De meeste onderdelen die je bij autostyle besteld zorgen voor een mooiere afwerking... die IS-F uitlaatmethode zou op een knakenbak als een oude kadett gsi nog cheapass ogen

"I need a child with a laptop who deletes that pleep from my computer"indobesar schreef:Tiff Needell testing Lexus IS-F
Ferdinand schreef:^ Wat een raar verhaal zeg? Dit wist je toch een jaar geleden ook al, en de jaren daarvoor toch ook? En dan is dat nu plotseling een reden om de auto niet te nemen? Had je accountant je verteld dat er voor een E92 M3 Variomatic geen bijtelling nodig was, misschien?...romo schreef:Verschil in bijtelling M3 vs 335i redelijk loaded
M3 €1400 per maand
335i € 930 per maand
Aanzienlijk verschil, maar het gaat om het principe; ik wil niet extra dokken over iets waar ik al belasting over betaald heb. Meer is er niet van.
Zie mijn uitleg op de vorige bladzijde.Vind ik ook een raar verhaal romo
ik heb nog een optie voor je: Hou je huidige M3 gewoon aan en rij daar privé mee.Als het geld toch geen probleem is (zoals je schrijft) neem dan de nieuwe M3 gewoon zakelijk.
doe ik ook
Ik snap je verhaal nog steeds niet Romo, je hebt de mogelijkheid om het ding zo cash te kopen, dan is hij toch prive van jou? Dan hoef je toch geen bijtelling meer te betalen? Mis ik nou iets?romo schreef:Een 335i redelijk vol; € 80-85K
Een E92 M3 zoals ik het voor ogen HAD; €125K ( is ook redelijk vol)
Een keer dat bedrag ophoesten...........................makkelijk dan stond ie gisteren al bij me op de stoep. Maar die f.cking bijtelling maakt dat DF verwordt tot DT ( Driving Tears).......................laat maar
Het is werkelijk te absurd dat dit verschil met onze buurlanden zo groot is dankzij onze profiterende overheid.
Ja, je mist iets.Maik schreef:Ik snap je verhaal nog steeds niet Romo, je hebt de mogelijkheid om het ding zo cash te kopen, dan is hij toch prive van jou? Dan hoef je toch geen bijtelling meer te betalen? Mis ik nou iets?romo schreef:Een 335i redelijk vol; € 80-85K
Een E92 M3 zoals ik het voor ogen HAD; €125K ( is ook redelijk vol)
Een keer dat bedrag ophoesten...........................makkelijk dan stond ie gisteren al bij me op de stoep. Maar die f.cking bijtelling maakt dat DF verwordt tot DT ( Driving Tears).......................laat maar
Het is werkelijk te absurd dat dit verschil met onze buurlanden zo groot is dankzij onze profiterende overheid.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Martijn 327i en 1 gast