netjesAad schreef:Dagwinnaar ====> LIDA PASTOOR rondetijd 1.59![]()

netjesAad schreef:Dagwinnaar ====> LIDA PASTOOR rondetijd 1.59![]()
Iemand die je nog niet achter het stuur van een skelter zou zetten doet de briefing, moet niet gekker wordenAad schreef:Waarom Metchu bedanken , 4 uur last van die turk voor een preview van hooguit 1.5 min
Downforce Hans schreef:Iemand die je nog niet achter het stuur van een skelter zou zetten doet de briefing, moet niet gekker wordenAad schreef:Waarom Metchu bedanken , 4 uur last van die turk voor een preview van hooguit 1.5 min
Paul, die toyo`s wil ik ook wel, is 5x beter dan de run flat`s die er nu onder zitten.Paul Broere schreef:Hey Hans!
ik heb met mijn donkergroene BMW e30 met half-zwarte velgen nog ene tijdje voor en achter je gereden... was leuk!
Wat een vermogen zeg! op het rechte stuk verdwijn je gewoon uit zicht... om vervolgens langzaam weer dichterbij te komen vanwege het goede plakkende vermogen van mijn Toyo's R888
Grappig. Dan was namelijk min of meer bewust zo gepland qua geluid omdat ik jouw auto al zag rijdenDennis Orgers schreef:PS stephane je kwam me op de terugweg aardig voorbij net voor den haag, zit een leuk geluid in je elise![]()
Christoph schreef:Leuke dag, eerste keer Zandvoort, lekker weer prima rondjes gereden (als rijdende chicaan)! Super dat Mark mij wat kon helpen met de lijnen etc, en heel Metchu erg bedankt voor het lenen van zijn helm!!! Andere helpt paste niet + veel te hoog... m3 stoel kan niet laag genoeg helaas...
Mike Spanjersbergh schreef:Downforce Hans schreef:Iemand die je nog niet achter het stuur van een skelter zou zetten doet de briefing, moet niet gekker wordenAad schreef:Waarom Metchu bedanken , 4 uur last van die turk voor een preview van hooguit 1.5 min
![]()
Linc (Bas) schreef:Nice, ik vind de beelden uit de camera auto nu al gaafMetchu schreef:
via de link: http://www.youtube.com/watch?v=EvnsApO29Uw" onclick="window.open(this.href);return false; in HD te bekijken @ Jijbuis
Hee toffe shitHerman Gast schreef:Lekker gereden, goed georganiseerd, leuk gedaan ook
, maar persoonlijk heb ik liever strakke afspraken over waar wel/niet inhalen. Briefing, uitleg circuit, vlaggen, sleepuitleg, controle van auto (sleepoog en geen losse onderdelen) en rijder (minimaal lange mouwen) en orientatierondje mogen van mij gewoon uitgebreid in het voetlicht.
![]()
hihihihi, je moest eens weten..... zorg dat je eerst knap onder de 2:10 gaat rijden voordat je weer zo'n opmerking maakt944 guy schreef:Overigens erg leuk om te zien hoe ik met een ongeprepareerde 944 wat andere (geprepareerde )944's bij kon houden en voorbij rijden, denk dat mn motormanagement (200pk) daar vooral debet aan was want ik liet mijn 'auto-genoten' soms voor dood achter!
Sorry Hans, daar trapte ik niet in. Ik weet nog hoe het the one and only afging na wat bumperkleven van Hysteria.Downforce Hans schreef:Behalve Allen dan want die bleef maar in de weg rijden![]()
Dat stuk rijd ik altijd even door omdat die bocht daar zo mooi is. Helaas vaak ook te druk om er echt wat van te makenDennis Orgers schreef:@ stephane,
Ik reed met mijn raampje open en oordoppen en eigenlijk was ik een beetje aan het dagdromen![]()
Toen kwam jij me vol voorbij, en heb nog geprobeerd om naar je toe te rijden maar dat ging niet meer lukken zonder absurde snelheden te rijden.![]()
MVG Dennis Orgers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten