Uiteraard!! Maar dat mag dan ook wel voor dat geld.S-J schreef: Maar dan kijk je er naar en ziet hij er toch stukken beter uit dan 99/100 E38's ..
Foto trouwens? Ben nog altijd gecharmeerd van echt mooie E38's.
Uiteraard!! Maar dat mag dan ook wel voor dat geld.S-J schreef: Maar dan kijk je er naar en ziet hij er toch stukken beter uit dan 99/100 E38's ..
bmw 5 serie t koop auto zag er keurig uit met 201000 op de klok
mooiste was dat de echte km stand 6459001 was
Vervolgens keek hij naar de papieren en stempels waren van een zogenaamd BOVAG bedrijf maar dat bedrijf opbellen dat kon ook al niet, nummer was namelijk niet bestaand
zomaar wat stukjes uit dat ene Maxi-cars knot linkje, magoed zo zijn vele van dat soort autobedrijfjes helaas.Auto had 123.000km maar in werkelijkheid was er veel meer mee gereden, dus de km stand was flink terug gedraaid. Bmw dealer hoorde aan de motor dat er misschien wel meer dan 3 ton mee is gereden. De automaatbak bleek zo versleten te zijn dat deze vernieuwd moest worden. kosten +/- 3000 ex montage. Later bleken de onderhoudsboekjes vervalst te zijn en de stempels ook. Omdat een bmw dealer mij dit had verteld en een originele had laten zien wist ik dat het een miskoop was geweest.
Mooie frisse auto zo op de foto's hoor. Vind deze wielen toch wel het mooist voor een 16 inch.S-J schreef:Geen zorgen, die van jou is/was nog steeds veel mooier.Jammer dat ik toen niet in de markt was!! Ik heb er heel lang naar zitten kijken.
GTRene schreef:bmw 5 serie t koop auto zag er keurig uit met 201000 op de klok
mooiste was dat de echte km stand 6459001 wasVervolgens keek hij naar de papieren en stempels waren van een zogenaamd BOVAG bedrijf maar dat bedrijf opbellen dat kon ook al niet, nummer was namelijk niet bestaandzomaar wat stukjes uit dat ene Maxi-cars knot linkje, magoed zo zijn vele van dat soort autobedrijfjes helaas.Auto had 123.000km maar in werkelijkheid was er veel meer mee gereden, dus de km stand was flink terug gedraaid. Bmw dealer hoorde aan de motor dat er misschien wel meer dan 3 ton mee is gereden. De automaatbak bleek zo versleten te zijn dat deze vernieuwd moest worden. kosten +/- 3000 ex montage. Later bleken de onderhoudsboekjes vervalst te zijn en de stempels ook. Omdat een bmw dealer mij dit had verteld en een originele had laten zien wist ik dat het een miskoop was geweest.
Jawel, maar als ik dit soort verhalen lees dan zijn dat soort figuren ook niet het meest secuur met inkoop van hun auto's, dat is geen goede basis in ieder geval.fuseekogel schreef:Sowieso hou je altijd verhalen over handelaren, maar sowieso verhalen met daarin "een maat/vriend" neem ik met een korreltje zout. Als het niet te ver is gewoon kijken, wat kan je gebeuren.
Als je weet wat je doet, nogmaals daar schat ik Knot wel op in
Dus 11k voor alle overige delen? Dat is toch serieus geld!KawaBmw7 schreef: Auto heeft nu in onderdelen bijna 13K opgebracht. Reken ik 2000 euro voor de set 21 inch Alpina's die ik meegenomen heb naar de E65.
Auto's ouder dan 15 jaar mag je in eigen beheer slopen. Kentekenpapieren stuur je op naar RDW, kentekenplaten ben je zelf verantwoordelijk voor.S-J schreef:Hoe doe je dat trouwens.. ? Heb nog een micra staan, is nog verzekerd etc maar is inmiddels gedegradeerd tot een kaal chassis. RDW bellen heb ik al twee weken geen zin in.
Meeste geld heeft het complete interieur opgeleverd. Was dan ook in supernette staat in de meest luxe uitvoering.Geertmans schreef:Dus 11k voor alle overige delen? Dat is toch serieus geld!KawaBmw7 schreef: Auto heeft nu in onderdelen bijna 13K opgebracht. Reken ik 2000 euro voor de set 21 inch Alpina's die ik meegenomen heb naar de E65.
Wat waren de meest waardevolle spullen?
Deze is nog geen 15, dus exporteren it is.KawaBmw7 schreef:Auto's ouder dan 15 jaar mag je in eigen beheer slopen. Kentekenpapieren stuur je op naar RDW, kentekenplaten ben je zelf verantwoordelijk voor.S-J schreef:Hoe doe je dat trouwens.. ? Heb nog een micra staan, is nog verzekerd etc maar is inmiddels gedegradeerd tot een kaal chassis. RDW bellen heb ik al twee weken geen zin in.
Je kan een jongere auto ook zogenaamd exporteren en dan zelf slopen.
Valt reuze mee mits je alles compleet hebt.S-J schreef:
Was het moeilijk om de koelkast in te bouwen trouwens?
Mooi ding!Tim N schreef:Knot, enkel leder is niet zwart
http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehan ... ve/2923957" onclick="window.open(this.href);return false;
ziet er uit als een erg nette auto
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast