
Na het eten maar even de baan op, en het blijft verbazen, dat het giga druk is op de parking, en je dan bijna niemand tegenkomt op de baan. Na meer dan een jaar niet op de ring te zijn geweest, redelijk rustig begonnen, om te kijken in hoevere in de baan nog kende, maar ook om te voelen hoe de SpecB zich op de ring verhield. Na een paar bochten, was een ding duidelijk, de SpecB is een heerlijke auto voor op de ring, onderstel, past er perfect, en de informatie in het stuur en naar je zitvlak meer dan prima. Ook de baankennis was nog behoorlijk, en met behoud van de nodige marges een heerlijke eerste ronde gereden.
Na wat ouwehoeren op de parking, gelijk maar weer een ronde gereden, waarbij het tempo iets omhoog werd geschroeft, de SpecB geeft geen krimp, en de S02's doen hun werk perfect. Enige kritiekpunt blijven de pizza rem schijven, maar dan wel zo slap als gerond pizza deeg. Na ronde twee weer even op de parking vertoeft, al waar we FastGTO tegen kwamen. Na even gebabbeld te hebben over de CBR07, zijn we een ronde meegeweest in zijn GTO, wat een koppel heeft dat kannon, en dat voor $ 35k in de amerika!! Wat een brute power, met ook een behoorlijk goede balans, in het gemodificeerde onderstel. FastGTO thanks for the ride!
Kort daarna zijn we weer met de SpecB de baan op gegaan en FastGTO nam ook plaats in de auto. Wederom een iets snellere rit, wat is de Eifel toch prachtig

Ik had Ilia (macboy) gevraagd, of die zin had zelf eens een ronde te rijden met de SpecB, na enige aarzeling, heeft hij het aanbod aangenomen, waarbij ook FastGTO weer aan boord stapte, en de ronde grotendeels sneaky heeft getaped. Kom maar op met de beelden

Toen we naar huis wilde gaan kwamen we Dick Hoekendijk toch nog tegen, die gast bleef ons maar ontlopen




Heren bedankt voor de pracht dag.
Michel
P.s. foto's volgen vanavond.