Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Paskal
- Auto: meerdere
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
Van de ene kant wel pech maar van de andere kant mag je in zo'n geval ook blij zijn dat die motorrijder niet precies voor je neus op de grond valt waardoor je hem niet kunt ontwijken en er overheen walst. Ik heb toch liever mijn linker zijkant van de auto in de kreukels dan een motorrijder.
- Knot
Idd netjes opgelost maar hij had ook rechts erlangs gekund als ie niet geremd had. Natuurlijk is dat instinct maar daardoor dwing je de auto wel naar buiten. De motorrijder gaat sowieso naar buiten dus beste is eigenlijk zelf binnen blijven (de andere kant) als het kan. Vind dat ie daar sowieso een brede lijn rijdt.Danish schreef:Weet niet of die al voorbij is gekomen.. Respect voor de bmw rijder wat mij betreft..
Vanaf 2.38
http://m.youtube.com/watch?v=4u132BQ710M" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
die Engelsman in die Ford focus vanaf 1.20 waar een bijrijder (RHD) eeeeei schreeuwt en z'n kop boven het dak uitsteekt 
- stefan740
Ik bedenk me net dat ik nog een kaart met 2 ronden heb. Iemand die nog richting ring gaat en ze wil hebben voor een tientje + postzegel?
- Knot
Heb je PM gestuurd, wil m wel, kan ik nog ff "leip" doen 
- KW
Hele gave video. Nat wegdek, beetje mistig, en zowel FWD, AWD als RWD, vrijwel allemaal dik driftend de bocht door. Een paar achterstevoren, gelukkig niemand in de vangrail. En hoewel ik normaal elk stuk je van de baan herken vraag ik me af waar dit is... ik gok Bergwerk?
Modedit:
Video's zoeken mensen zelf op op youtube als ze dat willen.
Modedit:
Video's zoeken mensen zelf op op youtube als ze dat willen.
- Fabian
- JP
Dit is dé bocht waar dit juist vaker voorkomt.KW schreef:(...)
Wow, zoiets zie je maar zelden, laat staan op de Ring. Wist niet dat dit ook al kon zeg maar
Verder best wel mazzel gehad zeg maar datie niet is gaan rollen.
- Paskal
- Auto: meerdere
Heb ik iets gemist en wordt dit topic nu het crash-op-Ring-topic?
Dacht dat hier ooit de regel ingesteld was om geen crash-foto's en filmpjes te plaatsen
Dacht dat hier ooit de regel ingesteld was om geen crash-foto's en filmpjes te plaatsen
- Petrolhead Tom
Nee hoor maar KW komt net kijken dus die kent de regels nog niet. Neem het hem niet kwalijk.Paskal schreef:Heb ik iets gemist en wordt dit topic nu het crash-op-Ring-topic?
- KW
Ehh sorry? Dit zijn geen crashes! Dus dat mag hier gewoon gepost worden. Of zijn drifts en spins ook al ineens hetzelfde als crashes? Nee sorry dat laatste was ik nog niet van op de hoogte... tsss
Laatst gewijzigd door KW op 20 okt 2013, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- MParallel
- Auto: BMW
Censuur is zo 2013....
-
ErikS
Tja, spins ed. mogen wat mij betreft wel.....KW schreef:Ehh sorry? Dit zijn geen crashes! Dus dat mag hier gewoon gepost worden. Of zijn drifts en spins ook al ineens hetzelfde als crashes? Nee sorry dat laatste was ik nog niet van op de hoogte... tsss
Blijf het een typische discussie vinden, keer op keer.....
- Knot
Maakt dat nou uit... zolang we niet lopen aan te moedigen om nog meer en harder te crashen.
- JoostSchouten
- MParallel
We zijn allemaal bekend met deze baan en hier gebeuren net als overal ook ongelukken. Maar we steken liever onze koppen in het zand...
Of je ze hier nou post of niet, worden en niet minder om.
Maakt mij verder niks uit, maar vind het wel raar en niet van deze tijd.
Of je ze hier nou post of niet, worden en niet minder om.
Maakt mij verder niks uit, maar vind het wel raar en niet van deze tijd.
-
hanske
De crash filmpjes horen net zogoed bij dit topic als Zwarte Piet bij Sinterklaas.
