Vannacht meteen gecontroleerd, ze zaten nog op de juiste plaats. Ook dat ging erg ruig aan toeAndre schreef:LOL ik had alleen wel wat angst dat ie bh bandjes het wel hielden van je vriendin fabian. Ging wel wat ruig midbend:)

Vannacht meteen gecontroleerd, ze zaten nog op de juiste plaats. Ook dat ging erg ruig aan toeAndre schreef:LOL ik had alleen wel wat angst dat ie bh bandjes het wel hielden van je vriendin fabian. Ging wel wat ruig midbend:)
Ding gaat veel te hardAndre schreef:Testdag op assen heeft ons uiteindelijk op een 1.54.1 gebracht op gebruikte banden. Dat is weer een hele vooruitgang. Het wordt nu wel steeds moeilijker. Denk dat de grens redelijk gehaald is. Ik denk dat met nieuw rubber op zandvoort er een 1.52 er in zit. Met standaard motor vindt ik dat toch redelijk ongelooflijk wat zo n 130i dan te bieden heeft als raceauto.
Dre dat gaat weer helemaal mis; ubersteur die Pferdescheise inAndre schreef:De eerste winter endurance zal ik met een 997 GT3 Cup rijden zoals het nu staat. Gewone GT3 heb ik al gereden. Ben wel nieuwsgierig naar zo n GT3 CUP
Erg netjes Andre, maar leuk zo'n standaard motor... de rijder moet ook genoeg ervaring en durf hebben. Dat zit bij jou wel goed (Je hebt in het verleden de 130i cup gereden toch?)Andre schreef:Testdag op assen heeft ons uiteindelijk op een 1.54.1 gebracht op gebruikte banden. Dat is weer een hele vooruitgang. Het wordt nu wel steeds moeilijker. Denk dat de grens redelijk gehaald is. Ik denk dat met nieuw rubber op zandvoort er een 1.52 er in zit. Met standaard motor vindt ik dat toch redelijk ongelooflijk wat zo n 130i dan te bieden heeft als raceauto.
Tof! Misschien dat ik er weer bij ben met de camera, dan kom ik wel even langs in de pitbox. Was je ook nog van plan om de nieuwjaarsrace te gaan rijden volgend jaar?Andre schreef:De eerste winter endurance zal ik met een 997 GT3 Cup rijden zoals het nu staat. Gewone GT3 heb ik al gereden. Ben wel nieuwsgierig naar zo n GT3 CUP
Doe dat nou niet Dré!! Ik zie het al weer aan komen straks.....dan moet er ook een GT3 voor op de straat komen.....Andre schreef:De eerste winter endurance zal ik met een 997 GT3 Cup rijden zoals het nu staat. Gewone GT3 heb ik al gereden. Ben wel nieuwsgierig naar zo n GT3 CUP
Netjes Andre, is toch de meest logische stap voor jou, denk ik.Andre schreef:De eerste winter endurance zal ik met een 997 GT3 Cup rijden zoals het nu staat. Gewone GT3 heb ik al gereden. Ben wel nieuwsgierig naar zo n GT3 CUP
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten