ik dacht eerst, ligt misschien aan die te brede banden voor, althans te breed, bij de Hartge zouden die niet passen.
Afijn, ik dacht laat ik toch eens kijken hoe de sporing is afgesteld, staat die op toe-uit ipv toe-in...
Dus gisteravond nog ff wat verstellen en dan morgen chekken...zit dat kreng zo onbenullig vast door al die jaren, dat ik het niet kon verstellen...had al wd40 e.d. gebruikt, kreeg wel die grote moer los, maar in of uitstellen ho maar.
Oke, dan morgen na terugkomst maar, ff nog goed inspuiten met wd40 kan het mooi intrekken.
Dus vandaag proberen...nope...2 sleutels naast mekaar om meer kracht te kunnen zetten en een buisje eraan, nope...grrr toen maar de pijptang erop, dacht haal toch ooit nwe, dan maar wat tandjes er in...
Maar nee, gaf geen kik, ja...ik voelde heel iets draaien maar er draaide niks, dus in die stang, dus snel stoppen, andere kant ook zo vast.
Oke, ik wist wat me te doen stond, ook al zit er nergens speling op, alles nieuw, dus draagarmen en spoorstangen en pendelsteunen en alle rubbers en ook gelijk maar voor achter al de rubbers daar en nwe bouten e.d. dan heb ik het allemaal fris wat dat betreft, deel via Ebay (scheelde aardig wat bij 1 verkoper) en de rest bij de dealer.
Binnenkort ook ff kijken naar een nwe onderstel set qua coilovers, wat er nu onder zit dempt nog goed, maar is niet echt stug ofzo

Dus dat gaat er onder uit, verkoop ik wel weer.
Dan heb ik nog nieuwe ongebruikte model porsche carrera gt stoelen (door de tijd daar staan wel wat lichte krasjes onder maar zie je verder niet als ze in de auto staan) overgenomen van een DF member,
van deze stoelen carbon met leer en alcantara
die zouden mooi smal zijn voor passing in interieurs met vrij weinig ruimte, weegt bijna niks,, iets van 6.6 kilo
smal zijn ze idd...thuis heb ik hem op de zachte vloer gezet en ben ff gaan zitten, hm...beetje te strak misschien