Gr.Ruud :!:
Ter verduidelijking een tekening ( wat rood is kan extra glad zijn als het regent.)Opa schreef:O ja, nog een tipje.....mocht 't woensdag nat zijn op de baan[er zou misschien een buitje kunnen vallen] kijk dan uit in de Audi S.
Er liggen daar 2 verschillende soorten asfalt hebben ze mij weleens verteld en daardoor kan 't er nijdig glad zijn en dat laatste weet ik wel zeker.
Ik vind de bocht na de Mastersbocht maar een k*t bocht, volgens mij is dat de Renaultbocht.Hans Disco schreef:Dat glad zijn klopt. Audi S is sowieso de vervelendste bocht van Zandvoort imho, ik loop altijd te prutsen daar.
Iedereen moet daar uitkijken als 't nat is, ik met m'n semi-slicks ook natuurlijk, hoewel de AWD met natte omstandigheden wel weer een voordeeltje is.dus jij moet daar ook uitkijken met je nwe banden als het vochtig is?
Uitdagender ja, maar dan kan ik nog niet vrij rijden! ik wil geen regen als het ff kan, maarja daar heb ik niks over te zeggen , natuurlijk kun je "fun" hebben dan maar risico dan te groot voor mij en dus houd ik me dan veel te veel in en rij als een dweil omdat ik dan nog meer rekening moet houden met dingen en voor mijn koppie is dat klote! dus please please geen regen maar een droge baan :!:Pescatore schreef:Regen maakt het rijden enkel uitdagender, toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten