Circuitdag Assen maandag 13 juli 2009

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Luco

Re: Circuitdag Assen maandag 13 juli

Bericht door Luco » 13 jul 2009, 15:30

Michel P schreef:Jammer dat je daar niet ben Luco! Gewoon alles staan en er een sportieve strijd van maken, irl zal de soep tussen jou en Hielke niet zo heet gegeten worden.

Beetje plat elkaar via het forum bestoken heeft een hoog MSN chat nivo.

Michel
Michel, het is jammer dat de boel helemaal verdraaid wordt, ik ga een competitie echt niet uit de weg, maar zoals dit liep, nee bedankt.
Maar gezien zijn eeuwig aanhoudende gezeik hoef ik hem niet tegen te komen, ik sta dan niet voor mezelf in, want meneer blijft zuigen en zeiken terwijl die zelf niks, nada, noppes maar dan ook niks presteert of durft.
En dan op andere fora maar zielige uitspraken doen, daar moet die echt mee stoppen.

Niall

Bericht door Niall » 13 jul 2009, 16:12

luco hornsveld schreef:
Niall schreef:
luco hornsveld schreef:Ethanol werkt beter Nandor, dat zie je niet branden :mrgreen:
Je bedoelt zeker Methanol :morecoffee:

Nee Ethanol :hammer: :hammer:
:hammer:
Ethanol zie je branden, methanol niet :hosanna:

Luco

Bericht door Luco » 13 jul 2009, 16:26

volgens mij zie je brandjes bij de indycars niet en die rijden toch echt op ETHANOL
The HI9R will continue to provide a long service life between rebuilds, up to 1,400 racing miles. The new engine continues to run on 100 percent fuel-grade ethanol, as used in IndyCar Series racing since 2007

Rupie

Bericht door Rupie » 13 jul 2009, 16:33

En ik maar klikken in de hoop op uitslagen...

Luco

Bericht door Luco » 13 jul 2009, 16:34

ja ff gokken wie de snelste is en de langzaamste?

1. Andre 2.09,38
2. Wouter 2.09,82
3. Elmar 2.10,34
4. Joost 2.10,87
5. Rody 2.11,78
6. Richard 2.12,15
7. Hielke 2.12,89

Rupie

Bericht door Rupie » 13 jul 2009, 16:43

Wouter ken ik niet, heeft die ervaring op Assen? Ik zet Elmar op twee als die een goede dag heeft :mrgreen: Rody zet ik op 6 of 7, en Hielke op 5.

Michel P

Bericht door Michel P » 13 jul 2009, 16:47

luco hornsveld schreef:
Michel P schreef:Jammer dat je daar niet ben Luco! Gewoon alles staan en er een sportieve strijd van maken, irl zal de soep tussen jou en Hielke niet zo heet gegeten worden.

Michel
Michel, het is jammer dat de boel helemaal verdraaid wordt, ik ga een competitie echt niet uit de weg, maar zoals dit liep, nee bedankt.
Maar gezien zijn eeuwig aanhoudende gezeik hoef ik hem niet tegen te komen, ik sta dan niet voor mezelf in, want meneer blijft zuigen en zeiken terwijl die zelf niks, nada, noppes maar dan ook niks presteert of durft.
En dan op andere fora maar zielige uitspraken doen, daar moet die echt mee stoppen.
Man man man wat laat je je opnaaien, en kennen, al die krachttermen, dat is toch niet nodig.... nivo van niets IMO.

De mensen die daar rijden zijn stuk voor stuk liefhebbers, ik weet zeker dat je jezelf daar met hun zou vermaken. Hielke is IRL een leuke gast, maar ook hij is IMO tot een bedenkelijk nivo afgezakt.

Michel

Niall

Bericht door Niall » 13 jul 2009, 16:48

luco hornsveld schreef:volgens mij zie je brandjes bij de indycars niet en die rijden toch echt op ETHANOL
The HI9R will continue to provide a long service life between rebuilds, up to 1,400 racing miles. The new engine continues to run on 100 percent fuel-grade ethanol, as used in IndyCar Series racing since 2007
Ethanol is gedeeltelijk zichtbaar, methanol daarin tegen is onzichtbaar dat voel je alleen maar branden. Haal maar eens 1 liter ethanol bij de apotheek en zet dat maar in brand, je krijgt een hele licht kleur vlam. Komt doordat de 2 aanwezige koolstof atomen niet voor de volle 100% in Co2 omgezet worden in tegen stelling tot de enkele C atoom welke in methanol zit wat compleet omgezet wordt :forum:

Luco

Bericht door Luco » 13 jul 2009, 17:08

Michel P schreef:
luco hornsveld schreef:

Michel
Man man man wat laat je je opnaaien, en kennen, al die krachttermen, dat is toch niet nodig.... nivo van niets IMO.

De mensen die daar rijden zijn stuk voor stuk liefhebbers, ik weet zeker dat je jezelf daar met hun zou vermaken. Hielke is IRL een leuke gast, maar ook hij is IMO tot een bedenkelijk nivo afgezakt.

Michel

Ja Michel, omdat ik vind dat (ook al is het zijn serie niet) hij gewoon eens normaal moet doen en best een beetje respect mag tonen voor mensen die er al hun tijd, energie, evt geld en ziel en zaligheid in stoppen omdat ze het leuk vinden.
En dan gaat die dat allemaal ff belachelijk lopen maken, terwijl die zelf er helemaal niks aan doet of voor doet.
Dat is wel zoooooooo makkelijk en goedkoop, snap ook niet dat er niet meer mensen doorheenprikken, voor mij is het echt de grootste loser van dit forum.

