Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
InjectTheVenom

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door InjectTheVenom » 27 okt 2013, 13:09

Dit. Ooh wat is Wilders toch de grote boeman met zijn buitenland beleid want we moeten vooral tolerant zijn :kotsen: (ik keur niet alles van hem goed maar je begrijpt mijn punt)
Peric schreef:Het trieste van de 'Zwarte Piet-demonstratie' is dat dit eigenlijk een verkapte demonstratie is tegen wat er éigenlijk speelt in Nederland. Mensen zijn een heleboel dingen zat en de Zwarte Piet discussie was een mooie aanleiding om aan te geven dat ze het zat zijn.
Heel veel mensen zijn het Kutmarrokanen-probleem zat. Maar zijn bang om er voor uit te komen, want dan ben je rascist. Nu 'verdedigen' ze hun traditie van Sinterklaas.
Denk dat het daarom zo groot is geworden.

Luco

Bericht door Luco » 27 okt 2013, 13:41

Hielke schreef:Luco, als je iedere bestaande traditie wilt blijven respecteren dan "vierendeelden" we hier nog steeds zo'n beetje alles wat kruipt en loopt, werden 'heksen' nog steeds op de brandstapel gezet, en werden mensen nog steeds om van alles en nog wat geofferd. Laten we hopen dat de mensheid inmiddels wat beschaafder is geworden.
.
Ja iemand op de brandstapel zettenof vierendelen is natuurlijk hetzelfde als een kinderfeest :lollerdelol:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 27 okt 2013, 16:00

Jeses wat triest met die Papoea mevrouw. Ik hoop dat 't goed met haar gaat. Wat zijn 'we' toch ook 'n stelletje over 't paard getilde boerehufters met elkaar he. GVD. Soms wil ik helemaal geen Nederlander zijn.
Peric schreef:Het trieste van de 'Zwarte Piet-demonstratie' is dat dit eigenlijk een verkapte demonstratie is tegen wat er éigenlijk speelt in Nederland. Mensen zijn een heleboel dingen zat en de Zwarte Piet discussie was een mooie aanleiding om aan te geven dat ze het zat zijn.
Heel veel mensen zijn het Kutmarrokanen-probleem zat. Maar zijn bang om er voor uit te komen, want dan ben je rascist. Nu 'verdedigen' ze hun traditie van Sinterklaas.
Denk dat het daarom zo groot is geworden.

Het grappige vond ik het journaal op vrijdagavond. Die berichtte nog steeds over de uitspraak van Shepherd, terwijl allang bekend was dat die dat helemaal niet had mogen doen uit haar functie.
Social media stond er vol van, en zelfs in de krant stond het al.

Ach joh, 5 December vieren veel mensen weer gezellig Sinterklaas en volgend jaar is er weer dezelfde discussie.
Maar dit is dus wel ook weer 'n goed verhaal Peric. Inderdaad.

Robin

Bericht door Robin » 27 okt 2013, 16:09

@Hielke :

Ik zit te denken: En nee, ik snap niet wat er racistisch is aan een kaaskop zwart schminken, pakje aan en leuk doen voor de kinderen. Ik snap het niet. Het Sinterklaasfeest is er voor de kids. Zwarte Piet wordt alom gewaardeerd. Zonder Piet is Klaas 'n prutser en vice versa.

Ik zie 't niet.Sorry. Het is 100% niet de bedoeling dat 'n kaaskop zichzelf schminkt , pakje aandoet en als Piet gaat optreden dat doet met racistische ideeen of van: Ha ik zal de donkere medemens even de gek aansteken. Ik heb ook 100% het vertrouwen dat een Zwarte Piet dus niet zo denkt. Die denk aan het kinderfeest.(ben zelf in m'n jongere jaren paar keer zwarte Piet geweest, lache)

Bedenk ook dat slavernij al 1000den jaren oud is. Ook blanken (NL ers) waren slaaf in Noord Afrika.

Het eind is zoek en 'we'zijn de weg goed kwijt.

Ok bedenk ik me dat die donkere anti Piet demonstranten dus eigenlijk hun kleurtje iets vinden waar ze niet trots op zijn ofzo(?) Wat is dat dan. Wees trots. Dit is 2013. Lange weg te gaan. Maar slavernij is er niet meer. Ik heb 't niet over misstanden in Azie/Afrika. Waar de donkere/gelere/gekleurde medemens onderling mekaar naar 't leven staan...dat doen ze zelf. Ook niet leuk natuurlijk.

Als er straks carnaval is en half zuidelijk NL in monniks/nonnenkledij en boerenkieltjes rondloopt: De RK kerk ook maar in opstand of 'n groot deel van de NL(boeren) bevolking?

We kunnen wel op alle slakken zout gaan leggen, maar het schiet niet op.
Laatst gewijzigd door Robin op 27 okt 2013, 16:15, 2 keer totaal gewijzigd.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 27 okt 2013, 16:13

Heel triest inderdaad... Ik ben voor behoud sinterklaasfeest in zijn traditionele vorm maar deze mensen laten nu juist zien waarom de discussie elke keer weer oplaait...

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 27 okt 2013, 16:14

Robin schreef:Bedenk ook dat slavernij al 1000den jaren oud is. Ook blanken (NL ers) waren slaaf in Noord Afrika.
Afbeelding
Hmmm, misschien is daar nog wat geld uit te peuteren.

Robin

Bericht door Robin » 27 okt 2013, 16:24

smiley schreef:
Robin schreef:Bedenk ook dat slavernij al 1000den jaren oud is. Ook blanken (NL ers) waren slaaf in Noord Afrika.
Afbeelding
Hmmm, misschien is daar nog wat geld uit te peuteren.
white pow(d)er!

:tooth:

Maar ok. ik vind vaak de donkere medemens eleganter dan de avg cheesehead in deze omgeving. Vooral vrouwspersonen. Niet zozeer Afrikaans. Paar tinten lichter aub. Dus nu ben ik racist want Afrikaans net niet?
Maar wel latina of Midden Oosten:Pracht vrouwen. Azie, tja . Er zijn wel 'n paar hotties bij ja.

Maar er gaat niks boven Doutzen met schoensmeer op de harses in 'n Victoria's secret pakje.

Ofzo. :lol:

Robin

Bericht door Robin » 02 nov 2013, 12:33

Dit dan:
http://www.nu.nl/politiek/3618065/jan-n ... eiden.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Net als bij Partij voor de Dieren snap ik 't draagvlak(..) van deze partij niet.
Een hogere snelheid in de bebouwde kom is 9 van de 10 keer gewoon onverantwoord, zeg ik zelfs als DF er....

GTRene

Bericht door GTRene » 02 nov 2013, 13:20

:mrgreen:

dvh

Bericht door dvh » 06 nov 2013, 12:04

http://forums.marokko.nl/showthread.php ... 633&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;

:swinging:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 06 nov 2013, 12:21

GTRene

Bericht door GTRene » 06 nov 2013, 12:27

lol, 1 van de reacties :TV kijken:
Een Marokkaans jongetje vraagt op school aan zijn meester hoe hij Nederlander kan worden. Wel, zegt de meester, heel goed je best doen met rekenen en Nederlandse taal. Als je voor alle twee een negen hebt dan ben jij een Nederlander... Dat joch doet vreselijk zijn best op school en al na een paar maanden haalt hij zowel voor rekenen als voor taal een 9. Gefeliciteerd zegt de leraar, je bent nu een Nederlander. Het joch rent naar huis en vertelt trots aan vader dat hij een 9 voor rekenen en taal had en dat hij nu Nederlander is... De vader reageert woedend, geeft het joch een klap voor zijn harses en schreeuwt dat hij Marokkaans is en ook altijd blijft..... Het joch rent dan naar moeder om het te vertellen maar ook die geeft hem een klap en schreeuwt dat hij Marokkaan is en ook blijft en stuurt hem vervolgens voor straf naar zijn kamer. Mopperend loopt de jongen naar zijn kamer en zegt."niet te geloven...ik ben nog geen 10 minuten Nederlander en ik heb nu al ruzie met die kut Marokkanen!

350 Z

Bericht door 350 Z » 06 nov 2013, 21:59

HJ2

Bericht door HJ2 » 07 nov 2013, 14:11

LOLOTF! :lol:

///Joost

Bericht door ///Joost » 07 nov 2013, 20:10

:lollerdelol:

Luco

Bericht door Luco » 07 nov 2013, 20:26

wel een rascist dat ventje :lollerdelol:

PD power

Bericht door PD power » 07 nov 2013, 21:09

:lollerdelol: :thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 11 nov 2013, 15:32

zoiets had ik ook niet verwacht...waar steekt NL toch overal subsidies in :shock:
lijkt me dat dit soort redelijk groot verdieners niet zoiets nodig hebben, das knap geld voor vele mensen.
Nederlandse artiesten als Caro Emerald en Laura Jansen krijgen jaarlijks duizenden euro's subsidie voor concerten over de grens. Dat schrijft het AD maandag, op basis van een overzicht van Fonds Podiumkunsten. VVD-kamerlid Arno Rutte noemt dat 'idioot'.

"Het is echt idioot dat het reisbureau van het ministerie van OCW tripjes van gearriveerde artiesten betaalt", reageert hij. De subsidieregeling vergoedt reis- en transportkosten voor buitenlandse shows. Zangeres Emerald ontving vorig jaar vijfduizend euro voor optredens in Engeland en singer-songwriter Jansen ontving voor concerten in China 7500 euro uit de pot. Die bedroeg dit jaar zeshonderd duizend euro, maar is verhoogd naar acht ton.

"Ik vind het kortzichtig om te denken dat subsidie niet nodig is als je succesvol bent", luidt de tegenreactie van Emeralds producer. Rutte brengt de zaak maandag ter sprake tijdens een debat in de Tweede Kamer over het cultuurbeleid.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/625207/1 ... esten.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 11 nov 2013, 17:13

Ambtenaren opgepakt om belastingfraude auto's
dat 'werkt'
Een belastingambtenaar en twee belastingdienstmedewerkers zijn opgepakt omdat zij mogelijk belastingfraude met auto's mogelijk hebben gemaakt. Ook een autohandelaar uit Groningen, diens boekhouder en een medewerker van het bedrijf werden opgepakt.

De belastingambtenaar zou giften hebben aangenomen in ruil voor hulp bij de fraude, meent het functioneel parket van het Openbaar Ministerie. De belastingambtenaar zou ook betrokken zijn bij fraudes bij autobedrijven in Achtkarspelen, Meppel, Emmen, Hardenberg, Stadskanaal, Staphorst, Kollumerland en Nieuwkruisland. Een belastingdienstmedewerker zou onjuiste aangiften van de autohandelaren niet hebben gecontroleerd en onjuiste gegevens op belastingaangiften hebben ingevuld.

De autohandelaren zouden een te lage BPM (Belasting op Personenauto's of Motorvoertuigen) hebben gehanteerd. Ook zou een te lage waarde voor het privégebruik van leaseauto's zijn doorgegeven. De Belastingdienst zou daardoor inkomen zijn misgelopen en heeft aanslagen opgelegd voor meer dan 4 miljoen euro.

Bij de actie doorzocht de Fiscale Inlichtingen en Opsporingsdienst FIOD 3 woningen in Veendam, Groningen en Haren. Ook bij een loods, 2 belastingkantoren en 8 autobedrijven vonden invallen plaats. Daarbij werd administratie in beslag genomen. De Belastingdienst heeft op 80 auto's beslag gelegd.
http://www.autoweek.nl/nieuws/25573/amb ... &ku=285068" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 14 nov 2013, 13:39

PvdA gaat Haagse autobezitters pesten
Als je een 'oldtimer' bezit (een benzineauto ouder dan 12 jaar), mag je van de PvdA de Hofstad niet meer in. Een waanzinnig dom plan.

Linkse partijen als de PvdA en GroenLinks zijn er altijd heel goed in: overbodige regeltjes bedenken om een betere wereld af te dwingen. Een betere wereld in de ogen van linkse mensen natuurlijk. Een recent voorbeeld is het gekke voorstel van de Haagse PvdA om 'vieze oldtimers' te weren uit de binnenstad. Die term is bedriegelijk, want het gaat helemaal niet om oldtimers.

Nu is het nog zo dat iedereen welkom is in de mooie binnenstad van Den Haag, of je nou met de auto komt, met de fiets of met het openbaar vervoer. Of je nou rijk of arm bent. Het maakt niets uit. Straks niet meer. Als het aan de PvdA ligt mogen eigenaren van dieselauto's ouder dan 10 jaar of benzineauto's ouder dan 12 jaar straks niet meer de stad in (bepaald géén oldtimers!). Ik citeer het PvdA-verkiezingsprogramma voor 2014 (h/t Autoblog):

Vieze (bedrijfs)auto’s gaan we door een milieuzone weren uit de stad. Dit zijn bijvoorbeeld dieselauto’s ouder dan tien jaar en benzineauto’s ouder dan twaalf jaar. Voor vervuilende auto’s (ouder dan acht jaar) worden de parkeervergunningen vanaf 2017 bovendien steeds duurder.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/ ... ers-pesten" onclick="window.open(this.href);return false;

wie van DF valt in die groep en woont daar?

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Bericht door matthyssie » 14 nov 2013, 19:14

Dus dan zou ik met de Mazda niet meer in Den Haag mogen rijden? Kom op zeg. Hoeveel benzineauto's van voor 2001 zijn er wel niet in Den Haag?

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 14 nov 2013, 19:19

matthyssie schreef:Dus dan zou ik met de Mazda niet meer in Den Haag mogen rijden? Kom op zeg. Hoeveel benzineauto's van voor 2001 zijn er wel niet in Den Haag?

Op de dienst-bolides van de ministers na denk alle auto`s in Den Haag :tooth: :lol:

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Bericht door matthyssie » 14 nov 2013, 19:32

romo schreef:
matthyssie schreef:Dus dan zou ik met de Mazda niet meer in Den Haag mogen rijden? Kom op zeg. Hoeveel benzineauto's van voor 2001 zijn er wel niet in Den Haag?

Op de dienst-bolides van de ministers na denk alle auto`s in Den Haag :tooth: :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 14 nov 2013, 22:30

:mrgreen: magoed, terwijl het zeker niet slechter is dan het was (wellicht zelfs beter) gaan ze het toch (althans zijn ze van plan) zo aanpakken terwijl er bv juist heel veel super zuinige auto's zijn verkocht, bovendien steeds meer woningen betere isolatie hebben en of zuinige ketels e.d. hebben.

Robin

Bericht door Robin » 19 nov 2013, 11:35

Ja duh stomme koe.
Al dat soort NL artiesten, huichelaars en nep, alleen om even airtime te krijgen. Sukkels:)
http://www.nu.nl/achterklap/3632363/tri ... o-555.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie