Auto rijdt sneller dan fiets.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
dvh

Auto rijdt sneller dan fiets.

Bericht door dvh » 03 nov 2013, 11:01

En dat is maar goed ook.

Gisterenavond laat zat ik nog wat te gamen. Hoor ik opeens een vage knal recht voor m'n deur.
Toen ik naar buiten keek lag er een fietser gestrekt..

Dus ik open de deur... Hij kon amper opstaan.. Gozer was behoorlijk van de wereld.. Dus ik vraag iets in de trend van 'gaat het ? '

Ventje zat verbaasd rond zich heen te kijken... 'nee ik wordt achterna gezeten... ' antwoorden hij.
Hij waggelt overheid en fiets als een malle weg...

Wat een idioot dacht ik nog..
Zelf had ik nog niks in de gaten totdat ik naar mijn auto keek , die ook voor de deur stond, en de spiegel eraf lag.

Dafaq........ Sleutels ! ..... kwijt.. Godver....... Schoenen ? Geen tijd.
In de auto gesprongen en achter die gozer aan..
Nu woon ik op een dijk dus je hebt weinig andere opties dan door te fietsen op een recht doorgaande weg.
Had hem dus snel te pakken.

Kreeg ik een of ander vaag lulverhaal te horen. Met andere woorden. Hij stond gewoon keihard te liegen.

'ik was het niet' ... hèhè... Hey gozer.. Waar is je schoen ? Is het soms deze ?
Hij was zo hard op z'n bek gegaan dat z'n schoen uitgevlogen was en zijn telefoon aan gort was gevallen.
Toen ie zijn schoen zag besloot ie toch maar toe te geven.. Goh..

Ventje was 18/19 jaar ofzo.. Niks bij van legitimatie natuurlijk. Dus z'n fietsje aan de kant laten zetten en in laten stappen bij me. Dat wilde ie niet in eerste instantie.. Maar na wat 'druk' van mijn kant ging ie toch maar mee..

Naar z'n pa gereden. Die woonde in een dorpje verder.. Hij deed nogal ongerust.. Bang dat ie op z'n flikker kreeg natuurlijk. Ik wou het hem niet moeilijker maken dan dat het al was. Heb ook gezegd dat ik wel vertel dat ie tegen mijn auto aangefietst is.. Dat het per ongeluk ging.. Zo'n goede jongen ben ik dan wel weer ;-)

Zijn pa.. Een boom van een kerel.. Ik snap wel dat ie er bang voor was.. Zelf ik was er bang voor.. En ik had nog niet eens iets gedaan...

Gelukkig kan het nu gewoon netjes afgewikkeld worden.. Het gaat om onze oude familieauto.. Ding is niet heel netjes en is gewoon afgeschreven.. Maar toch.. Je wil wel een zijspiegel..

Afbeelding

Tot zover mijn zaterdagavond... :-) Geluk gehad dat ik het gezien had anders ben je mooi zelf weer de lul in een geval als deze.

Petrolhead Tom

Re: Auto rijdt sneller dan fiets.

Bericht door Petrolhead Tom » 03 nov 2013, 11:11

Wat een geouwehoer weer. Altijd gezeik met dat soort dingen.

JP

Bericht door JP » 03 nov 2013, 11:12

'Was 'ie nou maar naar Specsavers gegaan'

dvh

Bericht door dvh » 03 nov 2013, 11:30

:D

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 03 nov 2013, 11:37

LOL!
JP schreef:'Was 'ie nou maar naar Specsavers gegaan'

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 03 nov 2013, 12:10

:roflol:

ErikS

Bericht door ErikS » 03 nov 2013, 14:16

Hahaha...

Kut man!

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Bericht door matthyssie » 03 nov 2013, 14:19

:roflol:

Altijd balen zulke dingen. Wordt wel weer opgelost, maar er zit altijd zo'n gezeik omheen.

