Het imago van BMW in Nederland
- Jan Visser
- RVV
- Dennis Cavallino
- Macboy
- Sjaak Langendoen
- Bert ///M3
Kan ook zijn dat ze een M3 gewoon mooi vinden om te zienRico v Velzen schreef:Welke BMW heb je als ik vragen mag ?
Van de week reed ik met een gangetje van 120 ofzo op de snelweg, eerder 110 met de M3, kijk ik in de spiegel komt er met een noodgang een politie vectra aan geknald. schuin achter mij ging die vol in de ankers en reed me met een marginaal snelheidsverschil voorbij, keek naar links en zag 2 nors spottende agenten druk naar me kijken. Ik denk die sporen ook niet, ik had gelukkig netjes 2 handjes aan het stuur, anders zouden me vast wel naaien voor bellen achter het stuur ofzotoen ze me voorbij waren gaven ze gas bij en reden naar schatting met een gang van 140 bij me weg.
Je snapt wel dat dit niet was gebeurd als ik in een saaie grijze flupmobiel sufkut edition had gereden.
Ik rij op de snelweg eigenlijk ook niet meer te hard met de M3, ik gun die klootzakken niet dat ze me pakken, binnendoor op de achteraf veldweggetjes is het een ander verhaal, dan is het pedal to the metal :twisted: :twisted:

- Peter Tunissen
In het kader van dit topic:
[img:640:472]http://img210.imageshack.us/img210/7811 ... oto1dg.jpg[/img]

[img:640:472]http://img210.imageshack.us/img210/7811 ... oto1dg.jpg[/img]

- Sjaak Langendoen
- Peter Tunissen
- RVV
Na gisteren al achtervolgd te zijn door een stille die mij er in wilde luizen, had ik vandaag weer een of andere debiel op mijn nek.
Reed zoals altijd lekker binnendoor bekende weggetjes al 1000 en 1 keer gereden elk kuiltje, hobbeltje ken je ondertussen wel. Haal ik na een bocht op een gegeven moment een brommertje in. Trek de auto lekker door omde volgende bocht met 2x60 te pakken, 1 klein nadeeltje je mag er 1x60, anyway lekker vlot, geen andere weggebruikers behalve dan het brommertje maar die had ik al ver achter me gelaten. Rij dorpje in allemaal netjes, rij later verder ook allemaal rustig hooguit 2x50 en na ca 8 kilometer rij ik ons eigen dorp in. Moest nog en brief posten, wil instappen en hoor in de verte iemand hard schreeuwen en met hoge snelheid komt dat brommertje aangescheurd. Kerel daarop begint een hele discussie met mij over dat ik zo onverantwoordelijk hard reed. weet ik veel wat allemaal.. Hield me wel een beetje koest, want voor hetzelfde geld was het een politieagent, lijkt dom ,maar hij had een motorpak aan, en wie rijd er nou met 28 graden op een brommertje in een motorpak ? Nouja had er niet zoveel zin in en ben ingestapt, waarbij die kerel nog wat zat te blaffen maat dat hoorde ik verder niet meer. Ben normaal weggereden doe ik altijd binnen de bebouwde jom, wel even me spiegel gespot, kerel bleef me nog net iets te lang nakijken..
Ik zal morgen wel weer gebeld worden
Maar al met al geeft me zoiets toch weer een klotegevoel. Waar bemoeid zo'n lul zich mee ? Als ik hem nou had gesneden ofzo ? Maar ik ging er ruim omheen.
Zal wel weer de kift zijn ofzo
Reed zoals altijd lekker binnendoor bekende weggetjes al 1000 en 1 keer gereden elk kuiltje, hobbeltje ken je ondertussen wel. Haal ik na een bocht op een gegeven moment een brommertje in. Trek de auto lekker door omde volgende bocht met 2x60 te pakken, 1 klein nadeeltje je mag er 1x60, anyway lekker vlot, geen andere weggebruikers behalve dan het brommertje maar die had ik al ver achter me gelaten. Rij dorpje in allemaal netjes, rij later verder ook allemaal rustig hooguit 2x50 en na ca 8 kilometer rij ik ons eigen dorp in. Moest nog en brief posten, wil instappen en hoor in de verte iemand hard schreeuwen en met hoge snelheid komt dat brommertje aangescheurd. Kerel daarop begint een hele discussie met mij over dat ik zo onverantwoordelijk hard reed. weet ik veel wat allemaal.. Hield me wel een beetje koest, want voor hetzelfde geld was het een politieagent, lijkt dom ,maar hij had een motorpak aan, en wie rijd er nou met 28 graden op een brommertje in een motorpak ? Nouja had er niet zoveel zin in en ben ingestapt, waarbij die kerel nog wat zat te blaffen maat dat hoorde ik verder niet meer. Ben normaal weggereden doe ik altijd binnen de bebouwde jom, wel even me spiegel gespot, kerel bleef me nog net iets te lang nakijken..
Ik zal morgen wel weer gebeld worden

Maar al met al geeft me zoiets toch weer een klotegevoel. Waar bemoeid zo'n lul zich mee ? Als ik hem nou had gesneden ofzo ? Maar ik ging er ruim omheen.
Zal wel weer de kift zijn ofzo

- emiel307sw
ik vind dat er nu toch een beetje wordt gegeneraliseerd wat betreft de ''huisvader types'' mijn vader heeft dus een peugeot 307sw met wieldoppen en al
, dus ik vraag hem eens; pa, wat dacht je van zo'n BMW, of zo'n mooie audi? maar hij vindt auto's meer vervoermiddelen en hij wil geen dure auto o.i.d. hij geeft eerder geld uit aan.. nou noem het eens gitaren,vakanties,CD's etc.
dus het hangt er ook maar net vanaf of je geinteresseerd bent in auto's
hij heeft overigens ook een hekel aan BMW rijders, zal wel de nodige negatieve ervaringen op de snelweg gehad hebben

dus het hangt er ook maar net vanaf of je geinteresseerd bent in auto's
hij heeft overigens ook een hekel aan BMW rijders, zal wel de nodige negatieve ervaringen op de snelweg gehad hebben
-
Fernando schreef:Waarschijnlijk een of andere AUDI-rijder die net van de garage komt. Het bekende druppeltje dat de emmer deed overlopen dit keer in de vorm van een schitterend klinkende hoogtoerige zes-in-lijn die hem ruim passeerde.
Thx Fernando. Als ik dit soort posten lees, ben ik blij dat ik geen BMW rij.
Als Audi voor keurig rijgedrag staat, dan mogen ze wat mij betreft alle aandacht aan de BMW-mannen schenken tijdens controles.
-
Audi's met keurig rijgedrag ? Op welke wegen is dat ?
Op de snelwegen waar ik rijd (en dat zijn er best wel wat) zijn het meer de A6 type's dan de BMW rijders waar je last van hebt... Erger blijft nog steeds de groep Golf lease rijders (in het algemeen), die denken blijkbaar dat rechts inhalen de gewoonste zaak van de wereld is (over de vluchtstrook etc)...
Op de snelwegen waar ik rijd (en dat zijn er best wel wat) zijn het meer de A6 type's dan de BMW rijders waar je last van hebt... Erger blijft nog steeds de groep Golf lease rijders (in het algemeen), die denken blijkbaar dat rechts inhalen de gewoonste zaak van de wereld is (over de vluchtstrook etc)...
- Downforce Hans
- Downforce Hans
Verklaar je nader.Andre schreef:Trouwens de eerste Z06 motor is aan braad heb ik al vernomen hans.
Ruil dat ding in voor een knappe bmw nu het nog kan:)
Ehh wat heeft een z06 motor met het imago van bmw rijders te maken

Inruilen voor een BMW,nou dat ik dit topic heb gelezen niet meer.
Wat een rare mensen die beemer boys;-)
Grtz,Hanz06

P.S. er gaan wel meer z06 motoren kapot hoor als ik het U.S. corvette forum lees.
Maar voorlopig blijven er meer heel.