Kortom, zoek een mooie 924S

Omdat ik tegenwoordig het merendeel van de nieuwe topics nauwelijks nog interessant kan vinden kijk ik er nog weinig naar en heb daardoor dit topic gemist.Dennis Cavallino schreef:Goeie tip van de spullen van Ton, als ik een Mx5 heb gekocht, ga ik sowieso nog even kijken wat 'ie allemaal heeft aan 'troep' en tips.Rob Schouten schreef: - Remmen
Voor de 1.8 remschijven heb je sowieso de brackets van een 1.8 nodig, dus meteen upgraden naar 11" schijven lijkt me handiger. Ik heb inmiddels ook de 11" schijven en het past net met 15"6.5J velgjes. Ton verkoopt zijn M-tuned brackets, weet niet of deze al verkocht zijn..
De keuze is simpel als ik deze overwegingen lees...................passie is wat telt voor dit soort auto's waarmee je dan bij Porsche uitkomt.Terwijl ik van plan was om komend weekend wat Mx5-jes te gaan bewonderen, waaronder de nog steeds niet verkochte witte die mijn voorkeur heeft, kom ik opeens iets anders tegen waar mijn hart eigenlijk veel sneller van ging bonken mede door de inspiratie die ik kreeg n.a.v. dit draadje: Porsche 944 met Audi 20v motor. De Porsche 924 heeft een paar voordelen ten opzichte van de Mx5 voor mij. Ten eerste ben ik zo'n idioot die een 924 gewoon cool vind, ten tweede ben ik Porsche liefhebber en geen Mazda fan. Mijn vriendin vind een Mx5 helemaal niets, dus dat speelt ook een piepklein beetje mee. De 924 is wegenbelastingvrij en ik vind de bruine kleur binnen en buiten erg gaaf. Mijn vorige had ook een krijtstreep interieur en dat vind ik gewoon 't mooiste in een 924/944, al was 't daarin zwart-wit natuurlijk. Het klinkt misschien stom, maar ik wil al heel lang een bruine (sport)auto uit de jaren '70.
maar er kwam me toen te veel achter weg.
Groninger heDennis Cavallino schreef:maar er kwam me toen te veel achter weg.
?? Je bedoelt dat 'ie te dwars ging ??
Dan heb je mijn volvo 360 nooit gezien (en de kofferbak van de stationwagon van mijn ouders die 2 keer volgeladen naar de gemeentewerf moest).allen schreef:En ik dacht dat ik de lightweightfapper was hier...
allen schreef:En ik dacht dat ik de lightweightfapper was hier...
Is er dan niemand die hierom moet lachen?Hij zou erg cool staan in mijn garage (die ik aan 't pimpen ben), tot er ooit een andere bruine Porker uit mijn geboortejaar in past, financieel gezien.
Eindelijk iemand die mijn humor kan waarderen!RobS schreef:Is er dan niemand die hierom moet lachen?Hij zou erg cool staan in mijn garage (die ik aan 't pimpen ben), tot er ooit een andere bruine Porker uit mijn geboortejaar in past, financieel gezien.![]()
NOFI Dennis
edit, ga gewoon voor de witte mx5 anders koop ik 'm
..of ze lezen je lappen text nietDennis Cavallino schreef:Eindelijk iemand die mijn humor kan waarderen!RobS schreef:Is er dan niemand die hierom moet lachen?Hij zou erg cool staan in mijn garage (die ik aan 't pimpen ben), tot er ooit een andere bruine Porker uit mijn geboortejaar in past, financieel gezien.![]()
NOFI Dennis
edit, ga gewoon voor de witte mx5 anders koop ik 'm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast