Oke....De eigenaar had het over SG, maar ja, dat kunnen er dus 2 zijnJoop schreef:Dit is geen space grau Mark.... Dit is sparkling graphite...
Oh jee.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- romo
- Berichten: 27172
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Joop
- Berichten: 9086
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Andre had het in zijn openingspost over space grau, vandaar...Mark Nauta schreef:Oke....De eigenaar had het over SG, maar ja, dat kunnen er dus 2 zijnJoop schreef:Dit is geen space grau Mark.... Dit is sparkling graphite....
@Romo: ik zou zelf ook voor Silverstone II gekozen hebben. Hele mooie zilverkleur met een vleugje blauw voor extra diepte in de kleur.
Laatst gewijzigd door Joop op 16 aug 2008, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Berichten: 27172
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Met eigenaar bedoel ik niet Dré, maar de eigenaar van de auto waarvan ik foto's plaatste.Joop schreef:Andre had het in zijn openingspost over space grau, vandaar...Mark Nauta schreef:Oke....De eigenaar had het over SG, maar ja, dat kunnen er dus 2 zijnJoop schreef:Dit is geen space grau Mark.... Dit is sparkling graphite....
- Hielke
- Berichten: 11657
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Zo is het en zo hoort het natuurlijk ook te zijn.Andre schreef:Hielke het is geen GT3 maar uiteindelijk heb ik dat ook nooit gewild dat was meer jou idee. Maar uiteindelijk moet ik het zelf betalen en maak ik mijn eigen keuzes.
Is trouwens helemaal geen straf om in zo'n E90 M3 te rijden hoor. Als entertainer staat ie op een veel hoger plan dan de E46 M3.
- romo
- Berichten: 27172
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- frank de jonge
- Berichten: 9954
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Hielke schreef:Is trouwens helemaal geen straf om in zo'n E90 M3 te rijden hoor. Als entertainer staat ie op een veel hoger plan dan de E46 M3.
owh gaan we dat krijgen
En Hielke wel je rug rechthouden hoor betreffende je mening over M3's ook over de nieuwe :twisted: Anders zie ik me genoodzaakt om ons gesprek vorig jaar op de kartbaan openbaar te maken
En dan hebben we hiero Hielke Gate
- frank de jonge
- Berichten: 9954
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- Hielke
- Berichten: 11657
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Van collectief de E46 M3 afzeiken is nooit sprake geweest en zal ook nooit sprake zijn. Daarvoor is die auto hier veel te populair. Ik heb altijd de E46 M3 afgezeken, en zal dat ook altijd blijven doen.Rico v Velzen schreef: owh gaan we dat krijgenallemaal collectief de e46 M3 afzeiken
:twisted: :twisted:
![]()
![]()
En Hielke wel je rug rechthouden hoor betreffende je mening over M3's ook over de nieuwe :twisted:
Heb ik toen op de kartbaan een mening over de nieuwe M3 gehad? Dat moet een heel algemene zijn geweest want ik heb tot een week terug nog nooit in de nieuwe M3 gereden. Ik probeer altijd zoveel mogelijk een defintief oordeel over een auto achterwege te laten tot het moment dat ik er daadwerkelijk zelf een serieus stuk in gestuurd heb. Ik zal binnenkort hier in dit topic een klein verslagje schrijven.
Maar vertel maar, wat heb ik toen over de nieuwe M3 gezegd? 8) Lijkt me sterk dat ik daar nu niet meer achter zou staan.
- Hielke
- Berichten: 11657
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
-
M@rcel
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
Mooi nieuws André,
Auto's zijn emotie,
dus iedere vorm van hebzucht, concessies doen, recht praten wat krom is, hypocrisie, verstandsverbijstering, jezelf de schulden injagen, relaties kapot maken, natuur om zeep helpen, kinderlijk gedrag, jaloezie, begeerte en afgunst is toegestaan 8)
Laat de filmpje maar komen van de eerste power-sedan meeting in Heereveen...335i sedan vs M3 sedan, wie het eerste heen en weer naar Leeuwarden is geweest?
Auto's zijn emotie,
dus iedere vorm van hebzucht, concessies doen, recht praten wat krom is, hypocrisie, verstandsverbijstering, jezelf de schulden injagen, relaties kapot maken, natuur om zeep helpen, kinderlijk gedrag, jaloezie, begeerte en afgunst is toegestaan 8)
Laat de filmpje maar komen van de eerste power-sedan meeting in Heereveen...335i sedan vs M3 sedan, wie het eerste heen en weer naar Leeuwarden is geweest?
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
-
Robin
- Berichten: 56419
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Dat komt wel goed Jelmer
Ik zit mezelf nu gewoon redenen af te vragen waarom bij mijn 335i te blijven of een M3 te doen. Zakelijk is een M3 overkill qua bijtelling, willen betalen is iets anders dan kunnen. En prive idem dito, weet Andre. Het is niet zo dat ik maanden zit/zat te drooggeilen op de E90 M3. Ik heb ermee gereden en nog niet mee gedrift, nu doe ik dat ook minder vaak dan Andre en alleen op nat want kan niet anders LOL.
MAAR, als ik zo'n ding voor de deur heb te staan GA IK WEER MEER DRIFTEN want het kan makkelijk met zo'n ding. Net als met die Z4M van maandag.
En tóch kan ik me niet mentaal over die 35k verschil heenslepen HIER IN NEDERLAND. 67k in d=75k klaar in D en hij staat bij me op de stoep.
Voertuigtrackingsysteem en verzekering is niet eens een punt. De afschrijving wél:)
Dus ik praat ff voor mezelf wat ik voor die 35k meer krijg:De motor en het dif kortweg imho. En wat bredere plaatwerkdelen en nogwat(Nu is er vast weer iemand hier die alle verschillen opnoemt en dan zijn het d'r wel 100 mag ik aannemen LOL)
Maar voor mij is het die motor en het diff. En die motor is best en de betere driftmotor/trackdaymotor.
Tja voor de rest zou ik nog steeds de 335i kiezen(IK dus)HIER IN NEDERLAND!
8)
EDIT: Een E90 M3 vind ik met 19" oogverblindend mooi en hoef daarvoor geen C63 of Audi RS. Wél jammer is 9 van de 10 gekochte(nieuwe) M3's niet gebruikt worden waar ze toch een beetje voor zijn bedoeld en dan vind ik 't helemáál zonde geld.
Ik zit mezelf nu gewoon redenen af te vragen waarom bij mijn 335i te blijven of een M3 te doen. Zakelijk is een M3 overkill qua bijtelling, willen betalen is iets anders dan kunnen. En prive idem dito, weet Andre. Het is niet zo dat ik maanden zit/zat te drooggeilen op de E90 M3. Ik heb ermee gereden en nog niet mee gedrift, nu doe ik dat ook minder vaak dan Andre en alleen op nat want kan niet anders LOL.
MAAR, als ik zo'n ding voor de deur heb te staan GA IK WEER MEER DRIFTEN want het kan makkelijk met zo'n ding. Net als met die Z4M van maandag.
En tóch kan ik me niet mentaal over die 35k verschil heenslepen HIER IN NEDERLAND. 67k in d=75k klaar in D en hij staat bij me op de stoep.
Voertuigtrackingsysteem en verzekering is niet eens een punt. De afschrijving wél:)
Dus ik praat ff voor mezelf wat ik voor die 35k meer krijg:De motor en het dif kortweg imho. En wat bredere plaatwerkdelen en nogwat(Nu is er vast weer iemand hier die alle verschillen opnoemt en dan zijn het d'r wel 100 mag ik aannemen LOL)
Maar voor mij is het die motor en het diff. En die motor is best en de betere driftmotor/trackdaymotor.
Tja voor de rest zou ik nog steeds de 335i kiezen(IK dus)HIER IN NEDERLAND!
8)
EDIT: Een E90 M3 vind ik met 19" oogverblindend mooi en hoef daarvoor geen C63 of Audi RS. Wél jammer is 9 van de 10 gekochte(nieuwe) M3's niet gebruikt worden waar ze toch een beetje voor zijn bedoeld en dan vind ik 't helemáál zonde geld.
- romo
- Berichten: 27172
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- StefanW
- Berichten: 1988
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
- Auto: 106 Rallye S2 & BMW 114i
- Locatie: Nurnbergring
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Robin schreef:Dat komt wel goed Jelmer![]()
Ik zit mezelf nu gewoon redenen af te vragen waarom bij mijn 335i te blijven of een M3 te doen. Zakelijk is een M3 overkill qua bijtelling, willen betalen is iets anders dan kunnen. En prive idem dito, weet Andre. Het is niet zo dat ik maanden zit/zat te drooggeilen op de E90 M3. Ik heb ermee gereden en nog niet mee gedrift, nu doe ik dat ook minder vaak dan Andre en alleen op nat want kan niet anders LOL.
MAAR, als ik zo'n ding voor de deur heb te staan GA IK WEER MEER DRIFTEN want het kan makkelijk met zo'n ding. Net als met die Z4M van maandag.
En tóch kan ik me niet mentaal over die 35k verschil heenslepen HIER IN NEDERLAND. 67k in d=75k klaar in D en hij staat bij me op de stoep.
Voertuigtrackingsysteem en verzekering is niet eens een punt. De afschrijving wél:)
Dus ik praat ff voor mezelf wat ik voor die 35k meer krijg:De motor en het dif kortweg imho. En wat bredere plaatwerkdelen en nogwat(Nu is er vast weer iemand hier die alle verschillen opnoemt en dan zijn het d'r wel 100 mag ik aannemen LOL)
Maar voor mij is het die motor en het diff. En die motor is best en de betere driftmotor/trackdaymotor.
Tja voor de rest zou ik nog steeds de 335i kiezen(IK dus)HIER IN NEDERLAND!
8)
EDIT: Een E90 M3 vind ik met 19" oogverblindend mooi en hoef daarvoor geen C63 of Audi RS. Wél jammer is 9 van de 10 gekochte(nieuwe) M3's niet gebruikt worden waar ze toch een beetje voor zijn bedoeld en dan vind ik 't helemáál zonde geld.
LOL Popma.. ook jij wil gewoon een M3 ondanks alle 376 nadelen die je in het verleden hebt lopen opsommen
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten
