Wordt 't 'm al zo benauwd onder de voeten?Andre schreef:Kees is niet bereikbaar voor commentaar hij krijgt rijlessen uit Friesland.
whahahahaNutkees schreef:pfffffff moest ook nog even werken vandaag dus kan niet altijd maar kijken op het forum![]()
Wel leuk dat mensen veel aannames doen, waaronder ook Luco. Begrijp me niet verkeerd Luco, maar op de Ring hebben het alleen gehad over dat wij vanuit DF heel goed mensen wegwijs kunnen maken op het circuit om zo in de basis een goede lijn te rijden. Daar hoef je geen coureur voor te zijn, laat staan dat ik daar nog geld voor zou vragen. Ik denk serieus dat jij dat zelfs nog kan....... Neemt niet weg dat jij liever alles afzeikt wat op je pad komt, maar zelf stiekem nergens meer serieus wordt genomen en er op circuits zelfs mensen wegduiken als ze je zien, hoe je dat voor elkaar hebt gekregen snap ik echt niet.
Ik vindt dat jij en Luco ook wel een tijd mogen zetten.Hielke schreef: En waarom Sebastian er ook niet direct bij? Één huurauto en twee simmers. Op die manier zijn de kosten ook nog prima te overzien. En natuurlijk wat seattime (10 minuutjes max) voor Kees of een andere DF café racer om de normtijd te zetten. Een mooi experiment.
smiley schreef:Ik vindt dat jij en Luco ook wel een tijd mogen zetten.Hielke schreef: En waarom Sebastian er ook niet direct bij? Één huurauto en twee simmers. Op die manier zijn de kosten ook nog prima te overzien. En natuurlijk wat seattime (10 minuutjes max) voor Kees of een andere DF café racer om de normtijd te zetten. Een mooi experiment.
Zit nu al jaren tegen dat oud zeer van jullie muppetopa's aan te lezen, en het wordt wel eens tijd zo onderhand
Kon hem laatst maar net tegenhouden .. hij wilde gewoon uit een rijdende auto springenLuco schreef:Gelukkig wel Geert, anders zit die net als hier bij elke kans zijn producten proberen te verkopen![]()
Maar toch soms moeilijk he lezen![]()
E36 en zandvoort kiest Hielke weer beiden.
Als Hielke kiest voor een E36, prima, maar dan op Spa.
Als Hielke kiest voor Zandvoort, prima, maar dan geen E36.
Ik kan jou wel ff instructie geven hoor !!.. als je dan precies het tegenovergestelde doet dan rijd je zeker iedereen zoekLuco schreef:Gelukkig kan jij stukken beter sturen
Nee instructie betaal ik liever wat meer voor een goede coureur dan dat een stel amateurs maar wat aankloot, dat kan ik zelf ookGeert. schreef:Ik kan jou wel ff instructie geven hoor !!.. als je dan precies het tegenovergestelde doet dan rijd je zeker iedereen zoekLuco schreef:Gelukkig kan jij stukken beter sturen
Ik kies niks meerLuco schreef:Gelukkig wel Geert, anders zit die net als hier bij elke kans zijn producten proberen te verkopen![]()
Maar toch soms moeilijk he lezen![]()
E36 en zandvoort kiest Hielke weer beiden.
Als Hielke kiest voor een E36, prima, maar dan op Spa.
Als Hielke kiest voor Zandvoort, prima, maar dan geen E36.
Ik kan niet anders zeggen dat ik het helemaal met je eens ben....RVV schreef:Zover ik het over Kees kan beoordelen staat hij er altijd open in om advies te geven aan mensen die het vragen. Volgens mij maken we hiero het woord "instructie" wat te groot. Instructie krijg je op een duur betaalde race cursusdag. Kees geeft mensen als ze er om vragen aanwijzingen over lijnen rempunten instuurpunten etc info waar iemand met niet zo veel of geen ervaring zeker wat aan heeft. Ik heb Kees nog nooit horen zeggen dat hij het allemaal wel even beter weet en anderen zal laten zien hoe het hoort. Er zijn weinig mensen die het perfect weten en er zijn nog minder mensen die dit ook nog eens op een begrijpelijke manier kunnen overbrengen. Kees zijn advies is er niet op gericht om de snelste tijden te rijden. Maar om even je kop er bij te houden als je op de baan zit. Het lange lullen gebeuren van mijn ex Z4 rijder slaat inderdaad nergens op. Het afzeiken nog minder helemaal als je met het inzicht van een diepzee garnaal 200 kh/h gaat rijden langs erven op een 60 km weg..dat zijn van die momenten dat ik denk, goh jammer maar als nu die mooie Z4 plat gaat kan ik er ook niet rouwig om zijn
Ik ook maar hij weet diep van binnen ook wel dat hij dat gaat verliezen, ook al is het mijn eerste keer op CPZ.Hielke schreef:Toch jammer, ik had graag een challenge zien aankomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten