Het is een Home Theater PC, een pc verpakt in een nette behuizing en voorzien van stille fans/voeding/CPU-koeler en een dubbele tv-tuner. Dit alles aangestuurd door Vista Media Center met een hippe afstandbediening.
Ha ik was er tussen 4 en half 6 ongeveer even een uurtje. Kwam een 2 diffjes afgeven om er 1 verse van te maken.allen schreef:Je had hem gewoon open kunnen doen hoor. De deuren staan nooit op slot bij Bas.
Hoe laat was je er overigens? Ben er zelf van zeven tot kwart voor twaalf geweest. Net terug met de auto. Zaterdag ben ik er weer. Achteras was helaas toch nog niet binnen, maar het diff wordt vast terug gezet. De 3.15 is nu wel heeeeeeeel erg lang.![]()
Nu even testrijden om te kijken of het olieverbruik is afgenomen. En de stoel zit toch nog net een tikkie te ver voor m'n gevoel. Ff zien hoe ik dat oplos.
Uit de categorie hoop doet leven: gisteren kwam dan eindelijk mijn bestelling binnen, en het werkt ook nog.Martijn Koevoets schreef:Ik weet hoe het is, altijd als ik iets wil kopen/bestellen is het uitverkocht/slecht leverbaar/etc. Maar het went, ook nu wacht ik gewoon weer een week extra op de onderdelen voor m'n HTPC.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, e30touring1990, nielsdf en 11 gasten