Station, grote hatchback, MPV of SUV, 25kEUR
-
Re: Station, grote hatchback, MPV of SUV, 25kEUR
Een Subaru als de Forester, Outback of XV?
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Arthur schreef:Alleen de eis "een beetje pittig" gaat niet op, althans, niet voor de 2.0 benzine.
Dat is niet mijn ervaring. Ik heb er een paar keer in gereden en ik heb geen klachten. Qua pit vind ik het ook prima meevallen. Hij had eerst een Ford Mondeo 2 liter benzine en die was minder pittig. Deze 2 liter benzine trekt de caravan ook beter. Ik vind alleen de radio erg goedkoop ogen (2 din unit). Maar verder is het een erg nette auto. Hij weegt ook maar iets van 1300 kilo, dat vind ik niet veel voor zo'n grote auto.Martin van der Zwaard schreef: Lees eerst even goed verschillende reviews van de CX-5. Die zijn niet allemaal even goed.
Veel klachten over de koppeling van de auto en de dealer zegt gewoon dat het hoort bij de auto.
- Arthur
- Auto: Nr.51
1285kg als ik me niet vergis. Ik heb er 1,5 jaar eentje gereden. Als je dan met pittig bedoelt dat je flink door moet trekken dan klopt dit. Maar de motor is zo verschrikkelijk "dood" in z'n 5 en 6 dat ik me niet voor kan stellen dat je daar fijn een caravan mee trekt. Want juist bij die snelheden (80-90) reageert de motor niet of nauwelijks op de stand van het gaspedaal
Moet je minimaal terug naar 4.
Neemt niet weg dat ik het een erg prettige wagen vond die verder prima reed.

Neemt niet weg dat ik het een erg prettige wagen vond die verder prima reed.
- Martin van der Zwaard
Google maar eens op CX-5 en koppeling. Veel ontevreden mensen.
Verder een mooie auto en zeker ook fijn rijdend maar wat Arthur zegt, een erg dooie motor in lage toeren.
Verder een mooie auto en zeker ook fijn rijdend maar wat Arthur zegt, een erg dooie motor in lage toeren.
-
OnlineMartijn_bmw
Jammer van de draaiknoppen airco en het vak ipv idrive maar verder zeker een mooi en dik ding!
X1 is technisch een 3 serie met verlengde veerwegen wat het comfort ten goede komt. Ik denk dat jullie in de war zijn met pre lci x3 eerste type die zijn idd plank hard maar zon x1 is behoorlijk soepel en comfi hoor

-
http://ww3.autoscout24.nl/classified/29 ... parkdeck=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Was zelf al tegen deze aangelopen. Er zit echter totaal geen haast achter aangezien mijn ma niet vaak in de Focus zit.
Was zelf al tegen deze aangelopen. Er zit echter totaal geen haast achter aangezien mijn ma niet vaak in de Focus zit.
-
Pas een 2013 facelift Freelander 2.2 TD4S gekocht voor de vrouw. Ik vind het echt een super leuk ding om mee te rijden. En het voelt pittiger op het gaspedaal dan mijn 318D. Lekker comfortabel, stuurt prima en goede bouwkwaliteit.
-
OnlineMartijn_bmw
oh die is ook zeker erg mooi!Zed240 schreef:http://ww3.autoscout24.nl/classified/29 ... parkdeck=1
-
Die vind ik persoonlijk akelig. Wanneer is dat laatste model X1 op de markt gekomen. Die oogt best netjes imho.
Freelander meerdere malen gereden Jussi. Ook een zeer prettige wagen vond ik. Fantastisch ruim ook voor z'n formaat.
Freelander meerdere malen gereden Jussi. Ook een zeer prettige wagen vond ik. Fantastisch ruim ook voor z'n formaat.