sunchaser schreef:JWD schreef:
@Sunchaser.
Ik wacht nog even af tot ESS z'n 575pk setje klaar heeft en dan moet de M3 er hoogtstwaarschijnlijk ook aan geloven :shakeit: .
Ja klinkt goed, zullen niet veel cabrio's met zo'n setje rondrijden denk ik.
En de GT, dat vind ik eigenlijk nog de meest interessante auto van je collectie. Welk numer heb je van de 356?
Heb je daar misschien een foto van?
En wat heb je met de originele stoelen gedaan?
De GT is eigenlijk een beetje zielig, hij heeft minimaal al 5 jaar geen zonlicht meer gezien en staat als static display op kantoor.
De originele stoelen liggen ZGAN achter in het magazijn, ben echter niet van plan om ze weg te doen want ik heb ieder schroefje en moertje nog liggen wat van de auto af gekomen is zodat ik hem weer helemaal naar originele staat kan terugbouwen.
Het plan is om hem 'ooit' helemaal te reviseren/restaureren maar tot die tijd moet ik hem maar weer eens uitlaten op een driftdag of iets dergelijks.
Voor Rickstah had ik het laatst even uitgezocht en mijn GT is EA40132 dus #133 van de 356.
Omdat hij nu in een donker hoekje staat is hij niet erg fotogeniek maar binnenkort mag hij weer eens naar buiten en zal ik wat plaatjes schieten.
Een plaatje van het huidige interieur;
Op de (Nokia) foto lijkt de kleur van de Corbeau's behoorlijk te vloeken maar in IRL is het net of het er voor gemaakt is, zelfs de brandblusser is British racing green

.