Neemt geen telefoon op.. en moest 40 mins geleden al aanschuiven aan tafel voor voedsel.
CrapTommy schreef:tja, caterfail houdt nog steeds in tussen 4 en 5000 toeren, toch lastig als je dan in z'n 6 niet meer boven de 90 km/u komt
Verstandig idee inderdaad, kijken of er ergens een piek of dal in zit.Stéphane schreef:CrapTommy schreef:tja, caterfail houdt nog steeds in tussen 4 en 5000 toeren, toch lastig als je dan in z'n 6 niet meer boven de 90 km/u komt![]()
Ik zou zeggen: doe eens een uitlaatgasmeting (Air/fuel ratio) om te kijken of hij te rijk/arm loopt in dat toerental. Moet toch iets in die richting zijn.
Of gewoon een andere auto kopen.... 8)Stéphane schreef:CrapTommy schreef:tja, caterfail houdt nog steeds in tussen 4 en 5000 toeren, toch lastig als je dan in z'n 6 niet meer boven de 90 km/u komt![]()
Ik zou zeggen: doe eens een uitlaatgasmeting (Air/fuel ratio) om te kijken of hij te rijk/arm loopt in dat toerental. Moet toch iets in die richting zijn.
Tommy schreef:tja, caterfail houdt nog steeds in tussen 4 en 5000 toeren, toch lastig als je dan in z'n 6 niet meer boven de 90 km/u komt
allen schreef:Eikels! Toevallig moet ik ook nog weleens werken.![]()
Update dan maar:
- Startmotor is geregeld (had ik al verteld dacht ik)
-Yvo gebeld en besteld: bougies, bougiekabels en 2 bobines.
Bougiekabels worden nageleverd, maar de rest was de volgende dag in huis. Klasse!![]()
Met de bougies naar automaterialenzaak. 16 mm zat net te ruim. Engelse steeksleutels erbij gepakt. Exact 5/8 inch. Zo'n bougiedop hadden ze niet.![]()
Alleen de bobines gewisseld nu en dacht even dat de auto mooier liep. Toch begon ze op de snelweg wat te haperen. Lewinsky kan een echte trut zijn. Ik zal de nieuwe bougies toch maar eerst nameten voor ik ze monteer. Emiel iig bedankt voor alle support per pb. Het is een echte helpdesk. Kun je van Hans niet zeggen.![]()
Stephane, ook wel handige tips. Gaan we wat mee doen. Lewinsky zal genezen. Ben ik van overtuigd.
Gebruikers op dit forum: JdvPolo, jessedehaan, mark123, Pfhmulder, Philipoo, speedy25, SpetterPeter, Vanreijmersdal, zegmaarboris en 6 gasten