De topic titel luid niet voor niets:
Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
Dit is een discussie die al veel te vaak gevoerd is, crashes horen nou eenmaal bij de Ring. Laat ze zien ter lering, niet als leedvermaak!!!
Dit is een discussie die al veel te vaak gevoerd is, crashes horen nou eenmaal bij de Ring. Laat ze zien ter lering, niet als leedvermaak!!!
- Petrolhead Tom
En er is hier al vele malen afgesproken dat we ze niet doorlinken naar dit topic en elke keer gaat het een half jaar goed en plaatsen we ze weer. Buiten het feit dat ik het weinig chique vind om ze te plaatsen snap ik niet wat je er mee opschiet.hanske schreef:De crash filmpjes horen net zogoed bij dit topic als Zwarte Piet bij Sinterklaas.
- MParallel
Staat er:Petrolhead Tom schreef:...Buiten het feit dat ik het weinig chique vind om ze te plaatsen snap ik niet wat je er mee opschiet.
Of je ze nou hier ziet of rechtstreeks op Youtube, of waar dan ook...Laat ze zien ter lering, niet als leedvermaak!!!
-
hanske
Beelden die hier gelinkt worden staan ook overal openbaar, waarom ineens hier de moraalridder uithangen terwijl iedereen wel eens gezocht heeft op joetjoep met als zoekcriteria Nurburgring-Nordschleife-crash oid!!! Met het rijden op de Ring aanvaard je alle gevaren van dien en het risico als het fout gaat dat je een record aantal hits krijgt op YT, toch? Zo niet moet je lekker in alle anonimiteit met je Carerra racebaan op je zolderkamertje blijven spelen.
......................of ben ik echt de enige zieke geest???

- Petrolhead Tom
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 31&t=19317
Als je ze toch overal al kunt zien waarom dan hier ook nog? Kansloze discussie dit. Elk halfjaar opnieuw.
Als je ze toch overal al kunt zien waarom dan hier ook nog? Kansloze discussie dit. Elk halfjaar opnieuw.
-
hanske
You're right, I rest my case. 
- KW
Prima, dan kan het filmpje dat ik postte dus gewoon blijven staan, aangezien er hier GEEN crashes in voorkomen.Petrolhead Tom schreef:En er is hier al vele malen afgesproken dat we ze niet doorlinken naar dit topic en elke keer gaat het een half jaar goed en plaatsen we ze weer. Buiten het feit dat ik het weinig chique vind om ze te plaatsen snap ik niet wat je er mee opschiet.
Mag ik jou even herinneren aan het filmpje dat je een pagina terug zelf gepost hebt?Paskal schreef:Heb ik iets gemist en wordt dit topic nu het crash-op-Ring-topic?
En dan vindt je MIJN filmpje niet kunnen? Lol moet niet gekker wordenPaskal schreef:Begrijpelijk, maar op zo'n vrijdag kun je wel heeerlijk in alles rust je rondjes draaien...
En wie komt er hier met zijn e36 net iets na 5"00 dwars voorbij zetten in AF![]()
Daarbij is deze tot nu toe ook door iedereen gewaardeerd dus de spontane heisa snap ik nog steeds niet.
Zal wel weer iets zijn met schijnheiligheid en met 2 maten meten.Danish schreef:Weet niet of die al voorbij is gekomen.. Respect voor de bmw rijder wat mij betreft..
Vanaf 2.38
http://www.youtube.com/watch?v=4u132BQ710M" onclick="window.open(this.href);return false;
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ik hoor zojuist dat een ringtaxi een stukkie korter geworden is. Schijnt een bijhoorlijke klappert geweest te zijn, gelukkig zonder letsel.
BTG heeft er al een artikel over op de websaait staan.
- MParallel
Hmm zie het ja. Das een aardig tikkie geweest.Michel Huisman schreef:Ik hoor zojuist dat een ringtaxi een stukkie korter geworden is. Schijnt een bijhoorlijke klappert geweest te zijn, gelukkig zonder letsel.
De foto's zullen we maar niet hotlinken...
Zo dan maar
http://bridgetogantry.com/2/" onclick="window.open(this.href);return false;