ik heb binnenkort het eindfeest van mijn school, om (hopelijk) te vieren dat ik naar de 4e ga, nou is er op de feestcommissie site een poll over waar dat gaat plaatsvinden, het staat nu 100 tegen 100 tussen extase en gusto en extase is dus écht wel de beste plek (en niet zover fietsen)
dus als jullie even op extase zouden kunnen stemmen zou heel tof zijn
zondag was juist hardstikke gezellig! ik had iig geen rellen gezien alhoewel de ME goed vertegenwoordigd was. het verlies werd goed opgenomen, zeg maar
okee, gusto heeft opeens ook een flinke boost gehad qua stemmen
(iemand van hier? ) maar we staan nog met 3 punten voor, 129-126
en @ flatline
ik heb geen dikke BMW onder m'n kont om mee naar bergen te rijden en over de terugweg al helemaal te zwijgen [img:42:30]http://forum.autogespot.com/Smileys/default/drunk2.gif[/img]
Laatst gewijzigd door emiel307sw op 01 mei 2007, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
laat ik zeggen dat je er een hoop kinderen plezier mee doet, het ligt centraler in alkmaar dus ook meer plekken om nog wat te eten te halen na het feest, het ligt dicht bij het station dus handig voor mensen die van ver komen
okee super dat er weer gestemd is! we staan nu 2 stemmen voor maar we komen niet echt los van gusto, ik sluit niet uit dat er gerommeld wordt met de poll want de hele feestcommissie komt ook zowat uit bergen
update;
tegen alle verwachtingen in is het eindfeest in atlantis! degene met de minste stemmen
maarja, ik vermaak me wel en het is niet zo ver fietsen naar onze vaste kebabboer