Oke....De eigenaar had het over SG, maar ja, dat kunnen er dus 2 zijnJoop schreef:Dit is geen space grau Mark.... Dit is sparkling graphite...

Andre had het in zijn openingspost over space grau, vandaar...Mark Nauta schreef:Oke....De eigenaar had het over SG, maar ja, dat kunnen er dus 2 zijnJoop schreef:Dit is geen space grau Mark.... Dit is sparkling graphite....
Met eigenaar bedoel ik niet Dré, maar de eigenaar van de auto waarvan ik foto's plaatste.Joop schreef:Andre had het in zijn openingspost over space grau, vandaar...Mark Nauta schreef:Oke....De eigenaar had het over SG, maar ja, dat kunnen er dus 2 zijnJoop schreef:Dit is geen space grau Mark.... Dit is sparkling graphite....
Zo is het en zo hoort het natuurlijk ook te zijn.Andre schreef:Hielke het is geen GT3 maar uiteindelijk heb ik dat ook nooit gewild dat was meer jou idee. Maar uiteindelijk moet ik het zelf betalen en maak ik mijn eigen keuzes.
Hielke schreef:Is trouwens helemaal geen straf om in zo'n E90 M3 te rijden hoor. Als entertainer staat ie op een veel hoger plan dan de E46 M3.
Van collectief de E46 M3 afzeiken is nooit sprake geweest en zal ook nooit sprake zijn. Daarvoor is die auto hier veel te populair. Ik heb altijd de E46 M3 afgezeken, en zal dat ook altijd blijven doen.Rico v Velzen schreef: owh gaan we dat krijgenallemaal collectief de e46 M3 afzeiken
:twisted: :twisted:
![]()
![]()
En Hielke wel je rug rechthouden hoor betreffende je mening over M3's ook over de nieuwe :twisted:
Robin schreef:Dat komt wel goed Jelmer![]()
Ik zit mezelf nu gewoon redenen af te vragen waarom bij mijn 335i te blijven of een M3 te doen. Zakelijk is een M3 overkill qua bijtelling, willen betalen is iets anders dan kunnen. En prive idem dito, weet Andre. Het is niet zo dat ik maanden zit/zat te drooggeilen op de E90 M3. Ik heb ermee gereden en nog niet mee gedrift, nu doe ik dat ook minder vaak dan Andre en alleen op nat want kan niet anders LOL.
MAAR, als ik zo'n ding voor de deur heb te staan GA IK WEER MEER DRIFTEN want het kan makkelijk met zo'n ding. Net als met die Z4M van maandag.
En tóch kan ik me niet mentaal over die 35k verschil heenslepen HIER IN NEDERLAND. 67k in d=75k klaar in D en hij staat bij me op de stoep.
Voertuigtrackingsysteem en verzekering is niet eens een punt. De afschrijving wél:)
Dus ik praat ff voor mezelf wat ik voor die 35k meer krijg:De motor en het dif kortweg imho. En wat bredere plaatwerkdelen en nogwat(Nu is er vast weer iemand hier die alle verschillen opnoemt en dan zijn het d'r wel 100 mag ik aannemen LOL)
Maar voor mij is het die motor en het diff. En die motor is best en de betere driftmotor/trackdaymotor.
Tja voor de rest zou ik nog steeds de 335i kiezen(IK dus)HIER IN NEDERLAND!
8)
EDIT: Een E90 M3 vind ik met 19" oogverblindend mooi en hoef daarvoor geen C63 of Audi RS. Wél jammer is 9 van de 10 gekochte(nieuwe) M3's niet gebruikt worden waar ze toch een beetje voor zijn bedoeld en dan vind ik 't helemáál zonde geld.
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Berrie, Mark, MHJVS, Reihen 6 en 6 gasten