Seat leon Cupra 310 UPDATE!!! GEJAT! pagina 11 verhaal.
- atomchris
Re: Seat leon Cupra 2...pk limeTIT edition...
Ik zie aardig wat schrijf fouten,handig zo een eij-foon.... 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Nou, dat je dit post en je reakties erop lijkt mij op frustratie. Maar er staat een vraagteken achter hoor, geen id of het echt zo is. En ik/wij kunnen niet ruiken dat jij meer info hebt die je in vertrouwen is verteld. Of zie ik dat verkeerd. Je deelt ons wel in je "frustratie" maar verder niet. Dan kun je dit soort reakties verwachten. Wij weten niet van de hoed en de rand, alleen jou verhaal. Snappie?atomchris schreef:Arthur schreef:Ik blijf die reakties van jou toch een beetje apart vindenJe weet nog helemaal niets en blaast hoog van de toren, apart imho. Of enkel frustratie(s)?
Kan je mij A.U.B. vertellen waar mijn frustraties over gaan????![]()
Dat vindt ik dan wel weer leuk om te weten....
Hoog van de toren blazen?????ik heb nog wel meer info,maar die plaats ik hier niet(in vertrouwen aan mij verteld)
En heeft ie woensdag toch 310 pk,sorry dan alvast.............. :playcar:

-
Het verhaal op Seat-Onlien biedt ook niet veel soulaas. Er word gemeld dat er al enkele op de rollenbank hebben gestaan en dat ze alle te weinig vermogen hebben. Maar wat ik zo lees wordt dat allemaal met PM naar elkaar gemaild. Slechts van 1 persoon is er echt een uitspraak gedaan met wat voor vermogen hij rijdt.
Kan er nu ondertussen iemand antwoord geven hoeveel de marge eigenlijk mag zijn? 5% 10%......?
Kan er nu ondertussen iemand antwoord geven hoeveel de marge eigenlijk mag zijn? 5% 10%......?
- atomchris
10% is de marge...
Ik dacht dat ik al eerder had gezegd dat ik niet alles kon vertellen......
We zien het morgen wel,hopen dat alles goed is!!
Ik vindt het trouwens ook wel vaag dat niemand op SO de uitkomst van de uitdraai bekend maakt,en daar weet ik niet de reden van.
Ik dacht dat ik al eerder had gezegd dat ik niet alles kon vertellen......
We zien het morgen wel,hopen dat alles goed is!!
Ik vindt het trouwens ook wel vaag dat niemand op SO de uitkomst van de uitdraai bekend maakt,en daar weet ik niet de reden van.
-
Het klopt dat je al eerder had aangegeven dat je niet alles kan vertellen, dat snap ik. Maar waarom worden de overige gemeten waardes geheim gehouden? Dat hoeft toch niet.
10%? pfff da's veel. Dan zou je dus 279 pk mogen hebben. Hmmm...zit toch dicht tegen de gemeten waarde die al eerder is genoemd.
10%? pfff da's veel. Dan zou je dus 279 pk mogen hebben. Hmmm...zit toch dicht tegen de gemeten waarde die al eerder is genoemd.

- atomchris
Dat die waardes geheim worden gehouden snap ik ook niet,heb ik laats nog met een collega besproken dat ik dat zo vreemd vin........Ik zou zeggen GOOI OP HET INTERNET.....dat vind pon dan ook wel......maar goed vreemd dus....Harrie schreef:Het klopt dat je al eerder had aangegeven dat je niet alles kan vertellen, dat snap ik. Maar waarom worden de overige gemeten waardes geheim gehouden? Dat hoeft toch niet.
Daarom ga ik gewoon morgen lekker met mijn standaard cupper op de bank en dan zien we wel.
En idd 279 pk zou het dan moeten zijn....

Een standaard cupra heeft er al 260(bij JD gemeten)
Dusssssssssssssss ziet er niet goed uit........

- RutgerK
Wacht gewoon op je meting morgen. Niet iedere Cupra zal 260pk hebben, niet iedere Cupra310 zal 282pk hebben. Abt lijkt mij niet het bedrijf om bewust een loopje te nemen met hun klanten. Abt durft bijna € 1.800,- te vragen voor de software naar 310pk. Het lijkt mij erg stug dat zij software hebben ontwikkeld om er maar 20pk bij te krijgen op een Cupra-motor die standaard 260pk zou leveren.atomchris schreef: En idd 279 pk zou het dan moeten zijn....wettelijk gezien....
Een standaard cupra heeft er al 260(bij JD gemeten)
Dusssssssssssssss ziet er niet goed uit........
Ga je morgen alleen of neem je nog iemand mee?
- RVV
Ik ben benieuwd naar de uitslag !
- atomchris
Ik ga met mijn meissie en mijn zoontje :playcar: ,kost me een vrije dag dus laat ik er maar wat van maken
!

