Maar het moet nog maar waar gemaakt worden in een boeiende film.
In iedergeval een film voor in de bioscoop met geluid op standje veel te hard

De film gaat over het seizoen '76. Dat had volgens mij al genoeg ellende.Reind schreef:Daarnaast hebben ze volgens mij alle ellende uit de jaren 70 in 1 seizoen gedrukt. Voor de echte racefans een NO GO maar aan de andere kant geeft het wel een goed beeld van hoe de sport toen was.
Op de crash van Lauda na viel dat volgens mij wel mee. Ik geloof dat ze de dood van Francois Cevert (1973), en Rindt (1970) in de film verwerkt. Die laatste weet ik niet zeker.Snipe schreef:De film gaat over het seizoen '76. Dat had volgens mij al genoeg ellende.Reind schreef:Daarnaast hebben ze volgens mij alle ellende uit de jaren 70 in 1 seizoen gedrukt. Voor de echte racefans een NO GO maar aan de andere kant geeft het wel een goed beeld van hoe de sport toen was.
Two-time Academy Award® winner Ron Howard (A Beautiful Mind, Frost/Nixon), teams once again with fellow two-time Academy Award® nominee, writer Peter Morgan (Frost/Nixon, The Queen), on Rush, a spectacular big-screen re-creation of the merciless 1970s rivalry between James Hunt and Niki Lauda.
Oh dan ga ik wél. Anders was ik niet gegaan natuurlijk. Ze heeft wel wat meer tiid nodig voor zover ik d'r ken uit House.Snipe schreef:Dat had ik even gemist dan. Maar zelfs als het een prutfilm is kan er nog weinig misgaan, want Olivia Wilde doet mee
Daar wil ik nu aan toevoegen dat ik hem graag nog een keer wil zien!matthyssie schreef: Imo echt een geslaagde film. Zit genoeg humor in. (voornamelijk de zakelijkheid/nuchterheid van Lauda)
Verhaallijn is ook goed. Zowel als je het verhaal al kent, of juist niet. Ook al heb ik verschillende docu's gezien over Lauda vs. Hunt, dit was nog steeds interessant!
Cijfer dat ik deze film geef, is een 7.5. Niet een film die een ontelbaar aantal keren kunt kijken zonder dat hij verveelt, maar toch wel een must-see, voor een beetje F1 liefhebber.
Gebruikers op dit forum: bartje325i, daNpy en 18 gasten