Dit is nog niks. Een collega werd in mei geautoriseerd. Ze wilde een Volvo C30 automaat. Die werd afgekeurd vanwege het D-label. Ze heeft vorige maand (!) haar Audi pas besteld. Bureaucratie ten top op dit gebied, hoor!Mathieu schreef:Zal ik Kusjes Liesbeth even bellen met de vraag of ze akkoord kan geven.
Vind het nu wel heel erg lang duren
Aersch met een leasedillema - 320d! Woei! Afgeleverd!
- Aerschtuner
Re: Aersch met een leasedillema - Toch een 320d dan maar?
- ///Martin
Valt er echt niets te veranderen aan de standaard stoelen? Mijn ervaring ermee is nogal onprettig...
- Mathieu
Ja, maar dat is dus een vrouwspersoon.
Maar jij bent een een knap manspersoon waar de vrouwtjes verzot op zijn.................
Dus dat werkt anders en sneller.
Laat het hartje van Liesbeth maar wat sneller kloppen.................. Dan is de nieuwe leasert er zo..............
Moet ik nu alles uitleggen
Maar jij bent een een knap manspersoon waar de vrouwtjes verzot op zijn.................

Dus dat werkt anders en sneller.
Laat het hartje van Liesbeth maar wat sneller kloppen.................. Dan is de nieuwe leasert er zo..............
Moet ik nu alles uitleggen

- 2000USA
Een vriend van mij heeft destijds op zijn lease-320d een upgrade naar 17" gekregen, als geste van de dealer naar de berijder, wellicht valt daar nog iets te regelen?
Dit type, smoelt even wat beter dan 16"...

Dit type, smoelt even wat beter dan 16"...
-
Ding rijdt op 16" wel een heel stuk beter. High Exec staat std. op 17", heb al 2 sets op marktplaats gegooid omdat de respectievelijke bestuurders het gehobbel heel snel zat waren na een winter op 16". 320iTA en 320d, beide staan inmiddels continu op 16".
- Lars K.
Helemaal mee eens!steve smith schreef:Ding rijdt op 16" wel een heel stuk beter. High Exec staat std. op 17", heb al 2 sets op marktplaats gegooid omdat de respectievelijke bestuurders het gehobbel heel snel zat waren na een winter op 16". 320iTA en 320d, beide staan inmiddels continu op 16".
Oplossing: geen runflat

-
Vind ik geen optie op een daily zonder reservewielkuip.
- Petrolhead Tom
Wij hebben ook 16 inch op de 318, rijd perfect! 

- Lars K.
In de M5 heb ik niet eens een keuze....steve smith schreef:Vind ik geen optie op een daily zonder reservewielkuip.

- Mathieu
Hoe ga je het probleem in het café oplossen dat je maar 16" onder je nieuwe Beamer hebt
:
Iemand daarover al nagedacht

Iemand daarover al nagedacht

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
is dat niet een onderdeel van het hele eco gebeuren, dat je die hoge wikkie wakkie banden juist rijdt?2000USA schreef:Een vriend van mij heeft destijds op zijn lease-320d een upgrade naar 17" gekregen, als geste van de dealer naar de berijder, wellicht valt daar nog iets te regelen?
Op de ECE kun je ook geen trekhaak laten plaatsen door het eco princiepe.
(wat hier al menig leaser behoorlijk boos gemaak theeft)
- Lars K.
In feite wel, maar BMW NL heeft ervoor gekozen om de runflat banden standaard te leveren (16 inch), in plaats van die Eco banden. Dus ze doen het in feite zelf ook....smiley schreef:is dat niet een onderdeel van het hele eco gebeuren, dat je die hoge wikkie wakkie banden juist rijdt?2000USA schreef:Een vriend van mij heeft destijds op zijn lease-320d een upgrade naar 17" gekregen, als geste van de dealer naar de berijder, wellicht valt daar nog iets te regelen?
Op de ECE kun je ook geen trekhaak laten plaatsen door het eco princiepe.
(wat hier al menig leaser behoorlijk boos gemaak theeft)
- smiley
He, dat is goed nieuws :banaan:Lars K. schreef:In feite wel, maar BMW NL heeft ervoor gekozen om de runflat banden standaard te leveren (16 inch), in plaats van die Eco banden. Dus ze doen het in feite zelf ook....
Dus niet die lawaaierige eco's voor smiley.

-
Vandaar dat er hier nog een wieltje staat wat altijd achterin een bestelwagen klaar lag met alu garagekrik + dop 17 + momentsleutel. En gezien er geen e60 M5's meer in de vloot zijn is dat wieltje te koop.Lars K. schreef:In de M5 heb ik niet eens een keuze....steve smith schreef:Vind ik geen optie op een daily zonder reservewielkuip.
Is een overgespoten origineel voorwiel waar een boze stoeprand aan geknibbeld had. En daar zit een PS2 voorband op. Is als reservewiel 4x gebruikt in 4 jaar onder 3 auto's. Erg praktisch als er een auto op het dak van een parkeertoren staat met een platte of op kantoor op vrijdagavond om 20:00......

- Lars K.
Hmm, terwijl ik juist niet zo enthousiast ben over die runflats....smiley schreef:He, dat is goed nieuws :banaan:
Dus niet die lawaaierige eco's voor smiley.
- Lars K.
Het lijkt erop alsof je mij wat probeert aan te bieden, Stevesteve smith schreef:Vandaar dat er hier nog een wieltje staat wat altijd achterin een bestelwagen klaar lag met alu garagekrik + dop 17 + momentsleutel. En gezien er geen e60 M5's meer in de vloot zijn is dat wieltje te koop.
Is een overgespoten origineel voorwiel waar een boze stoeprand aan geknibbeld had. En daar zit een PS2 voorband op. Is als reservewiel 4x gebruikt in 4 jaar onder 3 auto's. Erg praktisch als er een auto op het dak van een parkeertoren staat met een platte of op kantoor op vrijdagavond om 20:00......Het alternatief is dan BMW routeservice en een Deawoo voor de rest van het weekend. De bandenboer is nl. wel open op zaterdag maar de berger vervoert niks. Been there, done that.

Voor mij niet zo interessant, aangezien ik:
1. Twee sets wielen heb (winter/zomer)
2. Nog twee andere auto's tot mijn beschikking heb (ik doe 2-3 weken met een tank brandstof met de M5...)
Maar voor mensen die 'm als daily gebruiken eigenlijk een must!
- smiley
Geen ervaring met beiden. Ging er vanuit dat die eco banden meer herrie maken dan runflats.Lars K. schreef:Hmm, terwijl ik juist niet zo enthousiast ben over die runflats....
- RVV
En die winterwielen die Lars heeft komen ook bij Steve vandaan 

- Lars K.
Ah! Dus ik moet Steven bedanken voor de stoeprandschade'sRVV schreef:En die winterwielen die Lars heeft komen ook bij Steve vandaan

- Lars K.
Met 16 inch valt het mee, dan is er prima met runflats te rijden. 't is in de grotere maten echter geen aanrader.....smiley schreef:Geen ervaring met beiden. Ging er vanuit dat die eco banden meer herrie maken dan runflats.
-
Gemeente Amsterdam. Die zijn zo vriendelijk geweest de uitrit van de P-garage te versmallen tot het punt dat het onmogelijk is de stoep niet te raken. En voor de prijs die Rico betaalde had hij niks te zeuren. Wellicht dat hij jou een pootje gelicht heeft?Lars K. schreef:Ah! Dus ik moet Steven bedanken voor de stoeprandschade'sRVV schreef:En die winterwielen die Lars heeft komen ook bij Steve vandaan

- Lars K.
Ah! Alles wordt mij nu opeens duidelijk.........steve smith schreef:Gemeente Amsterdam. Die zijn zo vriendelijk geweest de uitrit van de P-garage te versmallen tot het punt dat het onmogelijk is de stoep niet te raken. En voor de prijs die Rico betaalde had hij niks te zeuren. Wellicht dat hij jou een pootje gelicht heeft?

- RVV
Die Steve zit nu nog sigaren te roken van de prijs die ik hem betaald heb 

- Lars K.
En jij bent een een paar banden van een Z4 aan het (op)roken van mijn geld zekerRVV schreef:Die Steve zit nu nog sigaren te roken van de prijs die ik hem betaald heb

- Arthur
- Auto: Nr.51
Voor mij een reden om hem niet te nemenKoenM schreef:Op Ik heb niet echt een voorkeur voor een van de twee, al wordt de bovenste natuurlijk wel als EDE herkend