Wij hebben een bedrijf met circa 35 medewerkers. Ons bedrijf is bereikbaar via 1 vast nummer en dat komt nu binnen op onze oude Siemens centrale. Wil een medewerker op een andere plek gaan zitten, moeten we kabels omprikken, enz. Complete onzin dus.
Nu het volgende: Alle medewerkers hebben een mobiele telefoon van de zaak en de meeste medewerkers hebben een flexplek. Eigenlijk wil ik gewoon de dame van de receptie een softwarematige telefooncentrale geven, waar het vaste nummer op binnenkomt. Vanaf daar moet zij de klant dan door kunnen verbinden met de mobiele telefoons van de verschillende medewerkers. Eigenlijk willen we geen extra telefoons, centrales en andere hardware aanschaffen. Ook willen we geen kabels en vaste toestellen meer hebben. Voip via laptop of pc met internet is eigenlijk geen optie, want het gaat bij ons om uitvoerders en voormannen die op de bouw staan.
Wie weet er een goede oplossing?
Zakelijke telefoon via centrale naar mobiel
- Davy MR2DRIFT
- Peric
Re: Zakelijke telefoon via centrale naar mobiel
Weet niet of jullie oude centrale dat kan, maar voor zover ik weet zijn er ook centrales waarmee je door kunt verbinden naar een mobiel nummer. Zit je alleen wél met de kosten.. Want het lijkt me dat de kosten voor het doorverbinden naar de mobiel dan voor jullie eigen rekening is.
-
Re: Zakelijke telefoon via centrale naar mobiel
Is die oude siemens een Hipath? Dan gewoon even een GSM box(is wel hardware) regelen. Een paar 06- sims erin en zorgen dat je gratis onderling kan bellen.
Een computer scherm als display kan ook met de Hipath.
Bovenstaande is natuurlijk wel afhankelijk van de Hipath versie, maar is de moeite waard om na te vragen bij je telefoontoko.
Een computer scherm als display kan ook met de Hipath.
Bovenstaande is natuurlijk wel afhankelijk van de Hipath versie, maar is de moeite waard om na te vragen bij je telefoontoko.