Allrad ALPINA B3 BiTurbo, 20 stuks gemaakt
- Arthur
- Auto: Nr.51
-
Re: EIN-DE-LIJK kenteken ALPINA B3 BITURBO aftellen is begonnen.
En daarna inrijden
:playcar:

-
Nice! Goed begin van het weekend!
- RVV
Mooi om te lezen !
-
Mooi man, congrats!
- Joop
Werd tijd...
...na maandag genieten!
:playcar: 

...na maandag genieten!

- Chris van S.
Re: Morgen duimen voor kenteken ALPINA B3 BITURBO.......
Het feest is begonnen; vandaag BPM afrekening binnengehad.... :banaan:Rico schreef:Toch gek hé. .dat je tot de Nederlandse staat bijna moet bidden en smeken om BPM te betalen

Uitstoot is gesteld op 244gr

- Macboy
Re: ALPINA B3 BITURBO duurt niet lang meer....
Gefeliciteerd man
En die zwarte met rood leer is wel geweldig hoor
PS Wat betreft de logo's: prima dat Alpina trots is op BMW, maar je rijdt toch al in een BMW, daar heb je toch geen logo voor nodig om te laten zien dat het een BMW is

En die zwarte met rood leer is wel geweldig hoor

PS Wat betreft de logo's: prima dat Alpina trots is op BMW, maar je rijdt toch al in een BMW, daar heb je toch geen logo voor nodig om te laten zien dat het een BMW is

- Chris van S.
Dat dacht ik wel dat je Rood wel mooi zou vinden. Gelukkig persoonlijke smaak...Macboy schreef:Gefeliciteerd man![]()
En die zwarte met rood leer is wel geweldig hoor![]()
Het is wat Femme zegt: De ronde ALPINA logo's zijn niet origineel ALPINA. De reden voor mijn SENIOR om ze bij voorbaat al niet te monteren.
-
Ik zou ze ook niet monteren
- Downforce Hans
Re: Serieuze mededeling: ALPINA B3 BITURBO krijgt GEEN kenteken
Gefeliciteerd dat het toch nog goed gekomen is met die auto die kennelijk minder nutteloos is dan die amerikaanse SUV.XR5Turbo schreef:In deze zijn het inderdaad hele stomme regels. Het is ingevoerd voor bijv .de Amerikaanse SUV die nutteloos zijn op de wegen hier in NL wat ik persoonlijk geen slechte gedacht vind. Maar de vraag is: Hoe vaak komt een case als dit voor? Hoe vaak word er een nieuwe ALPINA in Nederland ingevoerd per jaar? Een handjevol per jaar is al veel...! Daarom is de Nederlandse markt is GEEN markt. ALPINA.de vind zich in deze daardoor totaal geen partij.
Hun verweer: de auto is immers compleet TUV gekeurd incl. papieren.
Importeur is halfofficieel Interstate. In elk geval wel voor deze auto. En geloof mij, desbetreffende verantwoordelijke (dealer + interstate) zit boven op de zaak tot hoofdpijns aan toe. Dus die zijn druk met verzinnen.![]()
@GTRene: De publiciteit opzoeken is het laatst wat wij willen natuurlijk. Ik vraag me af of dat tot een snelle oplossing van de zaak komt.
Alleen gezien de modellen die BMW voert kan je je afvragen of die Alpina niet net zo nutteloos is.

Grtz,Hanz06

- Chris van S.
Ow, vandaar de ze de B3 brandstof label G hebben gegeven.....Downforce Hans schreef: Alleen gezien de modellen die BMW voert kan je je afvragen of die Alpina niet net zo nutteloos is.![]()

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Mooi dat 't allemaal goed komt at last.
Deze 2 hadden we al en binnenkort B3 dus

aldus

Deze 2 hadden we al en binnenkort B3 dus

aldus
- Downforce Hans
XR5Turbo schreef:Ow, vandaar de ze de B3 brandstof label G hebben gegeven.....Downforce Hans schreef: Alleen gezien de modellen die BMW voert kan je je afvragen of die Alpina niet net zo nutteloos is.![]()
Jij begrijpt het geloof ik niet helemaal..........
-
Hans, ik denk dat Chris het heel goed begrijpt. Ga eens met zo'n ding rijden en oordeel dan. Weet dat ik m'n oordeel drastisch bij heb moeten stellen na met een B3S gereden te hebben. e46 B3S is m.i. meer auto dan een e46 m3......Downforce Hans schreef:XR5Turbo schreef:Ow, vandaar de ze de B3 brandstof label G hebben gegeven.....Downforce Hans schreef: Alleen gezien de modellen die BMW voert kan je je afvragen of die Alpina niet net zo nutteloos is.![]()
Jij begrijpt het geloof ik niet helemaal..........
Feitelijk heb je wel gelijk, dus Chris's vergelijking is idd erg onhandig. Beide voertuigen voegen niets toe aan een objectieve mobiliteitsbehoefte maar dat doet geen enkel pret-voertuig, dus ik denk niet dat die wens er is.
- Chris van S.
Ik begreep de opmerking eerlijk gezegd niet echt.... dus had er maar een loze kreet in gegooid.
Maargoed Steve heeft de goede invullen gedaan.
Steve's reactie was ook erg leuk nadat ik hem met onze (ex) B3s had laten rijden.