GTRene

Bericht door GTRene » 03 nov 2013, 15:24

wat een verhaal :TV kijken:

maareuh, wat ook heel goed kan is...dat deze jongeman ff dacht jou spiegel er af te trappen die vrij vast zat en zo zijn schoen verloor en van de fiets donderde...

als je weet van welke kant hij kwam langs jou auto en welke schoen zou je zoiets een beetje beter kunnen plaatsen wellicht...

gebeurt namelijk wel vaker dat ze denken leuk te doen/zijn en ff een spiegel er af trappen waar je dus goed van uit balans kan gaan en op je bek donderen als je niet uit kijkt...wellicht strafte God meteen ;-)

dvh

Bericht door dvh » 03 nov 2013, 15:36

maareuh, wat ook heel goed kan is...dat deze jongeman ff dacht jou spiegel er af te trappen die vrij vast zat en zo zijn schoen verloor en van de fiets donderde...
Nou ik ben er ook vrij overtuigd van dat dit gebeurd is. Spiegels van auto's een paar deuren verder waren ook al verbogen en omgetrapt. Zonder schade overigens.. Alleen op dit van ons hadden ze goed hun best gedaan.

Ik vind het overigens niet erg.
Die auto is al jaren afgeschreven. Door dit soort geintjes brengt ie meer geld op dan de hele auto waard is... :-)

Martijn M

Bericht door Martijn M » 03 nov 2013, 15:49

Bij jou gebeurt het nog perongelijk. Hier in Eindhoven is spiegeltrappen een olympische uitgaanssport volgens mij... Mijn auto staat gelukkig ver van 't fietspad.
Desalniettemin is het wel kut! Geeft weer zo'n 'rompslomp'.

dvh

Bericht door dvh » 03 nov 2013, 15:51

Ik heb tegen zijn vader gezegd dat ie het per ongeluk gedaan heeft. Om hem te sparen.
Maar dit ongeval was niet per ongeluk.. Die gozer(s) hebben doelbewust de zijspiegel eraf geschopt.

///Joost

Bericht door ///Joost » 03 nov 2013, 16:05

dvh schreef:Ik heb tegen zijn vader gezegd dat ie het per ongeluk gedaan heeft. Om hem te sparen.
Maar dit ongeval was niet per ongeluk.. Die gozer(s) hebben doelbewust de zijspiegel eraf geschopt.
Slimme actie van je. Nu is het allemaal met een sisser afgelopen.
Had je gezegd wat er werkelijk gebeurd was, dan had die pa wel eens moeilijk kunnen doen om tegen jou om z'n zoon te beschermen (en dan als jij weg bent dat ie alsnog op z'n flikker kreeg). Je weet nooit wat voor types je tegenover je krijgt...Nu is het puur verzekeringswerk.

Martijn M

Bericht door Martijn M » 03 nov 2013, 16:50

dvh schreef:Ik heb tegen zijn vader gezegd dat ie het per ongeluk gedaan heeft. Om hem te sparen.
Ah ok.
Ik had gewoon gezegd dat hij de spiegel eraf had getrapt, nu maak je 't hem wel erg makkelijk :P

Mark N

Bericht door Mark N » 03 nov 2013, 17:09

Een vriend van mij vond dat ook altijd een leuke sport, om op de terugweg van de kroeg te kijken hoeveel spiegels hij kon raken... Tot ie een keer finaal mistrapte met z'n dronken harses en 2 weken met een wond over z'n hele gezicht heeft gelopen omdat hij vol op z'n plaat ging. :lollerdelol:

Richard430

Bericht door Richard430 » 03 nov 2013, 18:06

Ik had waarschijnlijk iets anders op deze situatie gereageerd moet ik zeggen. Handig is het niet, maar goed. Toch netjes opgelost zo. Ik heb ook al eens gezien dat ze een vrachtwagenspiegel eraf wouden koppen. Dat werd dus neus op het asfalt. Nog nooit zo hard gelachen :tooth:

Luco

Bericht door Luco » 03 nov 2013, 18:09

Mark N schreef:Een vriend van mij vond dat ook altijd een leuke sport, om op de terugweg van de kroeg te kijken hoeveel spiegels hij kon raken... Tot ie een keer finaal mistrapte met z'n dronken harses en 2 weken met een wond over z'n hele gezicht heeft gelopen omdat hij vol op z'n plaat ging. :lollerdelol:
Leuke vriend :bag:

Mark N

Bericht door Mark N » 03 nov 2013, 20:18

Luco schreef:Leuke vriend :bag:
Tsja, was het er ook niet mee eens. Dus kon er wel goed om lachen toen het fout ging. :)

RVV

Bericht door RVV » 03 nov 2013, 20:32

Ik had Batllefield 4 achter hem aan gestuurd :D

Plaats reactie