Tips rondetijd verbeteren CPZ

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
RVV

Re: Tips rondetijd verbeteren CPZ

Bericht door RVV » 27 mar 2014, 17:52

Kees krijgt wel de wind van voren! :coffee: :D

Andre

Bericht door Andre » 27 mar 2014, 17:56

Kees is niet bereikbaar voor commentaar hij krijgt rijlessen uit Friesland.

Hielke

Bericht door Hielke » 27 mar 2014, 17:59

Andre schreef:Kees is niet bereikbaar voor commentaar hij krijgt rijlessen uit Friesland.
Wordt 't 'm al zo benauwd onder de voeten? :lol:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 27 mar 2014, 18:23

pfffffff moest ook nog even werken vandaag dus kan niet altijd maar kijken op het forum :D

Wel leuk dat mensen veel aannames doen, waaronder ook Luco. Begrijp me niet verkeerd Luco, maar op de Ring hebben het alleen gehad over dat wij vanuit DF heel goed mensen wegwijs kunnen maken op het circuit om zo in de basis een goede lijn te rijden. Daar hoef je geen coureur voor te zijn, laat staan dat ik daar nog geld voor zou vragen. Ik denk serieus dat jij dat zelfs nog kan....... Neemt niet weg dat jij liever alles afzeikt wat op je pad komt, maar zelf stiekem nergens meer serieus wordt genomen en er op circuits zelfs mensen wegduiken als ze je zien, hoe je dat voor elkaar hebt gekregen snap ik echt niet.

@glnk
Verder heb ik niets tegen simracen, maar wel met het feit dat jij tegen een rijder die om serieuze reacties vraagt gaat vertellen dat het filmpje van jouw sim DE manier is hoe het moet. Dan moet je echt even een reality check ondergaan of zelfs een keer gaan rijden op het circuit.

De filmpjes van de Viper kunnen mij verder niet bekoren, laat staan dat ik gekke capriolen ga uithalen met iemand naast mij.

Verder heb ik ook aan niemand iets te bewijzen, maar zal zeker zwaaien als ik je voorbij kom....... :hot:

En voor de rest is het inderdaad wat Robin zegt, laat mij maar in die vrachtwagen aankloten.... :roflol: :roflol:

Nutkees

Bericht door Nutkees » 27 mar 2014, 18:41

Overigens beste realistisch dat Sim racen, althans ik hoop dat dit een SIM is geweest, anders ben je zoals Peter T. zegt echt een bosmongool.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mgzoIgQz ... cQ&index=7[/youtube]

Geert.

Bericht door Geert. » 27 mar 2014, 18:44

Kom op Kees dat zie je toch meteen dat het een spelletje is.. dat is Carmageddon :stom:

Luco

Bericht door Luco » 27 mar 2014, 18:49

Nutkees schreef:pfffffff moest ook nog even werken vandaag dus kan niet altijd maar kijken op het forum :D

Wel leuk dat mensen veel aannames doen, waaronder ook Luco. Begrijp me niet verkeerd Luco, maar op de Ring hebben het alleen gehad over dat wij vanuit DF heel goed mensen wegwijs kunnen maken op het circuit om zo in de basis een goede lijn te rijden. Daar hoef je geen coureur voor te zijn, laat staan dat ik daar nog geld voor zou vragen. Ik denk serieus dat jij dat zelfs nog kan....... Neemt niet weg dat jij liever alles afzeikt wat op je pad komt, maar zelf stiekem nergens meer serieus wordt genomen en er op circuits zelfs mensen wegduiken als ze je zien, hoe je dat voor elkaar hebt gekregen snap ik echt niet.
whahahaha
Je laat je nu echt kennen zeg.
Man je hebt tegen diverse mensen gezegd dat je wel als instructeur mee zou willen, niet alleen op de ring, en nee daar kwam het woord DF niet in voor, dat is dus geen aanname maar een constatering.
Omdat het een aanname is werd je ook pissig toen ik je erover (aan)sprak.
Want, begrijp me niet verkeerd hoor, maar jij zou echt de laatste zijn waar ik les van zou willen hebben.
Je bent namelijk niet zo goed als jezelf denkt.

Als ik op een circuit kom wil ik ook helemaal niet serieus genomen worden, ik reed en rij voor mijn lol, ik doe me dan ook niet voor als schumacher in tegenstelling tot sommige die dat wel doen maar nog beroerder rijden dan ik, en ja daar val jij ook onder.

Verder kom ik jouw nooit tegen op een circuit dus dat mensen wegduiken als ik aankom is helemaal een aanname zoals jij dat noemt, gelukkig wordt ik nog vaak genoeg uitgenodigd.

Verder zal ik over de overige zaken maar niks zeggen, ik heb al teveel gezegd en het is hier geen democratie :whistle:

glnk

Bericht door glnk » 27 mar 2014, 18:53

Ze schrikken al van een toertochtje :df:

Emiel

Bericht door Emiel » 27 mar 2014, 19:07

Afbeelding

Where Keijmel is on track, GLNK is on the road.

1 Track,
1 Road,
Two cars,
Two idiots,
Lots of spare car parts

The new movie "Lego Racers 2"
At your local hospital in 2014, book tickets now for visits!

Afbeelding

RVV

Bericht door RVV » 27 mar 2014, 19:09

Zover ik het over Kees kan beoordelen staat hij er altijd open in om advies te geven aan mensen die het vragen. Volgens mij maken we hiero het woord "instructie" wat te groot. Instructie krijg je op een duur betaalde race cursusdag. Kees geeft mensen als ze er om vragen aanwijzingen over lijnen rempunten instuurpunten etc info waar iemand met niet zo veel of geen ervaring zeker wat aan heeft. Ik heb Kees nog nooit horen zeggen dat hij het allemaal wel even beter weet en anderen zal laten zien hoe het hoort. Er zijn weinig mensen die het perfect weten en er zijn nog minder mensen die dit ook nog eens op een begrijpelijke manier kunnen overbrengen. Kees zijn advies is er niet op gericht om de snelste tijden te rijden. Maar om even je kop er bij te houden als je op de baan zit. Het lange lullen gebeuren van mijn ex Z4 rijder slaat inderdaad nergens op. Het afzeiken nog minder helemaal als je met het inzicht van een diepzee garnaal 200 kh/h gaat rijden langs erven op een 60 km weg..dat zijn van die momenten dat ik denk, goh jammer maar als nu die mooie Z4 plat gaat kan ik er ook niet rouwig om zijn :coffee:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 27 mar 2014, 19:22

Hielke schreef: En waarom Sebastian er ook niet direct bij? Één huurauto en twee simmers. Op die manier zijn de kosten ook nog prima te overzien. En natuurlijk wat seattime (10 minuutjes max) voor Kees of een andere DF café racer om de normtijd te zetten. Een mooi experiment.
Ik vindt dat jij en Luco ook wel een tijd mogen zetten.
Zit nu al jaren tegen dat oud zeer van jullie muppetopa's aan te lezen, en het wordt wel eens tijd zo onderhand :thumbup:

KmL

Bericht door KmL » 27 mar 2014, 19:26

ik zal er zijn!

Luco

Bericht door Luco » 27 mar 2014, 19:26

smiley schreef:
Hielke schreef: En waarom Sebastian er ook niet direct bij? Één huurauto en twee simmers. Op die manier zijn de kosten ook nog prima te overzien. En natuurlijk wat seattime (10 minuutjes max) voor Kees of een andere DF café racer om de normtijd te zetten. Een mooi experiment.
Ik vindt dat jij en Luco ook wel een tijd mogen zetten.
Zit nu al jaren tegen dat oud zeer van jullie muppetopa's aan te lezen, en het wordt wel eens tijd zo onderhand :thumbup:

:lollerdelol: :lollerdelol:
Hielke weet de voorwaarden

Hielke kiest de auto, Ik kies het circuit
Hielke kiest het circuit, Ik kies de auto

Niet Hielke kiest beiden.
Zodra Hielke daartoe bereid is, prima :thumbup:
Maakt me echt helemaal geen ruk uit als ik langzamer ben.

Geert.

Bericht door Geert. » 27 mar 2014, 19:33

Dat kunnen we gewoon hetzelfde laten als in dit topic genoemd: e36 en Zandvoort.
De reden dat jij Kees nooit ziet op een circuit Luco dat komt omdat hij altijd als eerste wegduikt :lol:

Nutkees

Bericht door Nutkees » 27 mar 2014, 19:43

LOL @ geert!

Luco

Bericht door Luco » 27 mar 2014, 19:43

Gelukkig wel Geert, anders zit die net als hier bij elke kans zijn producten proberen te verkopen :lol:

Maar toch soms moeilijk he lezen :lol:
E36 en zandvoort kiest Hielke weer beiden.
Als Hielke kiest voor een E36, prima, maar dan op Spa.
Als Hielke kiest voor Zandvoort, prima, maar dan geen E36.

Geert.

Bericht door Geert. » 27 mar 2014, 19:49

Luco schreef:Gelukkig wel Geert, anders zit die net als hier bij elke kans zijn producten proberen te verkopen :lol:

Kon hem laatst maar net tegenhouden .. hij wilde gewoon uit een rijdende auto springen :lollerdelol: en je kunt beter producten van Kees kopen dan van mij want dan ga je naar huis met butpluggen, anaalkralen en andere leuke spulletjes.

Maar Hielke heeft in deze helemaal niets bepaald dus zit niet zo moeilijk te doen. En ook al kiest jij voor beide, winnen doe je toch niet :nana:

Luco

Bericht door Luco » 27 mar 2014, 19:51

Gelukkig kan jij stukken beter sturen :nana:

Geert.

Bericht door Geert. » 27 mar 2014, 19:52

Luco schreef:Gelukkig kan jij stukken beter sturen :nana:
Ik kan jou wel ff instructie geven hoor !!.. als je dan precies het tegenovergestelde doet dan rijd je zeker iedereen zoek :mrgreen:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 27 mar 2014, 19:53

Tevens zou de E36 die dag op Federals moeten rijden.
Gewoon, omdat het kan :coffee:

Luco

Bericht door Luco » 27 mar 2014, 19:55

Geert. schreef:
Luco schreef:Gelukkig kan jij stukken beter sturen :nana:
Ik kan jou wel ff instructie geven hoor !!.. als je dan precies het tegenovergestelde doet dan rijd je zeker iedereen zoek :mrgreen:
Nee instructie betaal ik liever wat meer voor een goede coureur dan dat een stel amateurs maar wat aankloot, dat kan ik zelf ook :tong:

@Smiley, dan wil ik wel als eerste, je weet het maar nooit met die banden :lollerdelol:

Hielke

Bericht door Hielke » 27 mar 2014, 19:59

Luco schreef:Gelukkig wel Geert, anders zit die net als hier bij elke kans zijn producten proberen te verkopen :lol:

Ik kies niks meer :D Heb het een keer op poten gezet en vond het hartstikke leuk. Als er behoefte is dan mogen nu anderen het gaan doen.

Auto maakt me echt helemaal niks uit. Maar je komt in huurland bijna niet aan een E36 voorbij. Begrijpelijk ook omdat het voor dat werk een hele geschikte kar is.

Glnk heeft Kees of iemand anders op dit moment niet nodig om een statement als rijder te maken. Hij moet eerst z'n eigen schroom overwinnen om zich voor een trackday in te schrijven. Ik vind het op zich al knap dat ie dat zo lang heeft weten uit te stellen. Vervolgens zet ie dan met de Z4 3.0 een rondetijd en dan is het klaar. Die auto is zo transparant als wat. Rody heeft er een 2.15 mee gezet, en dat was een keurig rondje met ietwat reserve. Glnk moet eerst ook wat laten zien voordat hij hier wensen neer kan leggen. Nu is dat nog niks. Simracerij is leuk maar biedt voor de vertaling naar het eggie geen enkele garantie.

Toch jammer, ik had graag een challenge zien aankomen.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 27 mar 2014, 20:01

RVV schreef:Zover ik het over Kees kan beoordelen staat hij er altijd open in om advies te geven aan mensen die het vragen. Volgens mij maken we hiero het woord "instructie" wat te groot. Instructie krijg je op een duur betaalde race cursusdag. Kees geeft mensen als ze er om vragen aanwijzingen over lijnen rempunten instuurpunten etc info waar iemand met niet zo veel of geen ervaring zeker wat aan heeft. Ik heb Kees nog nooit horen zeggen dat hij het allemaal wel even beter weet en anderen zal laten zien hoe het hoort. Er zijn weinig mensen die het perfect weten en er zijn nog minder mensen die dit ook nog eens op een begrijpelijke manier kunnen overbrengen. Kees zijn advies is er niet op gericht om de snelste tijden te rijden. Maar om even je kop er bij te houden als je op de baan zit. Het lange lullen gebeuren van mijn ex Z4 rijder slaat inderdaad nergens op. Het afzeiken nog minder helemaal als je met het inzicht van een diepzee garnaal 200 kh/h gaat rijden langs erven op een 60 km weg..dat zijn van die momenten dat ik denk, goh jammer maar als nu die mooie Z4 plat gaat kan ik er ook niet rouwig om zijn :coffee:
Ik kan niet anders zeggen dat ik het helemaal met je eens ben.... :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 27 mar 2014, 20:06

Dan zal ik het wel verkeerd geïnterpreteerd hebben.

glnk

Bericht door glnk » 27 mar 2014, 20:10

Hielke schreef:Toch jammer, ik had graag een challenge zien aankomen.
Ik ook maar hij weet diep van binnen ook wel dat hij dat gaat verliezen, ook al is het mijn eerste keer op CPZ.

Plaats reactie