Mag wel op de nieuwe pagina! Wat een geweldig apparaat!!Joël D. schreef:Mooie auto hoor.
http://www.autogespot.nl/bmw-m135i/2013/09/08#img1" onclick="window.open(this.href);return false;

Mag wel op de nieuwe pagina! Wat een geweldig apparaat!!Joël D. schreef:Mooie auto hoor.
http://www.autogespot.nl/bmw-m135i/2013/09/08#img1" onclick="window.open(this.href);return false;
Keyless go had ik misschien toch gewild. Verder helemaal niets ! Ultieme en juiste combo. Elke dag elke minuut elke kilometer is het gewoon extreem genieten. Nog steeds niet te bevatten. Stuurgevoel, directheid en het surplus aan power is absurd gewoon. Wat een auto...Bombadil schreef:Welke dingen zou je nu, met 30K ervaring, anders besteld hebben?Macboy schreef:30.000km
Te grappig dit!Macboy schreef:Juist ! Met een verdacht langzaam tempo deze keer.
Fernando schreef:Te grappig dit!Macboy schreef:Juist ! Met een verdacht langzaam tempo deze keer.Ik kom aanrijden met een gangetje of 130 en zie een dikke witte M135i in de verte. Wist van hier dat jij met een *-KJD-** kenteken rondtufte dus ik dacht ff goed opletten! Op het moment van passeren zie ik al dat het kenteken ongeveer klopte en ik ontwaarde ook iets van jouw gezicht. Begon alleen sterk te twijfelen doordat je geloof ik met 90km/h op de meest rechterbaan reed. Dikke bak om te zien hoor Macboy...
Metchu schreef:Fernando schreef:Te grappig dit!Macboy schreef:Juist ! Met een verdacht langzaam tempo deze keer.Ik kom aanrijden met een gangetje of 130 en zie een dikke witte M135i in de verte. Wist van hier dat jij met een *-KJD-** kenteken rondtufte dus ik dacht ff goed opletten! Op het moment van passeren zie ik al dat het kenteken ongeveer klopte en ik ontwaarde ook iets van jouw gezicht. Begon alleen sterk te twijfelen doordat je geloof ik met 90km/h op de meest rechterbaan reed. Dikke bak om te zien hoor Macboy...
Dat kan wel kloppen, dan is ie tijdens het rijden aan het fappen op het interieur
Ja, je moet wat om met lage verbruikscijfers te kunnen schermen...RVV schreef:Metchu schreef:
Dat kan wel kloppen, dan is ie tijdens het rijden aan het fappen op het interieur
Lijkt me onzin, dat doet ie ook bij 160 km/h.. nee hier zit meer achter..
geinig filmpje, ze hebben dikke pretRobin schreef:Geinig filmpje. Wel even helemaal uitkijken.
Die Frage ist jetzt nur: WARUM?!
GastMetchu schreef:Hij heeft mij wel eens verteld over een oud Macedonisch ritueel waarbij er simultaan gefapt werd, waarbij je de genitaliën van de persoon naast je bevredigd. Dit zou heel goed kunnen op lagere snelheid
Metchu schreef:
@fernando, was hij alleen of zat er nog een persoon naast?
Gebruikers op dit forum: Vanreijmersdal en 8 gasten