-
vertel vertel........
- DDX
Niet de verwachte (naja verwacht volgens abt) resultaten, neem aan dat chris zelf zo hier alles wel even post 

- atomchris
- atomchris
Oh ja, ze hebben eerst in de 3de en toen in de 4de met de garage deuren open.
Toen een kwartier stationair draaiend met vol de FAN erop laten afkoelen....
Toen weer in 3 en 4....en verder nog allerlei technische verklaringen waarvan ik niks snap.....
Maaruh v-powert mocht 10 pk verschil geven(verklaring van pon)en JD heeft v-powah rijders aan 320 pk geholpen.....
MOOOOOOI BEDRIJF!super mooi en schoon en profi! 8)
Toen een kwartier stationair draaiend met vol de FAN erop laten afkoelen....
Toen weer in 3 en 4....en verder nog allerlei technische verklaringen waarvan ik niks snap.....
Maaruh v-powert mocht 10 pk verschil geven(verklaring van pon)en JD heeft v-powah rijders aan 320 pk geholpen.....
MOOOOOOI BEDRIJF!super mooi en schoon en profi! 8)
-
Oei....moeilijk....valt binnen de 10% marge...en ik zie een vreemde dip in de 4e versnelling.
Heeft de huidige temperatuur, was vandaag toch een warme dag...nog negatieve invloed? Algemeen is toch bekend dat een turbo bij koeler weer beter presteert.
Wat vind je zelf?
Kost een run trouwens 120 euro daarzo? Ik moet de mijne ook nog een keer laten rollen.
Heb je ook een curve van de boost en afr?
Heeft de huidige temperatuur, was vandaag toch een warme dag...nog negatieve invloed? Algemeen is toch bekend dat een turbo bij koeler weer beter presteert.
Wat vind je zelf?
Kost een run trouwens 120 euro daarzo? Ik moet de mijne ook nog een keer laten rollen.
Heb je ook een curve van de boost en afr?
- atomchris
run is idd 120 eu.
Dit is alles wat ik heb,en het is goed zo.
Op korte termijn meer nieuws!!!!
Yes allemaal goed nieuws vandaag!
Dit is alles wat ik heb,en het is goed zo.
Op korte termijn meer nieuws!!!!
Yes allemaal goed nieuws vandaag!
- atomchris
Die dip waren ze ook erg verbaast over!!
- Tristan
Ik zeg, JD chip erin en naar 300+pk. 8)
- RutgerK
Aardige verschillen runs de diverse runs trouwens!
Ik ben benieuwd naar de reactie van PON. Ik neem dat de ze de software door Abt willen laten aanpassen?
Ik ben benieuwd naar de reactie van PON. Ik neem dat de ze de software door Abt willen laten aanpassen?
- RVV
Nu zo de resultaten gezien te hebben, en ik ga er van uit dat bij JD de zaken voor mekaar zijn.. dan is dit resultaat eigenlijk onacceptabel.
- DDX
Is het eigenlijk geen artikeltje waard op autoblog met deze uitdraaien ?
- atomchris
Dat wordt de volgende stap,ik ben nog met ''iets'' groots'' bezig en dat zal ik TZT melden hier......DDX schreef:Is het eigenlijk geen artikeltje waard op autoblog met deze uitdraaien ?
Spannend he? :banaan:
-
Seat inruilen op een 2-11 zou groot zijn Chris. Al het andere zijn toch geen spannende dromen voor iemand als jij... 8)
- RutgerK
Ik begrijp hieruit dat een oplossing (nieuwe software van Abt) niet in zicht is?
atomchris schreef:Dat wordt de volgende stap,ik ben nog met ''iets'' groots'' bezig en dat zal ik TZT melden hier......DDX schreef:Is het eigenlijk geen artikeltje waard op autoblog met deze uitdraaien ?
Spannend he? :banaan:
- atomchris
Ff wachten nog, ik verwacht nog een telefoontje.......................................... :o
- Arthur
- Auto: Nr.51
Weekje verder...