Erg mooi rijden daar.
Dat hebben wij afgelopen oktober ook gedaan, leuke route om te rijden, veel tanks en WWII musea[o.a. La Roch, Manhay(Panther), La Gleize(Tiger)] en ook nog een oude spoorbaan met een oud treintje en wat verroeste en half vergane wagonnetjes in the middle of nowhere.Markos78 schreef: 19 mei 2023, 11:09 rijd vanaf Spa eens binnendoor naar La Roche en Ardenne. Heerlijke, rustige stuurmansweggetjes.
Klopt Ron, op vele dorpleintjes staat wel een tank als monument.Opa schreef: 18 mei 2023, 22:21 Leuk man, wij zijn afgelopen oktober nog daar in de buurt geweest, echt leuke wegen en veel historie wat betreft WW2.
Oma reed met de ST, dus het was niet echt bulderen, maar kan me voorstellen dat het met een Elise ook een hele leuke omgeving is om te sturen.![]()
![]()
Als ik zeg dat tie 23 jaar oud is geloven sommige mensen het ook niet dus dat tijdloos design wat je zegt klopt wel.Markos78 schreef: 19 mei 2023, 11:09 Je topic vanaf het begin doorgelezen, wat is zo'n Elise toch een prachtig ding! Licht, roadster en inderdaad een tijdloos design! Enige leuk mod die ik qua looks kan bedenken zijn een setje koplampcovers, volgens mij nog een originele optie ook.
Voor als je nog eens weer in de Ardennen bent (
en mocht je het niet gedaan hebben):
rijd vanaf Spa eens binnendoor naar La Roche en Ardenne. Heerlijke, rustige stuurmansweggetjes.
Zeker met zo'n compacte Elise moet dat een feestje zijn![]()
Alexsti schreef: 05 nov 2023, 22:16 Speciaal voor Opa Ron dan de foto's groter gemaakt zodat z'n eikenhouten bril in de kast kan blijven liggen.![]()
Haha, ik vrees er voor dat ik mijn leven lang er achter aan spaar! Maar wie weet lukt het ooit wel.HJ2 schreef: 07 nov 2023, 10:54 Beter je budget wat oprekken, want goedkoper worden ook de S2's niet denk ik
En de prijzen voor een knappe S1... man man man!
Jaren geleden hebben we met m'n 2e S1 een lang weekend München en omgeving gedaan en toch heb ik niet alleen goede herinneringen aan de B-wegen daar, maar ook aan de volgas Autobahnrit terug op een rustige zondagmorgen. Echt kilometers lang op topsnelheid, met de huidige 135i en 911 lukt dat gewoon niet meer, zelfs niet op zondagmorgen. Een enkele keer word je met zo'n S1 idd wel ingehaald, maar dat mag de pret niet drukkenAlexsti schreef: 06 nov 2023, 13:26 Klopt ja, de Elise is gemaakt voor die weggetjes daar, haarspeldbochten korte bochtjes dan hebben grote zware wagens al hebben ze veel pk's niet veel te zoeken, keerzijde is dat op de autobahn hun weer met gemak voorbij komen blazen, met de Elise is het met 160 wel leuk geweest dan maakt tie geen grote stappen meer en ook kwa geluid is het dan ook niet meer te harden...