mijn M3 en ervaring:
dit was toch echt dé droomauto voor mij toen ik hem voor het eerst zag in de Autokampioen toen ik 14 was. sindsdien nooit meer vergeten, ik hoefde niet per ce een porsche, ferrari [altijd welkom natuurlijk

] maar ik moest en zou ooit een M3 hebben. toen ik 20 was haalde ik het rijbewijs en kocht datzelfde jaar mijn eerste auto, een BMW E46 sedan [jaja, zo'n foute 316 met volledig M-pakket

]. al was hij niet zo snel als hij eruit zag, toch veel DF mee gehad. maarja die M3 bleef toch maar in m'n hoofd en toen dan toch maar besloten om tot aanschaf over te gaan. dus 316 eruit en M3 erin...pffff wat een verschil zeg haha.
net als Joost zijn het uitsluitend hobby kilometers en ik moet zeggen dat de auto mij zeer goed bevalt. ik vind de auto heerlijk sturen, lkkr direct en de auto voelt nooit zenuwachtig aan. de motor is zeer goed in balans; je kan er heerlijk mee cruisen [zkr de SMG met automaat functie lijkt me nice] en als je wilt verandert de auto gewoon in een racemonster als je agressief gaat rijden. ik vind de auto zeer uitdagend rijden en zoals eerder gezegd; een auto met karakter. voor de twijfelaars onder ons: zeker doen!