zag ze in de US voor 2.700$ dat is omgerekend 1.890,-euro nog steeds een bak...en dan moet het er nog onder gefrutseld wordenspeedy25 schreef:de s62 word juist heel erg geknepen bij de spruitstukken omdat dit inwezen dezelfde spruitstukken zijn als van bv de 540i.heb meerdere verhalen gelezen dat er grote vermogen winsten te behalen zijn dmv andere spruitstukken,alleen heb ik hier ook bedragen van zo`n 3000 euro voor bij zien komen voor alleen de headers

kom je niet overal lekker bij...nwe pakkingen en nwe moertjes zal niet zoveel kosten, maar de tijd vaak wel als je het moet uitbesteden...
moet je trouwens dan de oude pijpen doorsnijden om die nwe headers aan te sluiten? buis op buis met een brede klemring oid?
http://www.vacmotorsports.com/catalog/s ... eaders.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ziet er wel heel gaaf uit 8) en dan wat meer vrij ademende ponies erbij, hiiihaaa

zal ff dat van de vorige bladzijde hier bijin smokkelen>>
klopt, ik heb het ook al eens uitgezocht, ik heb namelijk precies dezelfde exhaust manifold als de M5 en de 540i (zelfde nummers ook)
vond namelijk mijn headers zo zielig lijken

maja...vrij prijzig om het aan te pakken, de rest is wel redelijk op maat, 2x 63.5 verder naar achter, dat is echter hetzelfde als de Z3M heeft, echter de 540i heeft daar 2x 55mm (scheelt toch een beetje) en laatste deel 540i is zelfs 1x 70mm.
de M5 heeft echter wel/ook 2x 63.5mm, net als het laatste deel ook 2x 63.5mm is (net als mijn Hartge)
de exhaust manifold is echter dikker van de Z3M doch die gaat van 2x 3 naar 2 terwijl de M5/540i van 2x 4 naar 2x 2 naar 2 gaat.
Bovendien draait de Z3M meer toeren dan de 540i en dus iets meer gassen tegelijk naar buiten willen zeg maar met nog meer rpm/minuut, echter de 5.0 heeft weer meer slagvolume per rpm is wat meer gas bij zelfde rpm NA me thinks? zal ongeveer op zelfde uitkomen bijna

feit is dat de M5/540i (vooral M5 in verhouding) zielige exhaust manifolds hebben.