Rico ik ben jou niet en jij mij niet. Andre is 'n circuitrijder met ueberwagenbehersing etc. Ik doe /en deed wel van dat Autobanhwerk. Ik weet van Andre dat hij daar niet echt vsan houdt en dat gejakker in de rest van het verkeer irritant vindt tot miscchien wel zelfs 'eng'. Nouja ik hoop dat je me begrijpt . Dat heb IK dan weer niet, noem me knettergek. I know.
Ik kan ook zo zeggen dat ik op 'n circuit/zandpad/bochtige achterafweggetjes/Autobahn veel mensen eruit rijdt hier op DF als de auto's hetzelfde zijn, including you, Rico, daar verwed ik m'n horloges om. Een Andre is dan waarsch te hoog gegrepen, of 'n Hielke, maar iemand als jou rij ik wel zoek.
Zal voor velen arrogant klinken, maar ik ken Rico, en ken mezelf. Niet dat dat betekent dat ik dus sneller ben, want dat ben ik, ik ben ook meer risicozoekend dan, dat is de keerzijde.
Dus ja dan leg ik de lat wat hoger met zo'n 458. Mag toch? En mij niet 'aanvallen'op dat ik dan gefrustreerd zou worden na 'n paar dagen 458. Komop man. Hou op schei uit. Dan krijg je dus het bovenstaande wat ik nu intik....
Als jij al vond dat de 1M al te snel was voor alledag diskwalificeer je je eigenlijk al voor dit soort toestanden/adrenaline rushes, Rico. Is niet erg, ik geniet op de ene manier van 'n kar jij op 'n andere etc etc.
Bij dezen. En no worries.