Maargoed Steve heeft de goede invullen gedaan.

Steve's reactie was ook erg leuk nadat ik hem met onze (ex) B3s had laten rijden.
- Chris van S.
Re: ALPINA B3, duurt langer; dealer vergeten BPM te te betalen
Dealer is vergeten BPM te betalen voor het kenteken!
Beetje lullig dat wij als klant daar achter moeten komen tijdens een controle telefoontje.
Plat gezegd is dus de ple*r*s uitgebroken bij de dealer.
Inmiddels is de BPM dan wel met spoed betaald. Maar dat word zeker niet meer voor het weekend dat er een kenteken kan worden toegekend en worden uitgeprint bij het RDW. Of heeft iemand hier een opening bij het RDW dat ik morgen een kenteken kan hebben voor de ALPINA????

Beetje lullig dat wij als klant daar achter moeten komen tijdens een controle telefoontje.
Plat gezegd is dus de ple*r*s uitgebroken bij de dealer.
Inmiddels is de BPM dan wel met spoed betaald. Maar dat word zeker niet meer voor het weekend dat er een kenteken kan worden toegekend en worden uitgeprint bij het RDW. Of heeft iemand hier een opening bij het RDW dat ik morgen een kenteken kan hebben voor de ALPINA????
- Hans
Re: ALPINA B3, afl.duurt langer; dealer vergeten BPM te betalen
XR5Turbo schreef:Dealer is vergeten BPM te betalen voor het kenteken!

- Niall
Naar veendam rijden en daar de papieren ophalen
wel een fijne dealer zeg 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Echt vergeten of 'vergeten' tussen aanhalingstekens? In deze tijd gebeuren er gekkere dingen.
- Chris van S.
Ja idd wouter. Dealer zal maar net op springen staan terwijl je net de auto al hebt afgerekend e.d.
Ik ga idd morgen proberen om met het betalingsbewijs van schiedam naar Veendam te rijden en niet weg te gaan voordat ik het kenteken heb.
Platen kunnen zo worden gedrukt. Het lijkt er gewoon op als je dingen niet zelf regeld dat het niet goed gaat.
Ik ga idd morgen proberen om met het betalingsbewijs van schiedam naar Veendam te rijden en niet weg te gaan voordat ik het kenteken heb.
Platen kunnen zo worden gedrukt. Het lijkt er gewoon op als je dingen niet zelf regeld dat het niet goed gaat.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Welkom in bureaucratisch Nederland...XR5Turbo schreef:Ja idd wouter. Dealer zal maar net op springen staan terwijl je net de auto al hebt afgerekend e.d.

Succes verder.
- GTRene
Je houd de spanning er wel in zo
succes.

succes.
- Peric
Murphy was watching?? 

- Chris van S.
@Peric: Ik weet het wel zeker
BPM is inmiddels ontvangen bij Douane/RDW. Dus de auto word vandaag fiscaal "vrijgegeven".
- Vannacht word het kenteken toegekent en uitgedraaid.
- Morgen is het RDW dicht dus gebeurd er niks.
- Vrijdag morgen om 8 uur kan ik bellen of het kenteken kan worden opgehaald in Veendam.
Met nadruk op KAN! Want officieel doet de RDW dat niet (zegt de lieftallige dame aan bij servicedesk).
Maar ze tipte mij: als ik vroeg bel kan er worden gekeken wat er gedaan kan worden....
M.A.W. Of een ambtenaar dus zin heeft om het kenteken uit de stapel de halen en het kenteken
bij de balie wilt leggen.
Dus met een beetje geluk kan ik a.s. vrijdagmorgen in een zwarte E60 520d worden gespot tussen Rotterdam en Veendam ...

BPM is inmiddels ontvangen bij Douane/RDW. Dus de auto word vandaag fiscaal "vrijgegeven".
- Vannacht word het kenteken toegekent en uitgedraaid.
- Morgen is het RDW dicht dus gebeurd er niks.
- Vrijdag morgen om 8 uur kan ik bellen of het kenteken kan worden opgehaald in Veendam.
Met nadruk op KAN! Want officieel doet de RDW dat niet (zegt de lieftallige dame aan bij servicedesk).
Maar ze tipte mij: als ik vroeg bel kan er worden gekeken wat er gedaan kan worden....

M.A.W. Of een ambtenaar dus zin heeft om het kenteken uit de stapel de halen en het kenteken
bij de balie wilt leggen.

Dus met een beetje geluk kan ik a.s. vrijdagmorgen in een zwarte E60 520d worden gespot tussen Rotterdam en Veendam ...