Jup, die met beige/creme leer. Ik kan wel eindeloos blijven zoeken, maar deze had gewoon echt veel opties plus 190pk plus quattro. Het lichte interieur vond ik eigenlijk wel mooi en chique. Wil ik iets anders, dan pak ik wel de ///M met alcantara.ErikS schreef:Top! Die in H'wijk dus?
Ik vond het interieur juist verschrikkelijk!maar dat wist je al.
Gefeliciteerd, met 190 pk zie je niet veel helaas....
Hier heb ik inderdaad ook al het eea over gelezen. Coen Donkers in Veghel schijnt een goed adres te zijn. Dat is hier ook niet zo ver vandaan.erwin20vt schreef:Ik zou meteen even de carterpan er onderuit laten halen en naar de olie zeef laten kijken, deze gaan vaak dicht zitten en kost het je een turbo...
als deze smerig is meteen ff carterventilatie schoonmaken, kan je een hoop problemen besparen.
Met Quattro wordt het niet ineens een auto met rwd bias imho. Je blijft voor je gevoel een zware neus houden.Martijn_bmw schreef:Gefeliciteerd! Ik hou persoonlijk niet zo van kleur interieur maar quattro icm 190pk 1.8t en veel opties is wel een lekkere combi!
Voordat ik mijn 325i kocht heb ik proef gereden met een voorwiel aangedreven 163pk versie en met alleen voorwielaandrijving vond ik het niks onderstuur ohne ende maar met quattro is ie top!
Veel plezier er mee!
Nee, omdat ie aan mij verkocht is.indobesar schreef:Proficiat Joost. Wijs besluit. Degelijke kar. Heb je foto's? De link op de vorige pagina werkt niet.
Nou, bij een 2e hands Audi ga ik voor safe met een handbak. Ik vind het verder geen probleem en mijn vriendin prefereert ook een handbak. Alle automaten heb ik dus links laten liggen. Iedereen blij.328Ti schreef:Gefeliciteerd Joost. Mooie en degelijke gezinsbak met veel ruimte. Abusievelijk gekozen voor een handbak of toeval?
Verstandig!///Joost schreef:Nou, bij een 2e hands Audi ga ik voor safe met een handbak.328Ti schreef:Gefeliciteerd Joost. Mooie en degelijke gezinsbak met veel ruimte. Abusievelijk gekozen voor een handbak of toeval?
Jup, klopt. Degene die ik ga laten keuren heeft echter 'pas' 144k gelopen. Leer was voor mij een must have. Ik heb die andere verder ook niet bekeken, maar het lijkt van de foto's wel een nette kar. Ook sportstoelen zo te zien.ErikS schreef:Er staat nu nog een mooie bij ze, 190PK quattro handbak.
Alleen geen leer...
Gebruikers op dit forum: Hitz en 4 gasten