Tom

Bericht door Tom » 13 jul 2009, 17:18

luco hornsveld schreef: voor mij is het echt de grootste loser van dit forum.
En ik dan? :(

allen

Bericht door allen » 13 jul 2009, 17:34

Tom, jij bent de op 1 na grootste.

Hebben we hier ook nog wedstrijdjes om de meest gestoorde df'er? :mrgreen:

ErikS

Bericht door ErikS » 13 jul 2009, 17:47

Fuck, dat dacht ik nog wel te winnen... :cry:

MX5T

Bericht door MX5T » 13 jul 2009, 18:03

luco hornsveld schreef: omdat ik vind dat (ook al is het zijn serie niet) hij gewoon eens normaal moet doen en best een beetje respect mag tonen voor mensen die er al hun tijd, energie, evt geld en ziel en zaligheid in stoppen omdat ze het leuk vinden.
Luco, respect moet je verdienen en dat komt uiteindelijk wel door snelle rondetijden of hoge klasseringen. De weg daar naar toe is, zoals bij de meesten, bezaaid met tegenslagen en sceptisisme van deze en gene. Als je voldoende zelfvertrouwen hebt kom je daar wel doorheen.

De uitdaging die Hielke je aanbood is sowieso niet echt objectief en ligt m.i. meer in de sfeer van een gezellig middagje raggen en data vergelijken. De uitslag staat bij voorbaat al grotendeels vast door de hoeveelheid baankennis, BMW ervaring en raceervaring van enkele van de deelnemers.
Hielke zou, door jouw raceervaring, geen echte partij voor je geweest zijn dus toch wel enigszins sportief van je om de uitdaging uiteindelijk niet aan te gaan en "respect" te tonen voor zijn leeftijd en eigenwaarde

Hielke

Bericht door Hielke » 13 jul 2009, 20:12

Ringmazda schreef: Hielke zou, door jouw raceervaring, geen echte partij voor je geweest zijn dus toch wel enigszins sportief van je om de uitdaging uiteindelijk niet aan te gaan en "respect" te tonen voor zijn leeftijd en eigenwaarde
:lol: :clap:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 13 jul 2009, 20:36

luco hornsveld schreef:volgens mij zie je brandjes bij de indycars niet en die rijden toch echt op ETHANOL
Daarvoor was het Methanol.

Ethanol brand is zoals Niall al zegt ook bijna ontzichtbaar.

Luco

Bericht door Luco » 13 jul 2009, 20:45

Hielke schreef:
Ringmazda schreef: Hielke zou, door jouw raceervaring, geen echte partij voor je geweest zijn dus toch wel enigszins sportief van je om de uitdaging uiteindelijk niet aan te gaan en "respect" te tonen voor zijn leeftijd en eigenwaarde
:lol: :clap:
Ja Hielke waar zijn de tijden nou?
Dat je kan klappen en zuigen weten we nu wel :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 13 jul 2009, 20:52

of zal ik dit setje alvast voor je bestellen?
http://www.marktplaza.nl/Complete-Kantk ... 573377.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 13 jul 2009, 20:53

Wat nu als Hielke toch stiekem wel erg snel gereden heeft :sealed: :lol:

Hielke

Bericht door Hielke » 13 jul 2009, 20:54

Tijden zeggen maar een deel van het verhaal Luco.

Je had erbij moeten zijn Luco. Nu hebben 7 mensen zichzelf onsterfelijk gemaakt door deze challenge aan te durven gaan.

De BMW's hebben 4 uur lang op hun sodemieter gehad zonder te bezwijken. Één van de auto's was beter op de taak berekend dan de ander. 4 seconden zaten tussen de 2 auto's. Net zoveel als tussen de snelste en langzaamste rijder. Kom daar in de DSC maar eens om.

@iko

Bericht door @iko » 13 jul 2009, 20:56

ben toch wel nieuwsgierig naar de uitslag, Hielke...

Shakes

Bericht door Shakes » 13 jul 2009, 20:57

Nu hebben 7 mensen zichzelf onsterfelijk gemaakt door deze challenge aan te durven gaan.
Mag ik een foto voor boven m'n bed.

Elmar hangt er al :wink:

Luco

Bericht door Luco » 13 jul 2009, 20:58

Hielke post die tijden nu maar, ik zit ook binnen 4 sec van de top dus is inderdaad vergelijkbaar, alleen rij ik (tot en met zolder) met standaard materiaal, daarna worden de verschillen kleiner.
Maar ik zie geen tijden betekent dat dat je gaat kantklossen :banaan: :banaan:

Het is maar wat je onsterfelijk vind :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 13 jul 2009, 20:59

Bert ///M3 schreef:Wat nu als Hielke toch stiekem wel erg snel gereden heeft :sealed: :lol:

Dromen zijn bedrog Bert :clap:

Shakes

Bericht door Shakes » 13 jul 2009, 21:02

LOL

Al doe je 1:12. Who gives a fcuk if you don't get paid?

Hielke

Bericht door Hielke » 13 jul 2009, 21:11

Luco, kun je niet even in een ander topic gaan posten aub.

Je hebt ervoor gekozen de uitdaging niet aan te gaan. Vandaag heb je ondanks je drukke programma een topdag gehad in dit topic omdat je wist dat ik niet kon reageren. Geniet daar nog even van en doe dan je ding elders aub.

Plaats reactie