185000 euro

Serieuze vraag: waarom geen 1 met S54?Andre schreef:40.000 dollar in amerika.
Wat kostte de e46 m3 in amerika.
Het lijk me sterk dat de nieuwe m3 79k euro gaat kosten zoals de e46 m3 in nederland.
Ik zeg dat ie ergens in de 90k euro kaal kost. Misschien wel 95k.
Een E46 m3 de laatste met alleen SMG kost al richting de 86k.
Voor een beetje een fun km zijn dat flinke bedragen om op te hoesten en dan nog de afschrijving die je als nekklap krijgt. Ik heb al een paar flinke klappen gehad met die dure kneiters en heb het wel gezien. Voor mij qua rijfun heb ik aan een 1 serie genoeg met de juiste goedies erop. Lagere investering in auto lagere afschrijving lagere bijtelling. En de rijfun van mijn 130i is beter als die van een zwaardere m3. Alleen zou het mooi zijn als er een M 6 cil motor in zou liggen. Een v8 is helemaal overbodig in nederland.
Dat is dus gewoon een fabeltje, lees aub de hele link eens door die ik hierboven gepost heb. (die van E46 fanatics)Peter Tunissen schreef:Was dat niet ook vanaf de S54 EWS (of hoe ze het ook noemen bij BMW) die alle elektronica van een E46 M3 wilde zien?
Dat je die motor dus niet eens werkend krijgt als de bijvoorbeeld de ruitenwissermotor niet dezelfde is als die van een E46 M3 (en zo nog wel 200 dingen die centraal elektronisch aangestuurd worden).
Zal Hartge bij die V10 ook wel flink mee hebben kunnen worstelen dan.
Komt door andere software en uitlaatsysteemPeter Tunissen schreef:Euhm ja, 62 pagina's?
Waar staat dat dan ongeveer?
Want dat EWS dwars ligt is toch echt een redelijk algemeen bekend verhaal dacht, al van meerdere bronnen (tuners en raceteams) gehoord, maar misschien dat die US-spec S54 anders in elkaar zit (heeft ook 10pk minder, dus is sowieso niet precies dezelfde motor).
Lees het draadje gewoon maar, het gaat namelijk om een EU S54. (blok komt uit de UK)Peter Tunissen schreef:Euhm ja, 62 pagina's?
Waar staat dat dan ongeveer?
Want dat EWS dwars ligt is toch echt een redelijk algemeen bekend verhaal dacht, al van meerdere bronnen (tuners en raceteams) gehoord, maar misschien dat die US-spec S54 anders in elkaar zit (heeft ook 10pk minder, dus is sowieso niet precies dezelfde motor).
Dat kan natuurlijk, maar is dat niet een project van een heel andere orde? Die auto wordt omgebouwd naar racewagen, dat heeft wel wat meer voeten in de aarde toch?Rico v Velzen schreef:Martijn andré heeft erg veel ervaring opgedaan met de opbouw van de e90 v8 racer die is genoeg beren op zijn pad tegen gekomen dat je zoiets echt niet wilt met een straat auto.
Gebruikers op dit forum: Kadett en 1 gast