiken.
Goed idee! Kleine pointer: Italiaanse fietsen zijn net als bij de auto's het summum.RVV schreef:Tim groot gelijk hoor. Ik koop voorlopig ook helemaal niets anders. Volgend jaar ofzo. Dit jaar is erom mij in de materie te verdiepen. Stukje voorpret en kennis opdoen
Doen!///Joost schreef:Ik zit al een tijdje met het idee te spelen om een keer een vintage fiets op te bouwen. Dus het frame laten spuiten (liefst Bianchi of Colnago) en een mooie campa groep erop met buisversnellingen. Als je ziet hoe mooi de derailleurs en hendels vroeger waren afgewerkt...wow!![]()
Done!Bram schreef:Rico, stap eens over op Strava. Kan je prima je fiets- en hardloopkilometers mee registeren en als bonus lid worden van de DF cycling club