Klote iphone
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Klote iphone
Dan haal je toch gewoon een goeiekope Samsuck 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Je bedoelt toch zo'n Samsuck als mijn vrouw ook had, vol foto's en die er laatst ineens spontaan compleet mee ophield en niet meer te reanimeren blijkt waardoor ze ineens allemaal foto's kwijt is. Zo'n Samsuck toch?Bram schreef:Dan haal je toch gewoon een goeiekope Samsuck
iPhone ftw.

- Luco
@Bram als je goed gelezen had zou ik ook liever iets anders hebben, maar aangezien ik alleen een goede backup heb op de pc voor de i phone is dit de goedkoopste oplossing
Zodra die het weer doet maak ik een backup via google of g mail, die kan ik dan overzetten op android.
@Wouter, ja dus die samsuck is net zo goed/slecht als die kutiphone, want de samsuck van mijn vrouw doet het prima terwijl mijn zogenaamde premium i phone naar zijn grootje is
Zodra die het weer doet maak ik een backup via google of g mail, die kan ik dan overzetten op android.
@Wouter, ja dus die samsuck is net zo goed/slecht als die kutiphone, want de samsuck van mijn vrouw doet het prima terwijl mijn zogenaamde premium i phone naar zijn grootje is
-
OnlineBram
Ik heb dat gelezen ja, ik doe er alleen niks mee

-
OnlineBram
Maar goed, die overstap is inderdaad vervelend, maar ik heb dat wel een keer gedaan. Kost je even wat werk, in mijn geval naderhand alleen maar plezier van gehad. Succes morgen, altijd lachen met die provinciaaltjes in de hoofdstad 

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Je kunt in elke Samsuck (of eigenlijk elke non iphony) een memorykaartje stoppen, en al je gegenereerde foto's en filmpjes direct naartoe laten schrijven bij aanmaak.Wouter81 schreef:Je bedoelt toch zo'n Samsuck als mijn vrouw ook had, vol foto's en die er laatst ineens spontaan compleet mee ophield en niet meer te reanimeren blijkt waardoor ze ineens allemaal foto's kwijt is. Zo'n Samsuck toch?
Alles kan crashen of kapot gaan, ongeacht merk of OS.
Maar dat memkaartje is bij mij heilig, dus voor mij geen apple.
- InjectTheVenom
Tsjongejonge is dat nou alles in Afrika hebben ze problemen...... sorry moest hem ff inkoppen 

- Robin Hartog
Niet om nou steeds Apple op te hemelen; maar bij mij heb ik gewoon alles in de Cloud staan. Mijn iPhone of mijn Macbook kan stuk gaan en nog steeds heb ik al mijn foto's, filmpjes en data. Hell, ze kunnen zelfs allebei tegelijk stuk gaan..smiley schreef:Je kunt in elke Samsuck (of eigenlijk elke non iphony) een memorykaartje stoppen, en al je gegenereerde foto's en filmpjes direct naartoe laten schrijven bij aanmaak.Wouter81 schreef:Je bedoelt toch zo'n Samsuck als mijn vrouw ook had, vol foto's en die er laatst ineens spontaan compleet mee ophield en niet meer te reanimeren blijkt waardoor ze ineens allemaal foto's kwijt is. Zo'n Samsuck toch?
Android heeft z'n voordelen, Apple heeft z'n voordelen, voor mij persoonlijk heeft Apple geen nadelen. De hoge prijs zou je als een nadeel kunnen zien, maar wat ik daarvoor terug krijg is mij de meerprijs dubbel en dwars waard. Blijft altijd een eindeloze discussie.

- Luco
Zegt degene die drie a 4tjes volschrijft over serviceInjectTheVenom schreef:Tsjongejonge is dat nou alles in Afrika hebben ze problemen...... sorry moest hem ff inkoppen

- InjectTheVenom
Zegt degene die in plaats daarvan een aantal aparte posts vol schrijft met een zelfde verhaal van frustratiesLuco schreef:Zegt degene die drie a 4tjes volschrijft over serviceInjectTheVenom schreef:Tsjongejonge is dat nou alles in Afrika hebben ze problemen...... sorry moest hem ff inkoppen![]()

