De screamer pipe deed het erg goed, vooral op het rechte stuk

Helaas kreeg ik koppelingsproblemen waardoor de rondetijden wel terug liepen.
Op naar de volgende keer....
Dat was ik, was iets uit m'n tas aan het pakken toen het gebeurde, heb dus zsm een vlag gepakt en dat bleek de verkeerdeEvert van der Linde schreef: Verder heb ik me wel even verbaast over degene die in marshall hokje 6 stond, die met een blauwe vlag begon te zwaaien toen daar een E30-je achterstevoren ging...
Volgens mij ging cor corvette en leo in zijn sub de csl gewoon voorbij naar wat ik gehoord heb.Ferdinand schreef:Ferdinand als coureur:
Fantastische middag. Genoten, ookal heb ik weinig gereden. Toen die Speedster Opel een pioreutte maakte achter mij, had ik de schrik te pakken. Aanmijn lijf geen polonaise dus ik de pitsstraat in, ben er niet meer uitgekomen. Met de wetenschap dat ik die Works netjes wil inleveren vanmiddag. De vier rondjes die ik gereden heb waren overigens wel leuk, smaakt naar meer.
Ferdinand als Marhshall:
Ik pleit voor een centrale verwarming, volledige catering en gezelschapsdame voor Marshalls, wanneer zij met dit bar koude weer, deze verantwoorde taak hebben uitgevoerd. Het leuk van Marshall is wel, dat je de ritjes en prestaties van auto's even kon volgen. Allemaal fantastsich: De Subaru's, de Daxter van Hans, de oude Porsches, de v8 Hartge (hahah, want een geluid), de Abarth uit 1977, de Subaru's en UK EVO, lawaai! en lekker snel. De vette Corvette, prachtige auto. en ga zo maar door. Een groot pretpark. Maar er zijn mij er twee opgevallen:
1. Een of andere Volvo. Haha, volgens mij een standaard ding, maar er werd behoorlijk in geplankt. Deze reed de bochten zeer hard aan, bestuurder met een groot hart.
2. De BMW CSL: Onbeschoft en zelfbewust raasde hij over het circuit. Een wapen is het. De Koning van de mat. De Sjah van Perzie. Niemand hield dan ding bij. Ook de uk EVO's en Corvettes niet, echt niet, ik heb het gezien. Mochten deze laatste even de illusie hebben toch wat voor te stellen, werden ze er in de bocht door de CLS uitgeremd, of in de snelle bochtgedeeltes uitgestuurd. Een tollende EVO was het resultaat. Allemensen, wat een wagen die CSL: hij heeft alles. Het geluid(!!!), remvermogen, bochtgedrag, maar ook ordinaire snelheid. Nee, chapeau voor deze wagen. Echt indrukwekkend. Jerremy zou zeggen 'it's a masterpiece'.
Cor kun jij je deze aktie nog herinneren? Dan graag even jou visie van die situatie. Dank kunnen we als organisatie wat mee.Volgens mij ging cor corvette en leo in zijn sub de csl gewoon voorbij naar wat ik gehoord heb.
Wat er in resulteerde dat de (mogelijk) ietwat gefrustreerde bmw rijder aan het eind van het rechte stuk wat riskante uitrem pogingen maakte.
Beetje jammer, daar het geen race is en er niks te winnen valt.
HANZ06 schreef:Volgens mij ging cor corvette en leo in zijn sub de csl gewoon voorbij naar wat ik gehoord heb.Ferdinand schreef:Ferdinand als coureur:
Fantastische middag. Genoten, ookal heb ik weinig gereden. Toen die Speedster Opel een pioreutte maakte achter mij, had ik de schrik te pakken. Aanmijn lijf geen polonaise dus ik de pitsstraat in, ben er niet meer uitgekomen. Met de wetenschap dat ik die Works netjes wil inleveren vanmiddag. De vier rondjes die ik gereden heb waren overigens wel leuk, smaakt naar meer.
Ferdinand als Marhshall:
Ik pleit voor een centrale verwarming, volledige catering en gezelschapsdame voor Marshalls, wanneer zij met dit bar koude weer, deze verantwoorde taak hebben uitgevoerd. Het leuk van Marshall is wel, dat je de ritjes en prestaties van auto's even kon volgen. Allemaal fantastsich: De Subaru's, de Daxter van Hans, de oude Porsches, de v8 Hartge (hahah, want een geluid), de Abarth uit 1977, de Subaru's en UK EVO, lawaai! en lekker snel. De vette Corvette, prachtige auto. en ga zo maar door. Een groot pretpark. Maar er zijn mij er twee opgevallen:
1. Een of andere Volvo. Haha, volgens mij een standaard ding, maar er werd behoorlijk in geplankt. Deze reed de bochten zeer hard aan, bestuurder met een groot hart.
