Zodra het weer het toelaat zal ik eens wat nieuwe foto's maken, speciaal voor jou!Macboy schreef:Wat een geluid zeg !!!
Heb je trouwens meer pics van interieur en die kleurencombo?
Yep dat zou heel goed kunnen ik was nog even last minute moederdag cadeau's aan het scorenCollin Bello schreef:Je bent ook gespot zondag bij het zebrapad van de Lijnbaan over de Karel Doormanstraat. Meende je kenteken te herkennen maar claxoneren bij een drukke oversteekplaats, mwah..Maar de M3 heeft tenminste net zo'n mooi geluid bij het wegrijden en ziet er spic en span uit.
Wellicht RicoJWD schreef:Hmm.... groupbuy? Anyone? :playcar:Steven Nauta schreef: Hier de GruppeM voor 1400 pondhttp://www.evo-s.co.uk/shop/index.php?cPath=6_2378_2914" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja klinkt goed, zullen niet veel cabrio's met zo'n setje rondrijden denk ik.JWD schreef: @Sunchaser.
Ik wacht nog even af tot ESS z'n 575pk setje klaar heeft en dan moet de M3 er hoogtstwaarschijnlijk ook aan geloven :shakeit: .
De GT is eigenlijk een beetje zielig, hij heeft minimaal al 5 jaar geen zonlicht meer gezien en staat als static display op kantoor.sunchaser schreef:Ja klinkt goed, zullen niet veel cabrio's met zo'n setje rondrijden denk ik.JWD schreef: @Sunchaser.
Ik wacht nog even af tot ESS z'n 575pk setje klaar heeft en dan moet de M3 er hoogtstwaarschijnlijk ook aan geloven :shakeit: .![]()
En de GT, dat vind ik eigenlijk nog de meest interessante auto van je collectie. Welk numer heb je van de 356?
Heb je daar misschien een foto van?
En wat heb je met de originele stoelen gedaan?
Kom op man !!! Deze toezegging was al in februari !! We zitten nu in mei met prachtig weer ! En geen Nokia-foto's aub ! Anders kom ik zelf wel langsJWD schreef:Zodra het weer het toelaat zal ik eens wat nieuwe foto's maken, speciaal voor jou!Macboy schreef:Heb je trouwens meer pics van interieur en die kleurencombo?![]()
idd, een M5 is zo langzamerhand een petje patjepeeer bak aan het worden................Snipe schreef:Ik dacht: ik doe die 130i weg, want daar rijdt de halve wereld mee. Een M5 leek me wat exclusiever. Wrong again.
Rico schreef:Weer een M5 rijder
Gebruikers op dit forum: GRzep en 6 gasten