- Luco
Geen frustratie hoor, maar die i phone wordt net zo opgehemeld als een bmw, terwijl beide net zo goed/slecht zijn als elk ander willekeurig merk.
Het is voor mij een toestel als geen ander, en ik vind het gebruiksgemak tegenvallen tov bv een android van samsung of htc.
Jammer dat het teveel kost om afscheid te nemen, plus dat ik dan teveel data kwijt ben, maar de volgende verlenging komt er iig geen i phone meer.
Het is voor mij een toestel als geen ander, en ik vind het gebruiksgemak tegenvallen tov bv een android van samsung of htc.
Jammer dat het teveel kost om afscheid te nemen, plus dat ik dan teveel data kwijt ben, maar de volgende verlenging komt er iig geen i phone meer.
-
Het zal diep zitten als zelfs een filmpje over Renaults je niet tot rust brengt...
- Luco
kutrenaults, bmw jonguh 

- Bert ///M3
Moet niet je mini SD card naar zijn grootje gaan, dat had ik dus.smiley schreef:Je kunt in elke Samsuck (of eigenlijk elke non iphony) een memorykaartje stoppen, en al je gegenereerde foto's en filmpjes direct naartoe laten schrijven bij aanmaak.Wouter81 schreef:Je bedoelt toch zo'n Samsuck als mijn vrouw ook had, vol foto's en die er laatst ineens spontaan compleet mee ophield en niet meer te reanimeren blijkt waardoor ze ineens allemaal foto's kwijt is. Zo'n Samsuck toch?
Zo heb je altijd wel wat, gewoon af en toe de hele zooi naar je computer kopieren is nog het beste.
-
OnlineBram
Gewoon automatisch laten uploaden naar Dropbox/Google Drive/iCloud/Box whatever, problem solved.
-
Luco in de grote stad, niet de verkeerde straatjes ingaan hè... ouwe freddy 

- Luco

eerst eens uitzoeken waar ik kan parkeren

Dan kijken hoever het lopen is

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
http://www.apple.com/nl/retail/amsterdam/" onclick="window.open(this.href);return false;Luco schreef:eerst eens uitzoeken waar ik kan parkeren![]()
Q-Park Byzantium
Dan kijken hoever het lopen is
5min
Als je er nu op tijd bent morgen, kun je de sessie "Senioren aan de slag met de iPad" nog meepikken

- Luco

Ik heb geen i pad en als die van dezelfde kwaliteit is als de i phone dan wil ik zon ding nog niet gratis hebben

-
Byzantium. Kleine k**garage. Kan m'n autootje niet eens in zonder de banden half leeg te laten lopen.
Gooi de wagen gewoon langs de Overtoom. Veel goedkoper en altijd plaats zat. Wel een beetje richting het einde van de straat zetten zodat je er in een minuutje of 5 bent.
Overigens had je beter op zondag kunnen plannen, want dan zijn er wat straatjes vlakbij om gratis te parkeren.
Gooi de wagen gewoon langs de Overtoom. Veel goedkoper en altijd plaats zat. Wel een beetje richting het einde van de straat zetten zodat je er in een minuutje of 5 bent.
Overigens had je beter op zondag kunnen plannen, want dan zijn er wat straatjes vlakbij om gratis te parkeren.

- Luco
Zaten al volgepland tot maandag, maar vanochtend zag ik ineens een vrij plekje in de agenda, dus snel ingevuld, ach die garage zal met de clio geen probleem zijn.
- Barend
- Auto: F20 m135i
Die garage is ook 'slechts' 5,- euro per uur toch?
Herinner ik me van een gezellig avondje Paradiso of Melkweg..
Herinner ik me van een gezellig avondje Paradiso of Melkweg..
-
2 Euro per 20 minuten.
Het is me dus niet duidelijk waarom je overdag niet gewoon langs de overtoom parkeert. Grotere plaatsen en minder duur. Zoek ook even op wat je bij Byzantium moet betalen als je onverhoopt je parkeerkaart verliest. Wordt een duur telefoontje.
Het is me dus niet duidelijk waarom je overdag niet gewoon langs de overtoom parkeert. Grotere plaatsen en minder duur. Zoek ook even op wat je bij Byzantium moet betalen als je onverhoopt je parkeerkaart verliest. Wordt een duur telefoontje.