2. De BMW CSL: Onbeschoft en zelfbewust raasde hij over het circuit. Een wapen is het. De Koning van de mat. De Sjah van Perzie. Niemand hield dan ding bij. Ook de uk EVO's en Corvettes niet, echt niet, ik heb het gezien. Mochten deze laatste even de illusie hebben toch wat voor te stellen, werden ze er in de bocht door de CLS uitgeremd, of in de snelle bochtgedeeltes uitgestuurd. Een tollende EVO was het resultaat. Allemensen, wat een wagen die CSL: hij heeft alles. Het geluid(!!!), remvermogen, bochtgedrag, maar ook ordinaire snelheid. Nee, chapeau voor deze wagen. Echt indrukwekkend. Jerremy zou zeggen 'it's a masterpiece'.
Wat er in resulteerde dat de (mogelijk) ietwat gefrustreerde bmw rijder aan het eind van het rechte stuk wat riskante uitrem pogingen maakte.
Beetje jammer, daar het geen race is en er niks te winnen valt.
Ik kon in Cor zijn wagen vrij gemakkelijk achter de csl blijven hangen zonder al teveel risico.
Mijn middag werd een beetje verziekt door (ja je gelooft het niet) een ventiel wat niet wilde.
Het ventiel zond naar de computer dat de band leeg was en daardoor ging de auto in een noodloop programma als je een beetje hard de bocht door ging.
De auto reageerde dus in de bocht niet op het gas en wanneer je de bocht uitwas kon je weer gas geven en ging de auto voorruit.
Aparte manier van auto rijden is dat.
Het rijden is Cor zijn auto maakte daarintegen weer een hoop goed.
Uiteindelijk was het weer een geslaagde middag/avond en werd er erg netjes gereden.
Heb dit moment ook gezien, de witte Renault 5 was 1 van de 2 wagens die tussen jullie in reden.Scooby Leo schreef:Dit gebeurde bij mij. De CSL haalde mij in bij Bos Uit. Echter is mijn auto sneller op het rechte stuk en dus haalde ik hem weer in. Ik reed uiterst rechts bij het opkomen rechte stuk en de CSL links. Tussen ons in reden nog 2 auto's. Ik was er vanuit gegaan dat hij mij links voorbij zou gaan in de Tarzan en ik hield dus uiterst rechts bij Tarzan.
Hij haalde mij dus rechts in bij Tarzan. Hij reed op de uitloopstrook van de pitstraat![]()
en hij probeerde mij er dus uit te remmen. Gelukkig had ik nog niet ingestuurd anders waren er dus minimaal 2 auto's afgegaan. Achteraf hoorde ik dat hij de pitwall op 5 cm na gemist had. Dit zijn acties die volgens mij niet thuis horen op een trackday maar wel tijdens een race.
Overigens heeft Cor hem wel straight verslagen puur op basis van snelheid en remvermogen.
gr Leo
nope hij reed niet op slicks...hij had ze wel bij zich maar er was iets met een wielmoer? problemen dus reden ze op "straatbanden" en dus gleed hij ook(kon je zelfs zien), ik heb ook een rondje erachter gereden (die van mij gleed dan nog meer haha) maar heerlijk geluid en snel ook, maar als ie op slicks zou rijden zou ie sneller zijn, en ze reden met 2 man geloof ik.Francisco schreef:die csl is heel seriues aangepakt. Movit remmen ed. reed ie op slicks?
heb em vaak bij dick gezien. Waanzinnig apparaat.
de vette's hadden collectief last van ESP toch?
Ik reed met het 5je... Het zag er vrij bizar uit die aktie...Rob Schouten schreef:Heb dit moment ook gezien, de witte Renault 5 was 1 van de 2 wagens die tussen jullie in reden.Scooby Leo schreef:Dit gebeurde bij mij. De CSL haalde mij in bij Bos Uit. Echter is mijn auto sneller op het rechte stuk en dus haalde ik hem weer in. Ik reed uiterst rechts bij het opkomen rechte stuk en de CSL links. Tussen ons in reden nog 2 auto's. Ik was er vanuit gegaan dat hij mij links voorbij zou gaan in de Tarzan en ik hield dus uiterst rechts bij Tarzan.
Hij haalde mij dus rechts in bij Tarzan. Hij reed op de uitloopstrook van de pitstraat![]()
en hij probeerde mij er dus uit te remmen. Gelukkig had ik nog niet ingestuurd anders waren er dus minimaal 2 auto's afgegaan. Achteraf hoorde ik dat hij de pitwall op 5 cm na gemist had. Dit zijn acties die volgens mij niet thuis horen op een trackday maar wel tijdens een race.
Overigens heeft Cor hem wel straight verslagen puur op basis van snelheid en remvermogen.
gr Leo
Is ook een beetje een rare situatie. Vooral omdat er nog 2 anderen tussen rijden is het misschien niet duidelijk wat jou bedoeling wasScooby Leo schreef:Dit gebeurde bij mij. De CSL haalde mij in bij Bos Uit. Echter is mijn auto sneller op het rechte stuk en dus haalde ik hem weer in. Ik reed uiterst rechts bij het opkomen rechte stuk en de CSL links. Tussen ons in reden nog 2 auto's. Ik was er vanuit gegaan dat hij mij links voorbij zou gaan in de Tarzan en ik hield dus uiterst rechts bij Tarzan.
gr Leo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten