Inmiddels 3 maanden verder na de laatste update en 15k na aanschaf.
Auto houdt helaas nog steeds af en toe in en de oorzaak is ook nog niet bekend. In de tussentijd heb ik dus de bougies, brandstoffilter, LMM, brandstofdrukregelaar en bobinekappen vervangen maar ook zonder resultaat. Helaas geeft de auto nog steeds geen storing aan dus blijft het zoeken.
Verder rijdt ie voortreffelijk en doet ie gewoon wat ie moet doen, rijden!!
Het inhouden zal en moet ik vinden alleen er gaat heel wat tijd en zoekwerk in zitten. Maar vinden zal ik het
Ben er inmiddels wel achter dat ik de automaat toch wel mis. Zeker in de file. Op een of andere manier is een handbak van BMW nooit zo heel soepel te bedienen. Het vergt wat gevoel erbij van zowel voet als hand.
Vandaag een zwik filters binnen gekregen want volgens de BC moet ie over 1000km een beurtje hebben dus dat zal in de loop van volgende week wel gaan gebeuren.
Qua aanpassingen is er nog niks gedaan. Ben wel een beetje aan het kijken naar andere interieurlijsten en pookknop en eventueel een MFL. Weet alleen nog niet helemaal hoe dat in zijn werk gaat om die laatste achteraf in te bouwen en of ik eventueel een nieuwer type stuur kan gebruiken. Die worden namelijk meer aangeboden dan het model wat ik nu heb maar dan MFL.
Isofix heb ik hopelijk een setje voor gevonden. Word ik donderdag of vrijdag over terug gebeld.
Wielen twijfel ik toch nog over. Hoewel ik een setje styling 42 erg mooi vind staan, kan ik de centjes ook wel goed voor andere zaken gebruiken. Twijfelgeval dus nog.
Al met al bevalt de auto prima en hoop ik snel die vervelende hik op te kunnen lossen. Dan is de auto helemaal top en kan ie op naar de 100k.